JetSoftPro

200...800 спеціалістів
Львів, Віддалено

28 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Пропрацював тестувальником понад 3 роки з JetSoftPro. Я з тих працівників, що вважають, що будь-яка компанія — це перш за все люди. Тому і нема зовсім поганих і абсолютно прекрасних компаній, а тим, хто так каже, не вірте.
За роки своєї співпраці з JSP намагався впитати все хороше, транслюючи у власні результати, та миритися з різними особливостями, боротися з труднощами, нівелюючи їхній вплив на мою роботу. Це місце можу рекомендувати для тих, хто хоче щось змінювати, хто шукає можливостей в своїй ніші розвинути ті чи інші навички. Люди в JetSoftPro добре знають свої сильні і слабкі сторони як фахівці та як компанія загалом, і щодня стараються бути кращими, розвиватись і створювати додану вартість для клієнта, для партнера. Так само і я хочу зараз подякувати саме за можливість знайти та реалізовувати себе в цій компанії. Ми разом деліверили як камерні, так і масштабні проекти, показуючи відповідний перформенс як за часів ковіду, так і утримуючись в непрості часи повномасштабки, як з ощадливими та амбітними, так і з самодостатніми серйозними гравцями різних домейнів, котрі приходили до нас по рішення. Дякую за можливість попрацювати з капітальними людьми своєї ніші, людьми, котрі наставляють, котрі мотивують і надихають, як на інженерних позиціях, так і на менеджерських. Дякую за винагороду, котра завжди була щонайменше ринковою, а за некризових часів взагалі перевищувала очікування. Дякую за хороші умови і теплі зустрічі з купою прекрасних людей. JetSoftPro дав мені хороший буст для старту у сфері і водночас залишив повний лінкедин не просто хороших і надійних фахівців своєї справи, але й друзів.
Кажуть, хочеш йти швидко — йди сам, хочеш йти далеко — йди з кимось. Тож в умовах форс-мажорних згортань проектів вирішив не залишати компанію сам-на-сам з теперішнім ринком, і бути безспосереднім «ковалем свого щастя».
Дякую за спільну історію і вірю, що ще зустрінемось з прекрасними людьми JetSoftPro в цьому тісному світі.

Дякуємо, Олесь! Твій відгук є надзвичайно важливим та цінним для нас, і ми вдячні за твою роботу!

Працюю в компанії більше 2-х років на позиції PM.
Приєдналась до команди після того, як відвідала офіс у Львові. Оскільки сама побачила на скільки дружня атмосфера там панує та захотіла стати її частиною.
Продовжую працювати, звісно не лише через атмосферу, але й різносторонній тип проектів, команди та клієнтів.
З радістю рекомендую свою компанію, як місце де можна отримати досвід і розвиватись.

Леся, дякуємо за відгук, твою підтримку та активну участь у житті нашої компанії!

Після 1,5 річної роботи в компанії в мене залишились тільки теплі спогади. Цей час в сім’ї JSP пройшов, як одна мить. Тепла та дружня обстановка, а також політика компанії, яка націлена на вседопомогу відігравала дуже велику роль в праці. Доступ до внутрішньої бази знань, проведення навчальних курсів та тренінгів теж додає велику кількість плюсів.
Дуже приємно було працювати з HR та рекрутинговим відділом, завжди роз’яснять та допоможуть у будь яких питаннях. Команди розробки, бухгалтерія, менеджера усіх ланок працюють, як єдиний організм і це дуже круто.
Радий, що був у сімʼї JSP, ці теплі спогади залишаться зі мною на все життя.
Дякую JetSoftPro!

Андрій, дякуємо тобі за відгук, він є надзвичайно важливими для нас. Ми цінуємо твою працю та вклад у розвиток нашої компанії!

Я працював в компанії JetSoftPro протягом більше 1.5 року як програміст, і мої враження про компанію є дуже позитивними. Компанія забезпечує комфортні умови для роботи, і я завжди мав доступ до необхідних ресурсів і технологій для виконання своєї роботи. Крім того, команда JetSoftPro є дуже професійною та дружелюбною, і я завжди знав, що можу розраховувати на підтримку та співпрацю в розв’язанні будь-яких проблем. Я рекомендую компанію JetSoftPro як чудове місце для роботи для тих, хто шукає компанію, де можна зростати як професіонал та досягати успіхів у своїй кар’єрі.

Щиро вдячні, Сергій! Були раді нашій співпраці! Дякуємо за твою роботу!

Успішно завершила стажування по напрямку Talent Sourcer від JetSoftPro Training Center.
Неймовірно вдячна за здобутий досвід та практику в компанії JetSoftPro.
Програма стажування досить добре розроблена та продумана.
Спочатку Ви отримуєте тиждень лекцій, де поглиблюєте свої знання, а потім маєте неймовірний драйв на практиці. Ви не одні, у Вас є ментор, який завжди йде Вам на допомогу, навіть, у свій позаробочий час.
У Вас є колеги, з якими Ви обговорюєте всі питання.
Раз в тиждень Ви будете мати зустріч з ментором, де обговорите всі питання та отримаєте завдання на наступний тиждень.

Я дуже раджу всім новачкам, світчерам, що завершили тільки курси по рекрутингу, обов’язково спробувати свої сили та пройти стажування.

І ще раз користуючись можливістю, хочу сказати дякую колегам з JetSoftPro за неоціненний досвід та знання.

Дякуємо за чудовий відгук про нашу програму стажування, Олесю!
В JetSoftPro ми пишаємося тим, що створюємо всі умови для професійного зростання талановитих фахівців. Нам приємно, що ти високо оцінила якість навчання, підтримку та атмосферу в команді.
Ми вкладаємо багато зусиль в розробку освітніх програм, щоб надати стажерам ґрунтовні знання і можливість відпрацювати їх на реальних кейсах. Зворотний зв’язок від учасників допомагає нам удосконалювати ці програми і робити їх максимально корисними.

В пошуках можливості спробувати себе в абсолютно іншій сфері роботи натрапила на курси Project Management від компанії JetSoftPro. Відбірковий етап передбачав проходження тестів онлайн з теоретичних знань та англійської мови, співбесіди з англійської мови та безпосередньо знать матеріалу. Мене зацікавила така багатоступенева діагностика рівня знань потенційних студентів, оскільки це свідчило про грунтовний підхід до навчання з боку компанії. Успішно пройшовши всі 4 етапи тестування, мене запросили на участь у навчанні, строки якого трохи змінились в силу введення військового стану та війни в Україні. Як виявилось в кінці курсу, даний проєкт був пілотним саме в цьому направленні, але вкрай успішним. Курс передбачав 24 заняття у вечірній час з обов’ язковим виконанням домашніх завдань та іноді тестів в системі (до речі дуже сподобалась). Перед початком курсу студентам був наданий розклад з темами та викладачами, була можливіть підготуватися навіть до лекції, якщо відчувався брак знань з певного питання. До групи студентів була прікріплена чудовий спеціаліст Тетяна, яка допомагала студентам, відкривала лекції, робила їх запис та надсилала листи-нагадування про різні питання щодо навчання. Вся група студентів була розбита на кілька підгруп з одним ментором на підгрупу, зустріч з яким була запланована індивідуально щотижнево. Протягом таких зустрічей можна було завдати скільки завгодно питань, отримати відповіді та поради щодо додаткового матеріалу або почути реальні випадки у роботі та методи вирішення проблем разного характеру (від професійних до особистих). По всіх домашніх завданнях студенти отримували відгук, можна було задати питання лекторам (на лекції і по електроній пошті). Хотіла б окремо відмітити високий рівень підготовки лекторами до самих лекцій, завдання для домашного виконання для мене особисто були дуже цікаві і такі, що можна застосувати в реальному проєкті. По завершенні курсу студенти отримали сертифікати. Гнучкий графік, відкриті до спілкування спеціалісти, грунтовно розібраний матеріал, нові знання — так можна в двух словах описати даний курс. Я задоволена, це для мене вчасно набуті знання, вдячна всім, хто підготував та пройшов цей курс зі мною. Дуже рекомендую — 10 з 10.

Завершила навчання на курсі Project Management від компанії JetSoftPro.
Надзвичайно задоволена навчальним матеріалом та підготовкою викладачів до занять. Усі викладачі — практикуючі Progect Manager-и із шаленим досвідом роботи, тож заняття проходили цікаво та з великою кількістю практичних кейсів (чого, на жаль, дуже не вистачає при самостійному вивченні матеріалу).
Дякую компанії за можливість навчатися. Ви робите дуже хорошу справу. Успіху вам!

Давно хотів реалізувати себе в сфері IT, як проектний менеджер, починаючи з самонавчання і закінчуючи курсами JetSoftPro. Ці курси дали мені повторити вивчений матеріал і дізнатись новий. Вдячний за кейси з проектів і практичні ситуації які були на фірмі, такі речі, на мою думку, дають найбільше знань. Для мене це був вступ до роботи на фірмі, який мене підготував. Вдячний викладачам за доступне викладання інформації і зацікавленість в нашому навчанні. Всім удачі в ІТ сфері :)

Успішно завершила курс Python (with Odoo) від JetSoftPro Training Center. Залишились дуже хороші враження, хоч місцями було нелегко. Прекрасна робота менторів, які нас навчали та підтримували, та й узагалі всієї команди. Були дуже цікаві та практичні домашки та фінальні проєкти. Хоч уже мала певні знання з Python, та дізналась дуже багато нового і закріпила вже наявні знання. Щиро дякую усім фахівцям та організаторам, ви зробили чудову роботу! Дуже рада приєднатись до команди! :)

Закінчив навчання на Project Management Course 2022 від JetSoftPro. Враження від курсу — дуже позитивні. Зразкова організація навчального процесу, ділова, проте вільна від формалізму, атмосфера. Викладачами курсу були лідери відповідних напрямків у компанії, які старанно підготували якісні навчальні матеріали та цікаві кейси для домашніх завдань.
Кожен студент мав призначеного йому ментора для додаткового індивідуального опрацювання курсу. Усі матеріали є легко доступними у корпоративній навчальній інтранет-системі, із записами занять включно.
Слухачі отримали добре структуровані, актуальні знання з проєктного менеджменту, яким буде знайдене оптимальне застосування вже у найближчому майбутньому. Щира подяка фахівцям із JetSoftPro за цю важливу роботу, яка сприяє підвищенню професійності людей в IT-індустрії!

Знайшов курс в Інтернеті, давно хотів реалізувати себе в сфері IT, особливо як PM. Навчальний центр JetSoftPro — яскравий приклад відмінної якості обслуговування. Все продумано до дрібниць — теорія та практичні кейси на уроці від учителя, домашні завдання, які допомагають краще засвоїти матеріал, особистий ментор. Велика подяка талановитим викладачам за цікаве та доступне викладання інформації, допомогу у засвоєнні матеріалу та готовність ще раз пояснити часом очевидні речі. Усі були зацікавлені в тому, щоб кожен учень навчався якомога ефективніше. Також хочу відзначити той факт, що після курсу мене взяли на роботу в компанію. Моя мрія працювати PM здійснилася.

Коли я потрапив у навчальний центр JSP, я був трохи розгублений і боявся, чи вистачить у мене навичок та знань для навчання на цих курсах. Але лектори та наставники зруйнували всі мої побоювання з цього приводу. Їх професіоналізм та відданість справі надихнули мене. Після цього я вирішив викластись на всі 100% і навіть більше 😏. Я закінчив навчальний центр JSP. Команда JSP запропонувала мені пропозицію роботи, і я прийняв пропозицію без жодних вагань. І так почалася моя кар’єра в JSP.
Я дуже схвильований і щасливий, що прийняв правильне рішення. Команда JSP змінила мене на краще. Я радий, що я є частиною сім’ї JSP.
Працюючи в компанії я зрозумів, що всі співробітники/колеги є віддані своїй справі. Колектив згуртований та готовий допомогти в разі чогось 😊

Проходил техническое интервью с Максимом, в целом сложилось только приятное впечатление. Вопросы все были корректно заданы, отношение теплое и дружелюбное. Хочется работать в такой компании.

Recently, a friend of mine said he got a job offer from JetSoftPro and wanted to get feedback from me about it. While we’re on the issue, I’ve decided to share my ideas about JetSoftPro and Kortext company with him and other friends.
Starting in July of this year, I was invited to different meetings by JetSoftPro. HR, Technician, Sales Manager etc. After the interviews were held in July and August, I started to work at Kortext at the end of August. I worked on the project for about 2 weeks, I had meetings with the team and so on. After I started work, I decided to leave the project because the situation of the team did not satisfy me at all. By the way, the technologies used by the project and the team were explained to me incorrectly. I was not joined to a project that used the team and technological tools I expected. I left a few days after I decided to leave. However, they didn’t pay me the $2000 they were supposed to pay me after I leave my job. 2000$ amount is not my salary. I also wrote to the CEO(Serhiy Kharytonov) and Legal Counsel(Богдана Квятковська) about this and explained the situation, unfortunately, they did not answer me.
So, what I’m going to say is, a person who respects himself doesn’t work for a company that doesn’t respect employees.

Dear Nahid,
Jetsoftpro highly appreciates openness and transparency — it indeed remains one of the basic in the system of values of our company. Due to our corporate Code of Ethics and Confidentiality Policy, we cannot afford to demonstrate internal correspondence with our contractors and customers in public domain — it is unacceptable level of communication for our company.
We agree that each job should be paid properly. But each job should be first done properly with appropriate quality, performance and responsibility. It should be done without legal and ethical breaches which are in place here, including even your initial post (that demonstrates negligence of contractual confidentiality obligations), and it is obvious for everyone involved. Company explained you all the problems you personally caused, and it was not a case for many others whom we are working with — just think about it and explain why it happened in your case?
Let me remind that contracting parties have not only rights, but obligations as well. It’s a matter of common knowledge that every client expects high quality services to pay for, and Jetsoftpro as a Vendor holds its best efforts to provide this quality. Currently, all our developers (we are 200+ at the moment) get their payments in time for qualified services.
Your contract termination is a result of improper performance, numbers of complains and, finally, requests to take you off due to improper business behavior, ethical norms breach after first (!!!) week of assignment — just try to explain “why” among many others it was you who caused such problem? The situation resulted in material damages for our company caused by your improper work.
Finally, just to remind you again: according to contractual obligations taken under the NDA and the Contract, our subcontractors are forbidden (under penalties) to disclose the names of the customers, internal correspondence, and other confidential details of our cooperation. And Jetsoftpro shall use all available legal remedies to protect the reputation of its own and of its clients.

Пропрацював в компанії один рік на позиції nodejs дева, загалом склалось тільки позитивне враження, починаючи від офісу, рекрутерів, тех-команди, та проектів, закінчуючи CEO компанії, та ділівері менеджерами.Все є для того щоб рости і розвиватись, як для початківців так і для досвідчених людей(в обох випадках все залежить тільки від тебе).
Я дуже вдячний компанії за цікаві проекти, розвиток та за співпрацю.Не так багато є компаній в які 100% хочеться повернутись у майбутньому, тому до нових зустрічей JetSoftPro!

Почав працювати в компанії BJet на позиції QA. Проте інтерв’ю з рекрутером та технічне проходив в JetSoftPro.
В мене склались надзвичайно позитивні враження від колективу компаній JetSoftPro i BJet. Хочу відмітити високий професійний рівень працівників обох компаній.
Інтерв’ю з рекрутером Наталею Назаренко, котра ретельно підготувалася, було професійним, але без стандартних запитань, невимушеним, включало діалог та пошук спільних інтересів. Під час інтерв’ю панувала атмосфера доброзичливості, а після спілкування залишилися лише максимально позитивні емоції. Оскільки, саме від рекрутера залежить, які будуть перші враження про компанію у кандидата, вважаю, що Наталя без сумніву на відмінно справилася із своїм завданням. Також вона була постійно на зв’язку, підтримувала, та інформувала про усі подальші кроки.
Технічне інтерв’ю з Денисом Сороханом було фаховим. Комунікували у формі діалогу. Співбесіда проходила невимушено і цікаво тому час пролетів непомітно, а спілкування хотілося продовжити далі.
Інтерв’ю з Іванною Марченко та Сергієм Дроговозом в компанії BJet було надзвичайно професійним. Все чітко і фахово роз’яснено, висвітлено усі аспекти та особливості проєкту. Жодних стресових ситуацій, конструктивний діалог та позитивна атмосфера.
Остаточне враження про те, що я потрапив у дружній колектив та згуртовану команду в мене склалося коли я познайомився з СЕО обох компаній Сергієм Харитоновим — потужним спеціалістом та приязною людиною.

На мою думку (підтверджену особистим досвідом), попередні висновки про компанію можна сформувати на основі враження від роботи рекрутерів. Так от, завдяки Наталі Назаренко в мене склалося надзвичайно позитивне враження про JetSoftPro та про людей, які там працюють. Не часто рекрутери можуть створити дружню (практично домашню) обстановку для проведення інтерв’ю. Наталі вдалось підійти до нашої бесіди творчо і не задавати банальних, заїжджених питань. У процесі не виникало бажання подивитись на годинник і подумки порахувати скільки часу ще це триватиме, бо інтерв’ю було насичене і цікаве. Наталя завжди була на зв’язку і оперативно надавала відповіді на мої найдопитливіші питання.
Окремо вдячний за шикарне технічне інтерв’ю Денису Сорохану, з ним було приємно спілкуватися. У нас не було бесіди у форматі «школяр відповідає біля дошки», що дозволило уникнути додаткових переживань. Цікаві питання від Дениса змусили мене ще навіть після інтерв’ю досліджувати їх :)
Дуже вдячний за професійну роботу Наталі та Дениса, що дозволила отримати задоволення від процесу емплойменту :)

При виборі нової компанії для співпраці, мав змогу оцініти та порівняти не лише компанії між собою, а й роботу рекрутерів в різних компаніях. Хочу відмітити старанну, доречну і доцільну роботу рекрутера Mariya Oliinyk. Вчасний фідбек, постійний зворотній зв’язок, розуміння технічних аспектів вакансії, пунктуальність, нормальне ставлення до кандидита. Вперше за великий проміжок часу мені було приємно проходити інтерв’ю і все завдяки грамотній роботі рекрутера.

Дякуємо, Владиславе, за позитивний відгук :)

Пропрацював в компанії майже рік на позиції iOS дева.

Навіть в моменти найбільшого навантаження ходив на роботу як на свято. Бо команда була классна, дружня, і було приємно приймати виклики і вирішувати задачі. Плюс був тімлід — кожному б такого ліда. Крутий і скіловий чувак, який ще й чудовий ментор.

Дуже подобався офіс на робоче місце, спортзал та душові, влітку спокійно можна було працювати та перед, чи після роботи прийняти душ. Колектив в 98% — дуже классні, доброзичливі та компетентні хлопці та дівчата.

Згадую час, проведений там, з теплотою в серці. Було классно, весело, пізнавально. Вийшов звідти з великим вантажем не лише технічних знань, але й з досвідом спілкування і багато іншого.

Попрацювати з Максимом Вітруком — це окрема тема. Макс, дякую, було круто!

Хтось спитає — чому ж пішов, якщо все так круто?

Відповім: Так склались обставини. Відсутність проекта на той момент, мій вік та маленька дитина, дружина у декретній відпустці, та, практично неочікуваний оффер на довготривалий проект з хорошою компенсацією.
Хоча, будемо чесні, JSP докладала зусиль, щоб мене втримати.

Маю надію, що у майбутньому ще повернусь туди і запиляє пару великих проектів.

Павло, дякуємо за позитивний відгук, навзаєм, тепло справжніх людських стосінків, співпраці пам’ятається завжди. Професійного росту і чекаємо до нас :)

Я в компанії пропрацював півтора роки. Пішов не через те, що було щось дуже погане, а бо так склалися життєві обставини.
Так от, про мій досвід.
Якшо ви шукаєте компанію, де ви хочете відчути себе членом сім’ї, то вам сюди. Це насправді дуже комфортна компанія, тут працюють прекрасні люди. Менеджмент компанії завжди прислухається до твоїх проблем, побажань і т.д. Завжди допоможе, порадить, підкаже. Компанія активно розбудовується, розширюється... І це лише початок! З’являють класні люди, які поєднують в собі професіоналізм і людяність; приходять клієнти з великими цікавими проектами; компанія успішно розвиває власний продукт; відкриває нові офіси; розширяє географію свої працівників за межами України.
Це реально місце ди ви будете рости, набувати досвіду; і взамін будете вчити компанію, ділитися своїм досвідом! Бо тут вміють слухати і чути!
Тут прекрасний HQ біля парку, з терасою на даху, з подвір’ям, з волейбольним майданчиком, альтанкою, гамаками, мангалом, зеленою зоною... Є прекрасний зимовий сад в приміщенні і навіть сауна!)
Але основне це люди! А вони тут круті!!!!
Я йшов, бо так мусів через сімейні обставини, але я впевнений, шо я сюди ще колись повернуся.

Я почав працювати у компанії через .NET training camp, на який потрапив трохи цікавим способом. Побачив набір в джуніор дайджесті на dou, надіслав лінк на кемп друзям, а сам на нього не пішов :) Після закінчення вони працевлаштувались в компанії, а я, вже за їхньою рекомендацією, надіслав своє резюме на наступний .NET кемп.

На рахунок кемпа, потрапити туди для мене було досить просто, оскільки вже мав деяку базу C# і SQL. Навчання проходило приблизно наступним чином: перші, напевно тижнів три, всі учасники кемпа повинні були зрівнятись у знаннях, вчили Git, паттерни, SQL. Далі ми писали спільний проект і навчання проходило так: кол, де ментори пояснюють тему, відповідають на питання, розподіляють таски, далі ми маємо зробити це до дедлайну. Щодня шарили свій статус і, якщо були якісь питання/стоппери, ми вирішували в чаті з менторами або в войс чаті. В цілому кемп займав в день не більше 5-6 годин, а бувало і менше.

За приблизно два тижні до кінця кемпа я отримав оффер на біллабл проект. Спочатку було важко, але за декілька тижнів «в’їхав» в проект і, особливо, за перші тижні сильно імпрувнув свої скілли. Великим плюсом вважаю те, що компанія дає можливість безкоштовно відвідувати курси англійської. Декілька днів тому успішно завершив свій трейні період і продовжую рости як Junior .NET Developer.

Так вже по життю склалося, що мені довелося в свої 30+ років змінити професію. Після проходження курсів та інтенсивного самонавчання я побачив на dou оголошення про набір у фронт-енд реакт трейнінг кемп від JetSoftPro.

Вагомим і приємним фактором було те, що кемп був безкоштовним з можливістю подальшого працевлаштуванняю

На кемпі я попав до сильного ментора Святослава Шилькова, він дуже професійно і якісно викладав.

Хочу відмітити, що у випадках, коли комусь із нашого кемпу доводилось пояснити щось додатково — ментор залюбки продовжував наші колли, які інколи тривали 3+ год. До тих пір, поки проблема не була вирішена і її вирішення було чітко пояснено учасникам кемпу.

Сам кемп не вимагає витрат часу по 8 год./день. В принципі все було зрозуміло і проблем з навчанням у мене не було.

Мав хороші результати кемпу і мене взяли на трейні період у Компанію.

На даний момент я успішно завершив трейні період і тепер працюю в команді JSP на комерційному проекті.

Компанія привітна, люди, з якими мені довелось працювати, — позитивні, почуття команди, всі допомагають.

Підхід Компанії до співробітників — лояльний, що відображається не тільки в режимі роботи (в період, коли офіс не на локдауні, можна комбінувати роботу дім-офіс без проблем), є багато можливостей для професійного розвитку.

Своїм стартом в ІТ і JSP я задоволений і хотілося б, щоб всі мали такий вдалий реальний старт в потужній Компанії.

Ігорю, дякуємо за вігук :)
З твоїм стартом в Компанії, а також і твоїх колег-фіналістів ТС — JSP Команда тільки виграла.
Ти дуже добре себе проявив і професійного злету тобі, в Компанії, яка є платформою для професійного розвитку своїх працівників.

Працював в цій компанії протягом майже року як Scala Developer, React.js ментор

Зіткнувся з цікавим проектом, який відкрив для мене нові технології, допоміг мені технічно зрости

Щодо менторства — компанія надає свободу дій і очікує результатів. Завдяки цьому я зміг підготувати навчання на кемпі як вважаю за потрібне та досягти максимальних результатів з трейні, яка у своїй більшості вже давно працюють в компанії

Вдячний компанії за здоровий капіталістичний погляд на кожного співробітника, а не «сухе і бюрократичне відношення як до бойової одиниці», як це іноді буває. Я люблю коли дають можливість себе виразити, принести якусь цінність, в цій компанії вам дадуть себе виразити, і віддячать долларом

Думаю що поточний стан компнанії, не дивлячись на її вже помітні розміри, це тільки «початок початку», тож ще можете застрибнути в цей потяг, який далеко поїде!

Мав можливість співпрацювати з JSP протягом 2,5 років на позиції Full Stack .NET Developer.
За цей час мені випала нагода спробувати себе у ролі ментора та провести чимало інтерв’ю із кандадатами, для мене це було мега цікаво та корисно у плані саморозвитку.
Дуже вдячний за можливий бізнес тріпу в США,який нажаль так і не відубувся,проте залишилась можливість безперешкодно відвідувати США в найближчі роки.
Також в компанії проводиться чимало цікавих технічних та розважальних івентів.
Особливо моїм дітям полюбилось день св. Миколая, в цей день вони мали нагоду посидіти у робочому кріслі тата, й отримували гарні подарунки.
Бажаю успіхів!

Ярославе, вдалої роботи в команді замовника! :)
За час роботи в Компанії ти відчутно підняв свій професійний рівень,
співпраця з тобою була завжди позитивною і результативною.
Замовник часто відзначав хорошим відгуками твою роботу.
Раді будемо бачити на нових івентах тебе та твоїх синів :)

Я працював в компанії більше року на позиції проектного менеджера.
Тому можу дати фідбек компанії як з точки зору працівника, так і з
т.з. менеджера, який частково володів інсайтами.

1. для початку, компанія росте. Мова зараз не про кількісний ріст, як
може видатись на перший погляд. Компанія спочатку моделює систему
управління та контролю, тестує, і тільки тоді переходить на кількість
і якісно новий рівень. Це дає можливість мітігейтити потенційні ризики
«неочікуваного» росту, та зменшувати кількість «випадкових перемог» —
тут будується хороша система. Це не дивно — в СЕО за плечима 30 років
досвідку на ринку, досвіду роботи в глобальних компаніях, глибоке
розуміння процесів та взаємозвязків, вміння модулювати.

2. Компанія декларує різні ініціативи, що стосуються не тільки
безпосередньо самого бізнесу. Мова йде як про екологічність,
заохочення здорового способу життя ( хоча, курити ніхто тут не
забороняє — це особиста справа кожного ), так і про розуміння проблем
найбільш вразливих працівників — студентів. За весь час роботи в ІТ, я
ще не бачив, щоб в компаніях були пральні машинки і сушильні машинки(!!!). Суть в тому,
що в гуртожитках не завжди є можливість попрати особисті речі, тому ти
це можеш зробити в офісі. Зрештою, я займаюсь шосейнимм велоспортом, і
мені дуже подобається можливість приїхати в офіс зранку після
тренування, прийняти гарячий душ та попрати спортивні речі. Є баня і
спортзал. Хочеш — користуєшся, не хочеш — не користуєшся.

3. Компанія вдало пережила початок ремоуту — ми постарались і перелаштувалими нашу роботу і адаптувались до навколишніх змін. Під час карантину на моїй памяті нікого не скоротили — менеджменту наоборот вдалось згуртувалась і вирости: для початку якісно, далі — кількісно. Це рідкість сьогодні на ринку.

Ця компанія залишиться для мене платформою для особистісного росту —
якщо ти хочеш, працюєш над собою і покращуєшся постійно — ти будеш
себе почувати прекрасно.

У вз’язку з особистими обставинами, які унеможливлюють моя подальшу
роботу в цій компанії, мені довелось прийняти складне рішення та піти.
Це було сумно, потрібно було попрощатись з дуже хорошими людьми, за
рік працював з багатьма. Але я їм щиро вдячний.

Я не Оля Фреймут, проте дозволю собі порадити подумати про можливість
перейти в цю компанію як про можливість якісно змінити свою кар’єру
Якщо в тебе є потреба — тут в тебе є можливість.

Ярославе, хай твої нові успіхи стартують в нових починаннях. Дякуємо за відгук!

Працювала тут один рік. Мабуть найкомфортніша моя робота (станом на зараз). Цікаві завдання і гнучний графік роботи створюють добрий баланс між «робота/особисте життя/навчання». Різні проекти, різні домени, різні клієнти — дало вміння знаходити індивідуальних підхід до справи.

Аню, напишу від імені команди і впевнена, що всі зі мною погодяться. Ми тішимося, що мали нагоду з тобою працювати. Вдячні за твій відгук та надіємося, що наші шляхи ще перетнуться! :) Успіхів тобі в твоїх нових починаннях та проектах!

Склалось враження, що компанія дуже хоче рости, але на спеціалістів не вистачає грошей, тому беруть пачками студентів. В овпенспейсі сиділи лише джуни або починаючі мідли. Сам офіс сподобався. Він якраз для студентів, які ще живуть в гуртожитку. Хоча б я замість сауни (якою ніхто не користується) все ж поставила хороші замки в туалетах, автоматичні освіжувачі повітря і посудомийну машину. Спорт-зал — гігантський плюс. Рекрутерам порадила б краще вивчати вакансії і процес розробки на проекті.

Підтримали: Vika SpicinaAnton KosiakIvan Harbar

Привіт, Аню!

Дякуємо тобі за відгук.

Перш за все, хочемо подякувати тобі за співпрацю. Нам шкода, що ти пішла з такими враженнями.
Так, ти права, компанія росте та їй це успішно вдається. Ще на початку 2019 року в компанії було 37 працівників, та станом на теперішній час їх вже понад 100+.
На нашу думку — це чудово, що компанія дає змогу розвиватись молодим талантам та вибудувала систему їх підготовки на базі власного тренінгового центру.
Крім того, в нас є достатньо мідл та сініор розробників з якими б варта було познайомитися.

Якщо говорити про умови в офісі, то хочемо зауважити, що сюди, у зв’язку зі стрімким ростом, ми переїхали весною і працюємо над його вдосконаленням, багато хто справді користується сауною, тому ми, звісно, її залишимо.
Багато хто відмічає чудові умови в порівнянні з іншими ІТ компаніями — тут все залежить від власного сприйняття кожного і попереднього досвіду.
Щодо спортзалу, дякуємо — стараємось зробити так, щоб наші колеги були також здоровими!

Стосовно рекрутерів — ми зазвичай, намагаємось надати максимально повну інформацію щодо проектів, непорушуючи NDA. Проте ми завжди відкриті до діалогу та за потреби уточнюємо в PMа або замовника інформацію, якщо ми нею не володіємо перед тим як нею ділитися. В будь-якому випадку, ми постійно вдосконалюмо наші процеси і розвиваємо нашу компанію, щоб покращити її комфорт.

Вдалого тобі дня та успіху у нових починаннях!

Проходив співбесіду в даній компанії приблизно місяць назад на позицію Automation QA Engineer.
Залишилися дуже поганий осадок після співбесіди по декількох причин:

* Під час останьої співбесіди з СТО я зустрів СЕО компанії по дорозі до міт руму. Він при мені назвав мене «Відходом на виробництві» як тільки побачив що я пересуваюся на милицях

* Після всіх сбівбесід мене повідомили що мені готові дати оффер. Але мені потрібно почикати трішки поки замовник його підпише і тоді мені зразу повідомлять і надішлють його. Мені ще досі нічого не написали

Ця компанія зарекомендувала себе (як мінімум для мене) не професійним роботодавцем якщо HR не можуть людині прямо написати що по якійсь причині оффер відміняється. А основне це СЕО компанії який поступив себе не професійно і почав судити і ображати незнайому людину.

Підтримали: Anton KosiakMariya Palys

Шановний Василю!

На вихідних мені переслали Ваш відгук — вдячний за відвертість і Вашу оцінку ситуаціі. Я дуже добре пам‘ятаю саму ситуацію.

Оскільки частину Вашого висновку стосується напряму мене, як СЕО компаніі, спробую прояснити ситуацію, яку Ви сприйняли особисто, і яка цілком до Вас немала жодного стосунку, як і мої наміри ображати «людину на милицях, яку перший раз зустрічаєш в офісі»:
— Ви мабуть помітили, що у нас в холі компаніі стоїть стіл настільного тенісу і, коли Ви прийшли на співбесіду, хлопці грали у пінг-понг. Саме за мить до того, як Ви відкрили двері офісу, один з девелоперів послизнувся і намагаючись втримати рівновагу ледь не врізався в одвірок стіни, що я і застав, проходячи повз них. Розуміючи ризики отримання «виробничої травми», прокоментував, чим це небезпечно з тч зору відповідальності керівника, попросивши хлопців бути уважнішими і не призводити до таких інцедентів, завершуючи, що я б не хотів «бачити таких втрат на виробництві».
Ось кінець цієі фрази Ви якраз почули, заходячи в офіс і сприйняли на свою адресу...Прикро!.. Оскільки я Вас, побачив в останній момент, коли ви відкривали вже двері... і Ви не могли бути причиною коменту до моїх людей. Зі своєї сторони приношу Вам свої вибачення за неприємну ситуацію, в якій Ви опинилися.

Стосовно «готовності дати офер», як тільки замовник його підпише", — як ви розумієте, має місце затримка з боку замовника. Так, рекрутеру слід було інформувати Вас час від часу, тож, приймемо це до уваги для покращення нашого рекрутмент процесу і кращого контакту з кандидатами. В любому випадку, Ваш досвід і навики у QA automation практиках були високо оцінені у нашій компаніі і Ви були кандидатом #1 на цю позицію.

Бажаю Вам успіхів і удічі вкар"єрному рості і розвитку, а також здоров"я і наснаги.

З повагою,
С

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.