InterLogic

200...800 спеціалістів
Львів, Хмельницький, Гданськ (Польща), Aarhus, Denmark

9 серпня 2022 16:40

Mykyta Tereshkin, Software Engineer в ELEKS

Проходив інтервʼю на позицію Senior .NET Developer. В цілому, InterLogic по опису сподобався, враження про компанію було позитивне, але відношення рекрутера до своєї роботи — жахливе.
Зараз опишу чому.

Зі мною звʼязалась Recruiting Sourcer Анна, запропонувала вакансію. Ми з нею дуже оперативно узгодили час бесіди з рекрутером Марією Окопною в той же день (07 липня).

Перше враження про Марію на цьому дзвінку було добре, але з цього моменту і почнуться аспекти, до яких в мене є багато питань.
Ми в ході бесіди домовились, що вона пізніше в той же день напише мені в Телеграм щоб узгодити час та дату технічного інтервью. Це був четвер.
Мені ніхто не написав. В пʼятницю (08 липня) я звернувся до Анни (бо тільки її контакт я мав на той момент), спитати чи про мене не забули. Вона відповіла що Марія памʼятає та напише в той же день. Але, так не сталося.
Наступного разу я вже пишу Анні у вівторок (12 липня), з тим самим питанням. На цей раз відповіді я не отримав взагалі. Написав через день (13 липня) ще раз, і, УРА, нарешті Марія з третього нагадування та через тиждень часу майже, прийшла до мене в Телеграм.

Розповіла, що інтервʼювери у відпусці та запропонувала зачекати понеділка (18 липня), щоб дізнатися слоти для співбесіди.

В понеділок мені ніхто не написав. Це сталося в середу (20 липня).

Після цього я поспілкувався з технічними спеціалістами в пʼятницю (22 липня). Дуже класні, до них взагалі ніяких питань.
Але, мабудь в ході технічної дискусії я зовсім забув спитати про час, який потрібен на видачу фідбеку.

Прихожу до Марії в телеграм в понеділок (25 липня), проте ось до сьогоднішнього дня моє повідомлення з питанням про фідбек є непрочитаним та залишається без відповіді.

Тепер, коли ви знаєте всі подробиці мого знайомства з компанією InterLogic, можу поділитися тим, що я взагалі про це думаю.
Перш за все, в мене склалося враження що це мені потрібно, а Марії взагалі ні. Може хтось знає, чого мені довелося постійно про все нагадувати та просити іншу людину, щоб мені відповіли або стримали свою обіцянку написати?
Невже так важко просто відповісти на повідомлення, а не ігнорувати?

Вам треба налагодити всі рекрутингові процесси, бо з таким відношенням до кандидатів, навіть якщо і запропонують оффер, навряд чи його хтось прийме)
Рекрутер — «обличчя» компанії.
В моєму випадку, це обличчя виявилось неприємним)

Підтримали:  Andriy Dvorchyn

LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Микито, дякую за відгук.
Ви поставили правильні питання і хочу зауважити, що згоден з висновком про «обличчя компанії». Вибачте за цей негативний досвід, і можу запевнити про детальну ретроспективу цієї ситуації в середині команди рекрутерів. І хоча це не може бути виправданням, можливою причиною низької мотивації Марії був процес звільнення з компанії.
Дякую і сподіваємось покращити Ваше враження про нас у майбутньому.

Note: Ми не припиняємо вдосконалювати наш процес рекрутингу. Тому хочу скористатись нагодою, щоб попросити всіх читачів ділитись відгуком через цю форму — forms.office.com/r/rGsuXzRpp8.