1 липня 9:40
Швидше за все, ви зайшли сюди в пошуках інформації про те, як воно працювати в компанії IT Svit.
Кожен тут пише про свій досвід, вигаданий чи реальний, правдивий і не дуже, в більшості субʼєктивний, який змогли сформувати зі своєї дзвіниці.
Поділюся і своїм.
Я сейл. Саме в IT індустрії, я змінила 4 компанії, працювала в дуже різних умовах, з різними і workflow і менеджментом і колегами, пройшла і гарячий ринок, де клієнти масово не знали що таке розробка взагалі 😀, і ковідний і пост- ковідний, ну і ринок під час повномасштабки звісно.
Прийшла в IT Svit після перерви в роботі в 3 місяці, і в цей час встигла чітко сформулювати чого хочу, а чого ні в новій компанії.
Працюю тут от вже десятий місяць. Не мало, не багато, проте думаю достатньо, щоб побачити і прожити всі аспекти роботи в ДевОпс як ніші, в компанії як орг структурі та в команді, як в добірці людей.
Тому, як бачите, мій особистий відбір компанія пройшла.
Сьогодні я можу поділитись наступним:
— IT Svit — звичайна, нормальна українська компанія, з абсолютно зрозумілими бізнес цілями та цінностями.
— В компанії працюють люди, зі своїми талантами, бажаннями та цілями, кожен зі своєю мотивацією, характером та тарганами.
— В компанії ( за 19 років існування) є свої legacy employees, що пройшли з нею вогонь воду і мідні труби, змінили посади, зону відповідальності чи стабільно розвивалися в одному напрямку всі ці роки. Багато чого бачили і можуть поділитися. Були і ті хто приходив і йшов, були і ті хто залишався і святкує зараз 7/8/9 річницю в компанії.
— В компанії є і старожили клієнти, які чути не хочуть про методології ведення проектів, про бест практики і тд. І водночас є дотошні клієнти, що виносять мозок за мінімальне відхилення від узгодженого воркфлоу, техно гіки і контроль фріки.
— Команда не завжди встигала за змінами ринку, мала і злети і падіння в плані проектів та клієнтів, але адаптовується і далі працює і розвивається.
Так можна описати будь яку компанію, могли подумати ви дочитавши до цього моменту.
Що такого особливого в IT Svit?
Як на мене — це одне єдине, але дуже вичерпне пояснення.
Тут вміють спілкуватися і домовлятися, слухати і чути один одного. Водночас тут і очікують того ж від кожного члена команди.
Якщо ти працюєш на результат, аналізуєш і думаєш перед тим як робиш і аргументовано презентуєш свою думку чи ідею, тебе мало того, що вислухають так і нададуть умови для імплементації ідей, нададуть і повноваження, і винагороду.
Якщо хтось помилявся, не вивозив, проаналізував ситуацію і прийшов за допомогою — тут ніхто! ні разу! нікому! не відмовив. За ці 10 місяців я особисто була причетна до десятка кейсів де ціла команда працювала над тим, щоб допомогти і вирулити ситуацію як на проекті так і просто в житейських питаннях.
Якщо ж ти сидиш на попі рівно, «працюєш» з 9 до 18, не завжди притримуєшся встановленого workflow, то до тебе звісно прийдуть з питаннями, АЛЕ будуть в першу чергу розбиратися в чому справа і пропонувати будь яку допомогу, а не як тут пишуть — звільняти вчорашнім днем. КАМОН!
Вже бородата бізнес мудрість — Дешевше утримати старого клієнта ( читай працівника) ніж знайти ( читай найняти) нового! Бізнес це розуміє, як і розуміє те, що змінюється ринок і його вимоги, що люди змінюються і їх цілі і мотивація теж.
Тому якщо ви, в 2024 році живучи в Україні шукаєте для себе теплу ванну де будете жити по правилах і процесах написаних в минулому десятилітті, працюючи по принципу monkey see — monkey do, очікуючи, що ЗП мають піднімати просто, бо 6 місяців пройшло, вам не сюди.
Якщо ви готові працювати, бути дійсно тім плеєром, застосовувати свої знання та навички, рости і розвиватись разом з компанією і командою — welcome on board.
У мене все.
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.