InterLogic

200...800 спеціалістів
Львів, Хмельницький, Гданськ (Польща), Aarhus, Denmark

11 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Та, працювати з людьми, то їм не картоплю збирати, як вони самі пишуть на сайті — баки забивати вони вміють. Одного разу крутили голову чотири місяці, так і не надавши фідбеку

Тарас, дякую за коментар і Вашу терплячість з очикуванням відгуку. Ми намагаємось надавати нашим кандидатам зворотній звязок максимально швидко і з користю для них. Нажаль, у Вашому випадку ми не отримали більше інформації ніж та, що вже була надана Вам рекрутером раніше. Так іноді буває, тому сподіваюсь на розуміння... Хай щастить!

Проходив інтервʼю на позицію Senior .NET Developer. В цілому, InterLogic по опису сподобався, враження про компанію було позитивне, але відношення рекрутера до своєї роботи — жахливе.
Зараз опишу чому.

Зі мною звʼязалась Recruiting Sourcer Анна, запропонувала вакансію. Ми з нею дуже оперативно узгодили час бесіди з рекрутером Марією Окопною в той же день (07 липня).

Перше враження про Марію на цьому дзвінку було добре, але з цього моменту і почнуться аспекти, до яких в мене є багато питань.
Ми в ході бесіди домовились, що вона пізніше в той же день напише мені в Телеграм щоб узгодити час та дату технічного інтервью. Це був четвер.
Мені ніхто не написав. В пʼятницю (08 липня) я звернувся до Анни (бо тільки її контакт я мав на той момент), спитати чи про мене не забули. Вона відповіла що Марія памʼятає та напише в той же день. Але, так не сталося.
Наступного разу я вже пишу Анні у вівторок (12 липня), з тим самим питанням. На цей раз відповіді я не отримав взагалі. Написав через день (13 липня) ще раз, і, УРА, нарешті Марія з третього нагадування та через тиждень часу майже, прийшла до мене в Телеграм.

Розповіла, що інтервʼювери у відпусці та запропонувала зачекати понеділка (18 липня), щоб дізнатися слоти для співбесіди.

В понеділок мені ніхто не написав. Це сталося в середу (20 липня).

Після цього я поспілкувався з технічними спеціалістами в пʼятницю (22 липня). Дуже класні, до них взагалі ніяких питань.
Але, мабудь в ході технічної дискусії я зовсім забув спитати про час, який потрібен на видачу фідбеку.

Прихожу до Марії в телеграм в понеділок (25 липня), проте ось до сьогоднішнього дня моє повідомлення з питанням про фідбек є непрочитаним та залишається без відповіді.

Тепер, коли ви знаєте всі подробиці мого знайомства з компанією InterLogic, можу поділитися тим, що я взагалі про це думаю.
Перш за все, в мене склалося враження що це мені потрібно, а Марії взагалі ні. Може хтось знає, чого мені довелося постійно про все нагадувати та просити іншу людину, щоб мені відповіли або стримали свою обіцянку написати?
Невже так важко просто відповісти на повідомлення, а не ігнорувати?

Вам треба налагодити всі рекрутингові процесси, бо з таким відношенням до кандидатів, навіть якщо і запропонують оффер, навряд чи його хтось прийме)
Рекрутер — «обличчя» компанії.
В моєму випадку, це обличчя виявилось неприємним)

Підтримали: Andriy Dvorchyn

Микито, дякую за відгук.
Ви поставили правильні питання і хочу зауважити, що згоден з висновком про «обличчя компанії». Вибачте за цей негативний досвід, і можу запевнити про детальну ретроспективу цієї ситуації в середині команди рекрутерів. І хоча це не може бути виправданням, можливою причиною низької мотивації Марії був процес звільнення з компанії.
Дякую і сподіваємось покращити Ваше враження про нас у майбутньому.

Note: Ми не припиняємо вдосконалювати наш процес рекрутингу. Тому хочу скористатись нагодою, щоб попросити всіх читачів ділитись відгуком через цю форму — forms.office.com/r/rGsuXzRpp8.

Для мене Інтерлогіка — компанія в якій було масимально комфортно і зручно працювати, бо тут:
— Гнучкий графік роботи
— Немає мікроменеджменту
— Налагоджені процеси
— Відкриті (дуже) до всіх побажань, пропозицій і ідей
— Прозорі процеси performance / salary review
— Тренінги, навчання, обмін досвідом, все що хочеться)) і коли чогось бракує — організують, порадять і підтримають
— Офіс в центрі міста, ще й біля парку, що дає можливість прогулятись і розвіятись серед робочого дня, а в теплі періоди року у нас там були і барбекю, і вечірки
— Без бюрократії, але при тому все чітко і зрозуміло
— Ніякої токсичності, всі працівники компанії, з якими я стикалась — прекрасні люди і професіонали 🙃

Як на мене, Інтерлогіка ідеальна компанія як для тих, хто тільки почав свій шлях в айті, так і для скілових мамонтів інформаційих технологій :)

Офіс на цитаделі — надзвичайно крута і мальовнича локація. Перед корпусом розташований великий красивий сквер,також доволі багато місця для щоб запаркувати авто. А для любителів історії — чудова можливість попрацювати в казармах колишнього концентраційного табору.

Інтер’єр. Виконаний з душею, працювати дуже комфортно. Мені особисто подобалось, що можна вносити свої ідеї для покращення організації свого робочого місця, розробляти план розташування в кімнаті разом з командою.
Також у вашому розпорядженні 2 кухні, game room з купою настолок і PS, душ, любителі настільного тенісу також зможуть трішки розслабитись в перерві між щоденними активностями, і багато всякого іншого.

Бюрократії доволі мало, що не може не тішити. Відсутній мікроменеджмент. Чітко налагоджені процеси. Професійний і компетентний HR відділ завжди допоможе розрулити будь-які питання.

Тімбілдінги — просто вогонь. (BBQ з бубнами, хакатони, походи в гори, you name it)

Rate на рівні. Регулярні Performance & Salaty review.

В компанії надзвичайно багато скілових і світлих людей, з якими приємно працювати і є чого навчитись. Тому в разі коли шукаєш ментора, чи цікаві різного роду tech talks або workshops — тут все це можна знайти для себе.

Проекти цікаві, навичка для читання думок замовника потрібна на рівні Junior (зазвичай). Стек up-to-date.

Однозначно рекомендую.

Богдан, дякуємо за фідбек) За 10 років роботи у компанії ти вніс великий вклад в її розвиток.
Бажаємо успіхів на новій позиції, але і чекаємо назад ;)

Спробую втиснути майже 6 років співпраці в кілька фраз)

Адекватний менеджмент: завжди можна поговорити\домовитись, мінімум бюрократії;
Компанія не стоїть на місці: імпрувається офіс, процеси, кількість працівників за 5 років зросла з 70 до 300+;
Надійність: більшість замовників це клієнти які працюють з компанією уже давно, і регулярно розширюють команду;
Достойна ринкова ЗП;
В професійному плані є багато хороших спеців, проводять техтоки, є можливість змінити стек повністю з мінімальними втратами;
Класні HR і багато клубів по інтересам)

Клас, дякуємо за відгук) І ти знаєш — наші двері завжди для тебе відкриті ;)

❤️‍🔥 Дуже задоволений співпрацею з Interlogic 🇩🇰

Порівнюю з попередніми ІТ гігантом орієнтованим на клієнтів з США та маленькою фірмою орієнтованою на клієнтів зі сходу.

Жирними плюсами Інтерлогіки для мене є:
✔️надійність, орієнтованість компанії на довготривалу співпрацю
📝 хороший менеджмент, відсутність надмірної кількості бюрократичних процедур
🛠️🛌 розмірений темп роботи без авралів, коли треба вже і на вчора
✈️⛱️ хороші умови щодо відпустки
📍 місце розташування офісу — Цитадель (добираюся на велику, авто, пішки — легко дістатися в будь-якому разі), велика паркова зона навколо де можна організувати BBQ
🌌 відсутність великих Open-Space — не чути зайвої для мене інформації, в офісі є комфортні кімнати, де можна зосередитися на звуках, що відносяться до свого проекту
💰 прозора схема оцінки та performance review
🏓 ping-pong table
⚽ table football
🎮 PS4

This month it is 10 (ten, TEN!) years since I work at InterLogic, started as junior developer, grew technically, then switched to technical project management position, then department lead and now I am acting as business unit lead. Any more question of possibilities of growth within company? :)
Company is great for people who look for good cozy scandinavian atmosphere and attitude towards work and people.

I’m proud to be a part of the InterLogic family! A dream come true company to work for, and its not exaggeration. Open-minded management, work-life balance, great people, interesting projects and friendly customers.

Итак-поехали. Четкие процессы, европейский подход к таскам и людям. Спокойный, адекватный менеджмент, обо всем можно договориться и поговорить. Клиенты хорошие, в основном Европа. Никаких трекалок экрана, микроменеджмента и прочего. Все спокойно и комфортно.

Впевнений, що секція із відгуками на компанію — одна із найцікавіших для ознайомлення. Нажаль, вже доволі давно тут не було публічних фідбеків, хоча компанія продовжує розвиватись, а значить змінюватись. Моя думка заангажована :-) але повірте — ми зацікавлені зробити ваш досвід спілкування з представниками наших команд приємним і результативним.

Дякуємо, що ділитесь, а також нагадуємо про можливість лишити анонімний відгук на процес рекрутингу в компанії — forms.gle/GEsH9uKPxE8fQ2Wx8.

Миру вам і процвітання!

Общался с «IT директором», Игорем.
Не подготовлен, на вопросы давал невнятные ответы, приходится выпрашивать наводящими вопросами.
Говорил что влияет на команды разработчиков, но как это делает, не понятно.
Общались по скайпу, опоздал на 13 минут. Несколько раз прерывался по своим делам, судя по звуку что-то печатал, несколько раз было очень шумно, приходилось 2 раза повторять.
Не смог нати третью позицию сверху в резюме ))) (PS: опровдание пришло: там не указана позиція. Ну явно не пронумеровано, но посчитать до трёх можно было.)
К сожаленью нас прервали, намечалась какая то презинтация.
Ещё обещал объяснить формулу вычислния «Средней ЗП за месяц».
Ну ОК.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матерівлів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.

Оцінка компанії: 89/100

Проголосувало 36 співробітників
  • Компенсація
    80%
  • Умови праці
    91%
  • Кар’єра
    86%
  • Проєкт
    90%
  • Компанія
    96%
  • Лояльність
    91%

Вакансії InterLogic