26 лютого 2020 13:04
В компанії 1500 спеціалістів і 5 відгуків? Нє, ми не затираємо коментарі =)
Не подавався на ваканції в Київстар, але вже кілька разів при зверненні в компанію на рахунок інтернету чи мобільного зв’язку отримую негативний досвід, через який втрачаю час і гроші.
Консультанти не розбираються і навіть не намагаються розібратися в інформації глибше рекламної сторінки на офф сайті.
В мене складається враження, що в анкеті є тільки одне запитання: «Ти дуже пасивний і тебе нічого не цікавить» і одна галочка «Так», тоді таких працівників беруть на роботу.
Єдине, що поки немає альтернатив, тому дякую хоча б інженерам, що добре зробили свою роботу і інтернет та моб зв’язок працює краще ніж в інших.
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.