ITSTEP Academy

понад 1500 спеціалістів
Одеса, Дніпро, Київ, Харків, Львів, Запоріжжя, Вінниця, Маріуполь, Миколаїв, Полтава, Біла Церква, Бердянськ, Житомир, Івано-Франківськ, Кам'янське, Краматорськ, Кременчук, Кривий Ріг, Кропивницький, Луцьк, Мелітополь, Рівне, Сєвєродонецьк, Суми, Тернопіль, Ужгород, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернівці, Чернігів

16 січня 2019 19:32

Andrii B

Вітаю, в літку віддав на у табір доньку та племіницю. не дуже вникав у програму, але діти лишилися задоволені тому можу сказати завдання для ознайомлення з ІТ було виконано.
Племінниця (старша) виявила бажання вчитися в Академії, теж дуже задоволена.

А тепер ложка дьогтю, всю оплату провів вчасно згідно рахунку за весь період навчання, яке було моє здивування, коли я дізнався від сестри, що чомусь нарахували більше тисячи гривень. (сестрі сказали через те що в ЇХНІЙ сістемі стояла посеместрова оплата ( рахуно було виставлено на ВСЮ суму). Сестрі сказали, що вони не можуть виправити СВОЮ помилку У СВОЇЙ системі, і запропонували знижку на майбутне .....Вирішив подзвонити я, тому що оплачував я, пояснив, що подібне вирішення питання не є прийнятним тому, що ми виконали необхідні умови вчасно оплатили ВСЮ суму і мене не мають хвилювати ньанси іх системи.
Отримав відповідь бухгалтера ( так представилась принаймі ), що вона не може виправити їхню помилку і вона не буде нібито викладати гроші з власної кішені.....

В мене питання до керівників закладу, тобто помилки працівників має оплачувати замовник з власної кішені ? Чи це спосіб додаткового заробітку для Академії і подібне ставлення до клієнтів є норма ?


LinkedIn

2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Дмитрий, мы тоже только приступили к обучению в Шаге.
Оказалось, было родительское собрание для новичков. Я узнала об этом только из рассылки презентации. Сын тоже не в курсе был.
Вот правда, я не представляю, о чем собирались поведать мне, на собрании и какие вопросы могли у меня возникнуть, но «методист» (извините, в письмах это обезличенный человек) готов(а) был(а) ответить на все мои вопросы. На логичный вопрос о продолжительности семестра (возник относительно высланного графика оплаты) мне не дали внятного ответа.

Какие ещё у меня могут возникнуть вопросы?! Может вы подскажете?
Что вы хотели сказать родителям новых абитуриентов?
Кстати, ещё можете извинится за ваших сотрудников, что не дали информации и собрании.

Большая просьба написать мне в ЛС или на сайте в разделе «письмо ген.директору» больше деталей. Мы все решим. Подобные ошибки не должны быть вашей проблемой.