Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×

Intent Solutions Group

200...800 спеціалістів
Київ, Львів, Бостон (США)

2 березня 2021 1:42

Andrii

Не рекомендую дану компанію, якщо ви цінуєте свій час, та себе як спеціаліста.


5 серпня 2020 року мав розмову із Valeriy Melnyk. До самої розмови отримав інформацію про нову цікаву пропозицію у зв’язку із розширенням команди. Домовилися про період переходу, ремоут, який до кінця не був ремоутом...., приблизну зп, сіві та «айчар» інтерв’ю. Наступний день, або день Х, або розмова після якої, я не чув від них більше ні слова. 

День Х:
Почалося все з того, що ми швидко перевіримо твою англійську, далі розмова про компанію, перехід, цілі і т.д. В кінці швидка зустріч із Delivery manager-ом (чи хто він, уже не пам’ятаю), отримав знову питання на, які вже відповів та питання скільки хочеш ЗП. Дав відповідь так і так. Після чого, вже зрозумів, що компанії я не дуже цікавий як черговий кандидат. Сказали, що дадуть фідбек, та скажуть коли буде співбесіда та співбесіда із замовником. Пройшло 7 місяців...... Напевне фідбек відправили укр.поштою..


Дуже дивна система ознайомлення та перегляду кандидатів. Чому я попав в ігнор для Вас ? Якщо я вам не підійшов, або сума, яку я озвучив не сподобалася вам, в таких розмовах можна було б обговорити все. І як мінімум, за трату мого часу в пусту, можна було б дати фідбек...

ps. У відгуках бачу про чітко відлагоджені процеси. Ще раз підтвердження того, що в кожної людини своє представлення про процеси


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Зазвичай ми змінюємо статус кандидата після повідомлень або телефонного дзвінка. Ви у нас відмічені як кандидат, що прийняв офер іншої компанії. Можливо сталась помилка, тому приносимо наші вибачення за незручності і будемо праюцвати над тим, щоб покращити процеси і виключити повторення таких ситуацій у майбутньому.

Андрій, визнаю, це мій фейл, перепрошую за цю помилку.
(Нема людей, які не помиляються, адже ми всі люди, основне визнати, і робити все можливе щоб це більше не повторилось, а над цим буду працювати)

Дуже нехотілось щоб через мою помилку складалось негативне враження про хорошу компанію.