Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×

7 листопада 2020 20:14

Sasha Yarmoliuk, Test Automation Engineer в SoftServe

Надзвичайно обурена зміною політики користування інтернетом! Про яку Київстар мене НІЯК не попередив. Я з Київстар майже 2 роки, користувалась планом, де мені надавались 3ГБ на день швидкого інтернету. Однак мені цього було мало, оскільки я працюю з телефону, я змінила тариф на Смарт+, де мені обіцяли 6ГБ в день відповідно з більшою платою (тобто 180ГБ на місяць). Тепер змінилась політика і я плачу ці самі гроші за 40ГБ на місяць??? Тобто мене обікрали в 4 РАЗИ! Не попередивши ніяк! Зараз я хочу перейти на іншого оператора і забрати свої гроші з рахунку Київстар, однак мені сказали, що не віддадуть гроші і що я можу лише їх довикористовувати! І ні оператор служби підтримки, ні працівники оффлайн точок сказали, що ніяк допомагати не будуть вирішити цю ситуацію! Це ЖАХЛИВА неповага до клієнтів! Ніколи нікому не пораджу Київстар!


LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.