1 грудня 2022 18:26

Anastasiia Palii, Project Manager в PAGA GROUP

Хочу проговорити про декілька моментів, з якими я зіштовхнулася за період роботи в цій компанії на посаді ПМа.

1. Договір
Навряд чи вам нададуть на ознайомлення договір перед тим як ви фактично його підпишите.
Які можуть виникнути проблеми?
Від 30 до 60 робочих днів — це кількість днів за які ви маєте попередити роботодавця про звільнення. Вам може здаватись, що вийде домовитись піти раніше? Шанс десь 1 до 10.
Вас будуть годувати сніданками, перенаправяти від HR до керівника та назад, але піти раніше навряд чи дозволять. Навіть якщо ви вже зробили все від себе можливе — передавати свої проєкти на когось іншого також квапитись ніхто не буде.
Зато умови для самої компанії — чудові. максимум за 10 к.д. попередження працювника, що з ним більше не хочуть мати справ.
Тебе не хочуть відпускати? Плати штраф за кождень день скорочення твого працевлаштування :) и це тариф з з трьома нуликами.

2. HR
Дар’я Костенко — Head of HR, але не професіонал, якого допускати до HR взагалі не можна. Вважає себе вищою за будь-кого, і може на звичайний запит зробити щось з боку HR сказати, що вона дуже зайнята і взагалі, «что ты хамишь мне». Вважає, що якщо ти пішов на співесіду в іншу компанію, то ти обов’язково мав попередити про це HR відділ, ще й з претензією це говорячи.

3. Відношеня на роботі
Компанія загалом працює з Upwork. Нормальна практика коли беруть в роботу проєкт і з великими ризиками намагаються його виконати, хоча працівники кажуть, що такі проєкти брати на варто і з ними буде більше проблем.
Нормальна практика також коли на проєкті змінюється за рік 3-5 розробників.
ПМів використовують як звичайний витратний матеріал, на який вішають 10 проєктів і ти маєш їх вести, все встигати з купою репортів та ін.
4. Позитивні відгуки на цій сторінці
Так, мій позитивний відгук тут теж є. Думаєте ці всі люди писали їх добровільно? Ні, тебе прям змушують, і постійно нагадують поки ти його не напишеш. Тому, робіть висновки самостійно.


LinkedIn

3 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Вітаємо, Анастасія!
Надаємо вам зворотній зв’язок стосовно кожного вашого пункту.

1. Договір
Ми надаємо ознайомитись з договором кожному нашому потенційному співробітнику, щоб він міг ознайомитись зі всіма пунктами та отримати консультацію від HR Manager по незрозумілим пунктам. Стосовно штрафу — ви перший наш робочий кейс за все існування компанії. Також хочу наголосити на тому, що саме ви запропонували його сплатити, тобто ви були ініціатором.
Інформуємо, що ваш штраф був направлен на потреби ЗСУ.
Також звертаємо вашу увагу, що ваш коментар по п.1 — є розголошенням конфіденційної інформації умов договору.

2. HR
Нам дуже шкода, що у вас не вийшла конструктивна комунікація. Це безпрецедентний випадок в нашому відділі з внутрішніми співробітниками. Сподіваємось, що ми більше не будемо мати такий досвід.

3. Відношення до роботи
Не можемо сприйняти вашу інформацію, так як вона не є 100% правдивою. Можливо вам не вистачило професійних навичок, щоб справлятися з усіма викликами.
Ми поважаємо наших проєктних керівників та працюємо над покращенням процесів та їх комфортною роботою. Нам дуже шкода, що у вас був досвід «витратного матеріалу», можливо, в минулому досвіді. Але ми так не називаємо наших людей, так як це суперечить нашім цінностям.

4. Позитивні відгуки на цій сторінці
Ми дійсно просимо надати фідбек про нашу компанію, але ніколи не просимо надати її в позитивному ключі. Всі пишуть те, що вважають за потрібне.

Дякуємо вам за зворотній зв’язок!
Гарного дня!

Я колишній співробітник Jointoit, з компанією попрощались в листопаді 2022 ( працював рік). Попрощались доброзичливо, і пожавши руки. Я займав посаду спочатку PM потім керував бізнес юнітом ( два підлеглих PM та штат розробників). Працював зі всіма і всім у компанії, та займав Дуже навантажену посаду з беліччю вимог та обов‘язків.

Хочу розкрити по іншому пункти, описані вище з метою звернутися до майбутніх рекрутів Join.To.It ( з Настею ми працювали якийсь час, але вона прийшла трохи пізніше мене і пішла значно раніше):

1. Стосовно договору Я зразу сказав — прочитаю, підпишу (мало того, договір электронний), і бачив всі пункти, і про штрафи, і про умови звільнення — ніхто пістолета не приставлялв. Не обманюйте себе, вас беруть на роботу, а не благочинно підтримати ваш матеріальний статус, допомагайте компанії, будьте корисні, і отримаєте винагороду.

Мало того ще перепитав у Дарьї (Head of HR). Мені детально розповіли, що до чого, я хотів заробляти і розвиватись — і я отримав своє цілком. Бо після Join.To.IT з усім досвідом, кейсами, проектами та челенджами оновлення CV та співбесіди навіть у великих серйозних компаніях для мене були, як розслабляюча прогулянка парком.

Стосовно умов контракту: У всіх є ризики, і як на мене, компанія залишається замість скілового обученого спеціаліста ні з чим, співробітник — з досвідом, зарплатою, відпускними в грошовому еквіваленті, і повним ринком пропозицій. 60 — днів, такого нема. Якщо ви гарний спеціаліст, який реально потрібен, відпустять за 30 (по контракту), але якщо немає причин вас тримати, просто на зло ніхто тримати не буде (і я нагадую, вам за це платять). Все оговорюється персонально. (доречі не зважаючи на взаємні обставини припинення співробітництва і певне невдоволення керівництва я отримав чудові рекомендації та Повний асістенс від Дарії, і частинно завдяки цілком поважному відношенню отримав нову роботу)

2. Я вже згадував Дарья вище — людина цілечпрямована, конкретна та відповідальна (інше як на мене, це підміна розуміннь). Чесно кажучи такий підхід я спостерігав не усюди, де мене запрошували пройти співбесіду (навіть дивувало після Join.To.It, як це в інших компаніях: можна отримати персональний запит від HR, відповісти, а потім чекати на відповідь тиждень). Коли я влаштовувався в Join.To.IT — у мене навіть не було сумнівів, що я хочу саме сюди, і Дарья керувала процессом, а значить це її заслуга. Власно з досвіду спілкування — Дарья буде там, де її вічливо попросити, і де !вона справді може на щось вплинути!. Забагато запитів від HR відділу до PM і моя вічлива скарга, в той же день Дарья переглянула процесси і попросила готувати інформацію де це можливо, своїми силами, щоб не навантажувати мене і моїх підлеглих. Якісь кризи — ніколи я не чув, щоб Даша відмовила у випадку, коли вона реально потрібна і може яимось зарадити. Звісно ви не отримаєте допомоги де і самі можете розібратися або коли це лише згаяний час та пусті розмови (і то Даша завжди була готова підтримати у разі необхідності), бо чужий труд треба поважати. PM та девелопери — такі ж співробітники, тим паче у компанії є не тільки 3 HR для питаннь, але і офіс-менеджери, адмін-керівники — лише б ви точно не заблукали. Тому якщо ви з повагою — до вас також завжди з повагою, навіть якщо ви не праві, та зробили помилку.

3. Девелопери, PM, інші співробітники — всі отримують раз на шість місяців підвищення зарплати (умови прості — зроби план розвитку (пет проект, або якийсь ще корисний ресерч), прочитай пару книг, не роби багато багів, демонструй свою зацікавленість в роботі, збери позитивний фідбек від своїх тіммейтів) — підвищення ЗП гарантоване, і це не казочка. Навіть у війну (нагадую, я тільки пішов з компанії, і я знаю, про що кажу). Поцікавтеся у своїх друзів в IT, чи багато компаній залишили регулярні підвищення, та що там — бодай оплачувану відпуску на час війни. І все це — результат помірного ризику, темпу та наполегливої праці на результат. Чи підвищує це навантаження — так, чи роблять щось з цим керівники — теж так, але розслабитись і плити по течії не вийде, такі часи. Взагалі за останні місяці було багато що переглянуто, і навіть жалко було покидати компанію, бо якщо всі нововведення запрацювали та покращуються, компанія вийшла на новий рівень організації процесів.

Репорти, вимоги, стандарти — це дисципліна. Чим їх менше, тим більше дискомфорту. Як тільки співробітник починає все робити по звичці а не скаржитись і боротись з системою — виявляється, що це займає лише дрібну частину робочого часу, але полегшує життя усім — дев розуміє свої успіхи, pm має все щоб не дьоргати дева за години та веде ефективну коммунікацію з клієнтом. Все у всіх прозоро і зрозуміло, навіть якщо через місяць або пів року підіймати все, аби догодити клієнту. Ось чому це важливо.

4. Чи просили в нас поділитися відгуком — так. А знаєте чому, бо навіть я без прохань і нагадувань, маючи позитивний настрій та атмосферу в колективі постійно про це забував і мені було лінь витратити 2 хв на реєстрацію — щоб допомогти собі ж, бо позитивний фідбек очевидно, це моя власна гарантія, що до мене в команду прийдуть грамотні та скілові деви, щоб ми могли разом ровивати проекти, вчасно здавати якісну роботу, і отримувати за це гроші.

PS. Вибачте, але вся справа у куті погляду. Аутсорс — це серйозна ніша, дуже швидка та вимоглива. Тут не курорт, і результат потрібен зараз, і помилки стають явними майже одразу. 1 рік за 3, АЛЕ три роки досвіду, три роки ріномаїття проектів та технологій, три роки кризових ситуацій, які вас навчають безлічі позитивних вмінь та якостей для вашого персонального росту.

Підтримали: Darya Kostenko

Георг, дякуємо тобі за чесний та розгорнутий фідбек!

Нам дуже було приємно с тобою працювати! Бажаємо успіхів на новому місці! :)