4 відгуки

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Процес проходження інтерв’ю, який тривав більше 2-х місяців, це про процеси, а не про швидкість прийняття рішень. В фіналі дійшов до співбесіди з CPO Михайлом Нестором. Після отриманого фідбеку від HR щодо відсутності достатнього досвіду роботи з Scrum командами, лишось відчуття, що можна було це з’ясувати на першій співбесіді більш чіткими формулюванням скоупу задач, які мають реалізовуватись в процесі роботи.
В підсумку сказати, був мій досвід негативний чи позитивний важко оцінити, тому що виглядало це більше, як зріз по ринку і відсутність бюджету для ролі.
Цікаво почути про досвід інших і як вони оцінять з часом їх взаємодію з Kyivstar.Tech.
Якщо компанія буде не про процеси, а про результат, то він буде досягнутий.
Про Scrum говорять багато, але не всі наслідують принципи в своїх щодених задачах.
Подивимось, що з цього вийде в Kyivstar.Tech.

Підтримали: Anastasiia Yefremova

Максиме, вітаємо!
Дякуємо за ваш фідбек щодо досвіду проходження інтерв’ю. Нам цінно чути та знати думку наших кандидатів щодо процесу найму.

Працюючи з вакансією, ми дотримуємося в першу чергу принципу якості. Це означає, що ми шукаємо кандидатів, з якими у нас дійсно відбудеться метч, тому рекрутинговий процес триває доти, доки ми не знайдемо потрібну нам людину. Іноді, і 2 місяці :)

Щодо позиції, на яку ви претендували, так, цього разу, на жаль, метчу не сталося. Та наша команда зберігає резюме всіх кандидатів, для можливості відновлення діалогу в разі появи нових кар’єрних можливостей.

Для мене на роботі головне — колектив та виклики (зарплати та процеси за замовченням ОК). У моєму продукті виклики цікаві, МАУ продукта декілька мійльйонів користувачів, гостроту зворотнього звʼязку уявляєте ;) , а робочий колектив не є просто сукупністю людей, які працюють на одній борді, а є саме командою! Я роблю СМом і можу стверджувати, що у нас скрам дійсно працює через принципи та цінності, що я зустрічав рідко у великих компаніях. Можна приколупатися до деяких бюрократичних процесів бек-офіса (внутрішній мем про «оцет»), але то більше повʼязано з легасі софтом, а не зі ставленням колег та й такого не багато.

Короче, в нас дуже непогано, велкам!

Радий працювати в команді Kyivstar.Tech взагалі та в нашій ламповій Growth Team зокрема. Дійсно задоволення бути в команді з людьми, які однаково круто професійно прокачані і при цьому мають такі людські софтскіли)

Загалом Kyivstar.Tech зберегла різні плюшки і бонуси, характерні для великої відповідальної компанії, такої як Київстар, і при цьому отримала більше певної автономності, позбулася подекуди неповоротності і грузу бюрократичних процесів, що також були характерні для великої відповідальної компанії)

Це дає нам рухатися значно швидше і досягати нових амбітних цілей.

Sorry, we couldn’t find anything here
The job posting you’re looking for might have closed, or it has been removed. (404 error). jobs.lever.co/...​09-475c-8062-32f32780f8b2

Підтримали: Average Engineer

Вітаю, Влад. Напишіть, будь ласка, назву вакансії, по якій з’являється така халепа.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.