Вітання усій спільноті DOU!
Хочу поділитися враженнями від свого річного стажування у Харківському ІТ Кластері.
Дуже вдячна усій команді Харківського ІТ Кластера за теплу атмосферу та простір для професійного розвитку. Протягом цього періоду я мала можливість працювати над неймовірними проєктами для розвитку харківської ІТ галузі та здобувати нові знання та навички.
Під час стажування я долучились до розробки матеріалів для сертифікаційного тестування та організації сесій тестувань для IT-початківців з QA, JavaScript, Python, Java та Project Management. Це дало мені чудову нагоду глибше зануритися у технічні аспекти роботи та підвищити свої компетенції.
Я також брала активну участь в організації кар’єрних консультацій для студентів-випускників ІТ-курсів та студентів-випускників ЗВО від провідних ІТ-фахівців з компаній Харківського ІТ Кластера. Допомагала розробляти базу майбутніх IT-талантів «FutureTech Talents». Це дозволило мені зробити свій внесок у розвиток професійного ком’юніті джуніор-рівня.
Також, я долучалась до розробки та створення профорієнтаційного курсу для ветеранів та ветеранок «RazomTech: Вступ до ІТ та вибір професії» в межах проєкту побудови екосистеми ветеранського Tech ком’юніті. Харківський ІТ Кластер виступає провайдером змін у суспільстві в питаннях реінтеграції ти адаптації ветеранів до цивільного життя, і я рада, що змогли зробити свій внесок в цю соціально важливу ініціативу.
Крім того, я створювала навчальний контент для каналу IT Student, допомагала організувати та провести англомовний курс з циклу проєкту «Teachers2IT» для викладачів університетів, а також проводила англомовні спікінг-клуби на різних проєктах. Це стало чудовим досвідом у сфері управління проєктами та освітніми ініціативами. До того ж, я мала чудову можливість покращувати свою бізнес-англійську, бо я активно співпрацювала з освітньою командою у перекладі заявок на гранти та сертифікатів англійською мовою.
Цей досвід був надзвичайно цінним для мене, оскільки я змогла розвинути свої комунікаційні та технічні навички, здобути нові знання та стати частиною професійної спільноти. Я бажаю Харківському ІТ Кластеру подальших успіхів та процвітання! Щиро вдячна за цю унікальну можливість.
З великим задоволенням хочу поділитися враженнями про моє річне стажування в Kharkiv IT Cluster. Я потрапила на стажування до освітньої команди Kharkiv IT Cluster, де розвивалася в напрямах проєктного та подієвого менеджменту в галузі ІТ-освіти.
Уже з перших днів стажування мене вразила організованість, професіоналізм і дружність команди. Кожен з них проявляв велику зацікавленість у моєму навчанні й розвитку, завжди був готовий допомогти й поділитися своїми знаннями.
Хочу відзначити різноманітність цікавих і важливих проєктів, у яких мені довелося взяти участь. Під час стажування я була залучена в різних завданнях: від планування й організації освітніх заходів до взаємодії з партнерами й учасниками програм. Кожне завдання допомагало мені розвивати навички менеджменту, лідерства та комунікації.
Окрім цього в організації вітається ініціативність. Таким чином у межах Kharkiv IT Cluster я змогла реалізувати декілька власних проєктів, які позитивно вплинули й на розвиток мого особистого бренду.
Окрім професійного зростання, я також мала можливість взяти участь в різних заходах та подіях, які організовував Kharkiv IT Cluster. Це надало можливість зустріти багато цікавих людей з IT-галузі та розширити свою професійну мережу контактів.
Не менш важливим аспектом для мене була можливість знайти нових друзів і колег. Спільнота Kharkiv IT Cluster об’єднує людей з однаковим прагненням до зростання й розвитку.
Особливо хочу відзначити роль ліда освітньої команди Олени, яка завжди була поруч та ділилася своїми знаннями й досвідом. Її підтримка й конструктивні поради допомогали вирішувати навіть найскладніші завдання й досягати поставлених цілей.
Після завершення стажування є можливість зайняти повноцінну позицію в організації або ж отримати рекомендації для подальшого працевлаштування.
Завдяки річному стажуванню в Kharkiv IT Cluster, я здобула багатий досвід у проєктному й подієвому менеджменті, підготовці освітніх ініціатив та веденні різнопланових комунікацій. Цей досвід надихнув мене на подальший розвиток у галузі освіти й IT.
Щиро вдячна Kharkiv IT Cluster за цей рік та можливість вчитися в такому середовищі. Рекомендую стажування в Kharkiv IT Cluster студентам, які шукають досвід у галузях Project, PR, Event та Community менеджменті. Тут закладають гарний фундамент для побудови подальшої кар’єри.
Хочу висловити подяку за можливість взяти участь в інтернатурі Kharkiv IT Cluster. Рік стажування став цінним і навчальним досвідом, який допоміг пізнати динамічний світ ІТ-індустрії.
Протягом інтернатури, я виконувала різноманітні завдання, що допомогли розширити знання та набути практичних навичок у:
Організації заходів. Це стало цікавим викликом для мене. Було приємно доєднатись до реалізації івентів, які привертали увагу та заохотили багатьох учасників. Особливо пишаюсь успішною реалізацією проєкту Open IT в період освітнього сезону
Адмініструванні комунікаційних каналів. Відповідальна та важлива робота, яка допомогла підтримувати зв’язок із аудиторією та поширювати інформацію про проєкти та події Kharkiv IT Cluster. У рамках адміністрування мені випала можливість розвивати телеграм-канал «IT Student» протягом усієї інтернатури.
Веденні аналізу, метрики та звітності, за допомогою JIRA та HubSpot. Цей процес став ключовим інструментом для визначення результативності наших ініціатив. Процес дав змогу покращувати ефективність моєї роботи та роботи усієї команди.
Дякую команді Kharkiv IT Cluster за професійний підхід, підтримку та цінні уроки, які я отримала протягом цього періоду стажування.
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
3 відгуки
RSS