JOIDY

21...80 спеціалістів

7 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

JOIDY стала для мене хорошим стартом у сфері IT.
Минулого року я пройшла безкоштовний курс від JOIDY Academy, після чого отримала можливість працювати на позиції BDM. З першого дня в компанії відчувається колективний дух: усі колеги завжди готові підтримати й допомогти з робочими питаннями, що особливо важливо для новачка.
Атмосфера в JOIDY легка та дружня. Навіть у стресових ситуаціях команда зберігає позитивний настрій, що створює комфортні умови для роботи. Робочий процес досить насичений, але зручний графік і можливість віддаленої роботи дозволяють ефективно планувати свій час і уникати витрат на дорогу.
Особливо приємними були цікаві воркшопи та корпоративні заходи, які не лише сприяли професійному розвитку, а й допомагали згуртовувати команду та створювали чудові спогади.
JOIDY стала компанією, яка дала мені старт, і за це я вдячна.

Підтримали: Anastasiia Konstantynova

Тетянка, дякуємо за теплі слова! Ми раді, що JOIDY стала для тебе стартовим майданчиком в IT і ти була частинкою нашої компанії) Твої слова про колективний дух та позитивну атмосферу дійсно надихають. Бажаємо тобі досягати нових висот у карʼєрі!

Працювала в компанії JOIDY майже два роки, на роботу завжди йшла з великим бажанням і натхненням працювати так як мега позитивна атмосфера цьому сприяла. JOIDY дає можливість розвитку та чудово підходить тим хто має креативні та цікаві ідеї.
Як матиму нагоду з задоволенням хотіла би повернутися не просто в компанію а в цю чудову команду!

Підтримали: Anastasiia Konstantynova

Наталі, дякую за тепле слово, нам також було цінно мати таку колегу як ти! Шукаємо нові проєкти для нашого швидшого воззʼєднання)

Мій відгук про компанію — позитивний, адже компанія Joidy отримає 5 ⭐

⭐ зірку ми даєм, ще на початку, приємно все від знайомоство з відкритими умовами до анбоардінгу, усюди мені окружає спокій, розуміння, що ми робимо, hr оoidy це ті люди, яких не додаєш в архів, а навпаки в папочку відповісти, якщо щось буде
⭐ Мені подобався вибір проектів, умови тестових завдань і вся атмосфера на цьому етапі, навіть коли в мене вже був проект, joidy пропунували мені альтернативи, які можуть зайти більше, але мені все підійшло на початку і вирішив працювати в одному проекті
⭐ Допомоли зробити мою роботу легальною, я відчуваю себе в безпеці
⭐ Завжди є до кого звернутись як і мені так і клієнту, рівень вовлеченості і заціковленості всієї команди відчувається і я точно можу сказати, що людям не все одно і плавно переходячі до останьої зірочки
⭐ Я більше пів року працював з компанією і можу сказати, що друзі постійно шукають як покращитись, зробити роботу комфортнішею, додати атмосфери, але і звичайно фокус на тому, аби нові речі створювались і на фоні всього всі ми розбагатіли. Я в жодному разі не відчув себе перепроданим чи кинутим на проект, як дрошипінг товар, я дійсно бачу як робота в компанії повливала і на мій досвід і на якість моєї роботи, коли в мене на відстані одного повідомлення люди, професіонали своєї справи і разом ми кожен роблячі свій вклад і робимо такі великі речі навколо нас. І тут я дійсно можу сконцентруватись на магії своєї роботи і покласти все інші на плечі моїх 5старів ⭐⭐⭐⭐⭐

Підтримали: Yulia Turevych

Привіт)
Дякуємо тобі за високу оцінку наших старань! Твої слова є для нас великим джерелом натхнення та підтвердженням того, що наші зусилля спрямовані у вірному напрямку. Раді що ти відчуваєш підтримку та залученість всієї команди у створенні комфортного та підтримуючого середовища для всіх працівників.
Ми цінуємо твій внесок в наш розвиток і надалі прагнемо робити JOIDY ще кращим місцем для роботи)

Працював у компанії приблизно півроку і маю тільки позитивні враження.
Роботу почав із новим клієнтом як outstaff співробітник. Клієнт виявився досить дивним, тому перші неприємні ситуації почались вже після першого місяця. Саме тут я зрозумів, що Joidy — це компанія про комфорт співробітників, адже керівництво досить швидко почало допомогати врегулювати деякі непорозуміння з клієнтом.
Після того, як стало зрозуміло, що з клієнтом буде припинено співпрацю, HR-спеціалісти досить швидко почали шукати новий проєкт для мене. Але, нажаль ринок IT доволі складний, тому я був вимушений перейти в іншу компанію.
Резюмуючи все вищесказане та й взагалі мій досвід співпраці з Joidy, можу без вагань сказати, що компанія про інтереси працівника, про розвиток і комфортну співпрацю.
Дякую, Joidy :)

Привіт)
Ми дуже тобі вдячні за відгук та теплі слова. Наша команда справді докладає зусиль для того, щоб всім працівникам було комфортно у нашому середовищі.
Зі своєї сторони хочемо зауважити, що ти досвідчений професіонал своєї справи і з тобою легко та класно працювалось, нам приємно було бачити такого спеціаліста в JOIDY.
Сподіваємось на подальшу співпрацю і кажемо тобі «до зустрічі у майбутньому» :)

Проходив хайрінг процес в Joidy в серпні-вересні 2023 року.
На HR інтерв’ю видали тестове завдання, мовби «наш клієнт хотів би шоб... там роботи всього на 6 годин...» і тому подібне.
Завдання складним не виглядало, яле відразу я сказав що там не 6 годин, а значно більше. Так і вийшло — на виконання завдання пішло ~10-15 годин (- вихідні).

Після передачі завдання, назначили внутрішній колл. На ньому виявилося, що компанія Joidy буде перепродавати мене іншій компанії, а вже та компанія, в свою чергу, буде продавати мене клієнту. (а про че не можна було сказати до того як я взявся за роботу?)
Сказали що «це нормальна практика в АйТі так поступати, так всі роблять». (Як людина яка більше трьох років особисто займалася аутсорсингом, я точно знаю що НІ НЕ ВСІ та НІ ЦЕ НЕ НОРМАЛЬНА ПРАКТИКА. Але час вже витрачений, вирішив не розводити конфлікт та щось доказувати їм про цінності... подивимось що далі)

А далі, зв’язок припинився на тиждень-півтора. І я ВИПАДКОВО знайшов сором’язливий фідбек на Джинні (хоча ми вже давно перейшли в телеграм і спілкувались прямо):

’Привіт)
Отримали фідбек від замовника, на жаль, вони відповіли: «We took the time to evaluate Konstantin’s coding challenge. It’s evident he put effort into it, but it somewhat diverged from the pragmatic approach we had in mind.»
Я пропоную тримати зв’язок і в разі того, як буде цікава вакансія по вашому стеку і досвіду, проінформую вас.’

По факту компанія витрачала мій час, видавала чужі тестові завдання, навіть не маючи прямого впливу на рішення клієнта. Просто ще одна ІТ помийка, яка робить вигляд достойної компанії, а по факту просто допомагає європейським баригам більш зручно кидати наших спеціалістів.
У разі вдалої афери — «ми айті компанія». У разі факапу — «там ми ж аутстаф, шо ж ви з нас хочете...».

PS: Якщо комусь рілі цікаві деталі — ось лінка на гітхаб з виконаним завданням: github.com/TrukTrams/MoviesTest (Саме завдання там також є)

Вітаємо, Костянтин!
Перш за все, ми дякуємо Вам за зворотній зв‘язок, за небайдужість, та за час, який Ви виділили для хайринг процесу для того, щоб стати частиною нашої компанії та виконати тестове завдання. Нам справді прикро що наші партнери відмовили Вам після етапу виконання тестового завдання, адже Ви досвідчений фахівець і професіонал своєї справи.
Ми чітко проаналізували дану ситуацію та зробили певні висновки для того, щоб надалі ставати кращими та вдосконалювати наші процеси. Стосовно наголошення на тому, що ми ми маємо партнерів, у яких є замовники, на проєкти яких ми пропонуємо своїх розробників, і це не наші внутрішні проекти, про це чітко зазначають наші рекрутери на співбесіді. Ми цей момент не приховуємо ні в якому разі. Що стосується тестового завдання, так, ми погоджуємось з Вами, що варто було зазначити, що його аналізуватимуть наші партнери, а не ми. Висновки зроблені та в подальшому ми пропрацюємо цей момент.
Ми доклали максимальних зусиль для того, щоб донести до клієнта той факт, що Ви спеціаліст з багаторічним досвідом розробки і те, що Ваші навички та професіоналізм будуть корисними для проєкту. У нас справді було довге та аргументоване листування, але остаточне рішення в даному випадку, на жаль не за нами, як компанією.
Нам зрозумілі Ваші емоції та відчуття розчарування, адже Ви витратили час та зусилля на тестове завдання і це був обов‘язковий етап для проходження хайринг процесу. У нас немає жодних сумнівів з приводу того, що Ви зробили його якісно та професійно, проте, у даному випадку було передбачено кілька етапів процесу, одним з яких було саме тестове, про що ми попереджаємо та питаємо чи згоден кандидат його виконати. Іноді його виконання не є фактором успіху для переходу на наступні кроки найму, оскільки рішення приймаються на основі комплексу багатьох критеріїв.
Ми завжди відкриті до співпраці і зворотного зв’язку та докладемо максимальних зусиль для того, щоб покращити нашу комунікацію у майбутньому.

В JOIDY цінують кожного працівника, активно сприяють його розвитку та завжди готові надати підтримку.

Атмосфера на робочому місці неймовірно позитивна, і тебе оточують дійсно профі свого діла.

Тож, обираючи JOIDY, можна бути впевненим, що тут чекають на тебе підтримка та професійний ріст

Привіт)
Дякуємо тобі за позитивний відгук та за вклад, який ти приніс для JOIDY.
Твої слова є для нас важливим стимулом продовжувати працювати над тим, щоб забезпечити нашим співробітникам оптимальні умови для розвитку та успіху.
Дякуємо за те, що обрав JOIDY

За час що працюю в компанії дійшов до висновку, що Joidy це one love. Оскільки це простір де тебе цінують, та хочуть, щоб ти розвивався і завжди готові допомогти тобі в цьому. Тут панує чудова робоча атмосфера і тебе завжди оточують круті люди. Тому коли обираєш Joidy будь впевнений, що на тебе чекають підтримка та амбітні цілі.

Привіт)
Раді, що ти відчуваєш, що JOIDY — це не просто місце роботи, а справжнє «one love». Нам надзвичайно важливо створювати середовище, де кожен працівник відчуває цінність своїх зусиль та має можливість постійно розвиватися.
Твої слова надихають нас вносити вклад в команду, де кожен відчуває себе частиною чогось великого. Ми завжди готові допомагати нашим працівникам досягати амбітних цілей і надалі будемо працювати над тим, щоб JOIDY залишалося місцем, де всі будуть оточені підтримкою та можливостями для росту.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.