ТОВ ІІ "Ай Ес Ді"_ISD Ltd.

200...800 спеціалістів
Львів, Дніпро, Бердянськ, Запоріжжя

2 відгуки

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Дисклеймер: все, що тут напишу — правда. Стосується виключно Львівського офісу та людей, з якими безпосередньо я контактую.

Вже без тижня 6 місяців працюю в ISD.
2.5 з яких на позицїі trainee .net developer, потім — junior .net / angular developer.
Якщо оцінювати абстрактно і коротко, то я дав би 10/10.

1. Інтерв’ю
Бачив інший відгук, де скаржились на роботу HR-команди... Проясню ситуацію, як було зі мною.
Подав резюме, отримав відгук, заповнив анкету. Трохи забагато даних. Деякі не заповнив, оскільки вважав це зайвою інформацією для проходження співбесіди. Перша співбесіда була технічна, а вже наступна — HR. Сподобалось, що на технічній співбесіді все почалось з виконання тестового завдання в лайв режимі. Це дає можливість трохи заспокоїтись, прийти до себе, не хвилюватись) За часом обмежень не було, просто дивились, як ти виконуєш поставлену задачу. Інтерв’юери були з вимкненими камерами. Мене це абсолютно ніяк не заділо і взагалі не розумію, чому хтось (інший відгук) вбачає в цьому проблему. Вимкни камеру і все))) Дивно, що деякі кандидати ставлять себе на рівень з тім лідами і хочуть, щоб їм щось пояснювали, називали позиції і тд. Простіше потрібно себе поводити😊 Я також був без камери. Після технічного інтерв’ю майже одразу запросили на наступний етап.

2. Онбордінг
Довелось пройти дуже багато трейнінгів, оскільки проєкт великий та непростий. Щоб в’їхати взагалі в призначення проєкту та базові деталі потрібен не один місяць. Тому потенційним кандидатам одразу варто готуватись, що на початку легко не буде точно)
Трейнінги є як документаційні, так і мітингові. Документаційний підхід, на мою думку, трохи неправильно побудований, оскільки дуже багато інформації і ти одразу не розумієш з чим будеш працювати, на що варто звернути більше уваги, на що менше. Добре, що можна скачати файли і в майбутньому перечитати. Мітингові трейнінги шикарні. Створюється невелика група, є коуч, який розказує ті чи інші моменти. В кінці курсу пишеться екзамен для перевірки знань. Як вже казав — проєкт дійсно великий і важкий, тому трейнінги скоріш потрібні більше працівнику, ніж компанії)

3. Оплата
Конкретних сум, звісно, називати не буду, але якщо на dou salary вибрати характеристики кандидата — то оплата по верхній межі. Дуже задоволений і просити більше на даний момент було б навіть дивно. Єдиний негативний момент — це нарахування в гривнях по курсу НБУ. До 24.02.2022 гадаю, що це не було проблемою. Але зараз трохи неприємно, що отримуєш менше, ніж ця сума в ринковому еквіваленті. Наскільки пам’ятаю — якщо працюєш до 2х років, то перегляд раз на пів року. Якщо більше — раз на рік.

4. Графік роботи
40 годин на тиждень, мінімум 6 на день. А далі — як бажаєш. Деколи працюю по 10, деколи по 6. Можу почати в 6 ранку, можу — в 12 дня. Паузи коли завгодно. Ідеально для тих, хто паралельно вчиться або має якісь інші важливі справи. Тут не може бути жодних питань, все максимально гнучко.

5. Лікарняні, відпустка
Приємно те, що до 3х днів лікарняний можуть закрити і без довідки. Реалії такі, що деколи простіше відлежатись, ніж бігти до лікаря. Тому такий підхід дуже сподобався.
Відпустка спочатку 8 робочих днів, пізніше — 20 роб. днів. Можна брати і 0.5 дня.

6. Англійська
Перші ± 2 місяці були заняття з англійської. Дуже гарний викладач (Наталія, привіт😊), все подобалось. Потім з невідомої мені причини всіх викладачів «скоротили» та заняття відмінили. Не можу судити про причини, просто кажу це як факт.

7. Загалом робочий процес
Перша моя робота у великій компанії. Було цікаво, які задачі дають спеціалісту рівня trainee. Спочатку то був баг фіксинг з подальшими перевірками ментора, пізніше — без перевірок. Зараз на рівні junior відповідальності стало більше, оскільки почались більш серйозні задачі на основі бізнес вимог з ± подібними вже готовими прикладами. Нещодавно сказали зробити код рев’ю, що теж є цікавим новим досвідом.
Подобається те, що тім лід деякою мірою дозволяє вчитись на помилках. Це набагато краще, ніж постійни перевірки, оскільки, коли ти сам знаходиш власноруч створену проблему і рішення до неї, то швидше відбувається зріст.
Спілкування з командою повноценне. Знаю, що в деяких компаніях розробник зі всіма проблемами звертається до тім ліда, який вже контактує з іншими. Тут же я можу напряму написати тестувальнику чи бізнес-аналітику, уточнити деталі та працювати далі. Супер!

8. Допомога ЗСУ та форс-мажори.
Часто проходять збори фінансової (і не тільки) допомоги на передову. Це дуже круто! І суми, насправді, вражають...
В середині жовтня 2022 почались дуже активні відключення електроенергії. Деякі дні живлення не було навіть в офісі і, звісно, ніхто не працював. Проте ці дні всім зарахували в повній мірі та оплатили. В мене і надалі відбуваються відключення живлення, але тім лід ставиться з максимальним розумінням. Працюю тоді, коли є можливість, деколи навіть менше 6 годин в день. Заради справедливості відпрацьовую на вихідних, коли є така можливість.
Знаю, що в деяких інших компаніях (не буду казати назву) співробітникам не платять у випадку, якщо ті не працюють, навіть якщо причиною є форс-мажори — відстутність електроенергії або інтернету. І ставлять ультиматуми типу «працюй як хочеш, але працюй!».
В ISD такого немає. Це, насправді, дуже тішить.

9. Техніка.
Робота побудована шляхом підключення до системника, який знаходиться в офісі, тому за великим рахунком вам потрібна лише друкарська машина з монітором. З того, що я пам’ятаю — за необхідністю техніку можуть надати після проходження випробувального періоду, але мені це абсолютно не знадобилось, оскільки значно зручніше працювати зі свого комп’ютера, ніж з будь-якого іншого. + Відсутність відповідальності за зберігання робочої техніки. Якщо кудись їдеш — береш лише свій ноутбук.

10. Офіс
Багато сказати не можу, був там лише двічі. Біля офісу є парковка. Офіс знаходиться на верхніх поверхах. Вид з деяких вікон на Високий Замок. Доволі зручне розташування, оскільки від зупинки громадського транспорту пішки йти хвилини 3.

11. Основні недоліки, які не зазначив вище. Відповіді на інші відгуки.
Технології доволі старі. Тішить те, що зараз працюю з Angular і в тому є перспектива.
А загалом — весь документообіг, бізнес вимоги і тд. побудовані шляхом використання самописного програмного забезпечення. Напевно, в тому була необхідність... Але якщо дивитись суто зі сторони розробника, то я трохи втрачаю через те, що не маю комерційного досвіду роботи з тим же GitHub, GitLab та іншими загальновживаними сервісами. Проте, точно не варто відмовлятись тут працювати лише через це) Плюсів в рази більше.

Склалась така думка, що автори більшості негативних відгуків — люди, яких просто з якихось причин не взяли на роботу. Судити про це не можу, але можу сказати, що більшість негативних відгуків втратили свою актуальність (принаймні з того, що побачив я на своєму досвіді роботи).

12. Потенціал
Судячи з розміру проєкту та кількості працівників — проблем зі стабільністю бути не має. Завдання вже є на місяці вперед і хтось то все має робити)

Було декілька оферів. Дана Мелнарович переконала мене піти в ISD. Дуже радий, що тоді послухав її і прийняв таке рішення)

Добрий день. Хочу залишити відгук про власний досвід співбесіди в компанію ISD. На даний момент я Trainee QA. Коли почалось інтерв’ю, то самі інтерв’юєри були із виключеними камерами, тільки одна я сиділа із включеною (було ніяково). Ніхто із них не привітався і не повідомив на якій посаді працюють та не пояснили за якою причиною в них не ввімкнені камери. Через два тижні зі мною сконтактувала рекрутер та повідомила про відмову, а також домовилась зі мною зідзвонитись на конкретну годину. Цього так і не вібулось. Дуже несерйозний підхід. Загальне враження неприємне.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.