Відгуки про компанію JetBridge

3 жовтня 2019 19:45

Yana Kolesnyk, Senior Customer Care Manager в CMK

Після потраченого часу на 2 етапа співбесід і переписок з працівниками компанії, так і не отримала ніякого фідбеку, окрім як, що замовники зайняті постійно і все мають зв’язатись ( не зв’язався ніхто). Поважаю свій час та час інших людей, тому, власне, і пишу відгук. Самі працівники приємні, справили гарне враження, але, процеси найму і співбесід, варто відрегулювати, бо виходить я просто змарнувала час.

Підтримали:  Kostyantyn Khomko

LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Доброго дня, Яна!
Ми хочемо вибачитися за цей негативний досвід. Замовник, на вакансію якого ви проходили інтерв’ю вирішив закрити офіс в Україні без попереднього інформування нашої компанії.
Ми збільшили наш HR-відділ аби покращити ефективність комунікації з кандидатами і зробимо все можливе, аби уникнути таких ситуацій в майбутньому.
Ви нам сподобались, як кандидат і ми сподіваємось, що в майбутньому у нас буде шанс попрацювати разом.

Підтримали: Yana KolesnykJohn Kim