17 листопада 2023 15:54

Vitaliy Slobodyanuyk, Frontend developer

Проходив співбесіду — де hr (Victoria Yavela) питає мене технічні питання. Як можна давати список запитань, якщо вона просто читає ті відповідь яка має бути на листочку мені не зрозуміло. Тобто після уточнення запитання, відповідь не може бути бо людина не технічний спеціаліст. Але ладно, після отримання відповіжі (В компанії є інші процесии в яких я не брав участь, Це не хорошо але і не погано) на запитання які саме — мені відповідь не дали ))


LinkedIn

2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Добрий день, Віталій, дякую за відгук.

Ми спільно з нашими технічними спеціалістами підготували перелік запитань, за якими ми можемо попередньо зорієнтуватися за рівнем кандидата. Мені дуже шкода, що співбесіда пройшла не так, як Ви очікували.
Якщо Вам цікаво почути розгорнутий фідбек, дайте знати, я зроблю запит нашому технічному спеціалісту.

Щиро дякую за комунікацію, з Вами було приємно спілкуватися.
Бажаю Вам успіхів!

як співбесіда може пройти якщо я не можу отрмати розгорнуту відповідь від людини яка в технічних питаннь не розбирається, тому питання ще раз — навіщо давати список запитань людині яка прочитає відводь а не зрозуміє спіціаліста. Ще цікавіть чому після фідбек, на моє запитання не було ніякої відповіді?