Intellias

понад 1500 спеціалістів
Київ, Львів, Івано-Франківськ, Ужгород, Загреб (Хорватія), Краків (Польща), Лісабон (Португалія), Малага (Іспанія), Пуне (Індія), Софія (Болгарія), Colombia

4 липня 2022 20:10

Ksenia Bovkun, Client services director

Хочу поділитися своїм досвідом комунікації з Intellias. Він не був надто позитивний. Я подавалася на посаду recruitment marketing manager.

На перших етапах була вражена людиноорієнтовністю команди, соціальною відповідальністю компанії і швидкістю зворотнього зв’язку. Здавалося, це ідеальна компанія, де справді цінують працівників, і панує адекватна дружня атмосфера.
Мені запропонували офер в другій половині дня в п’ятницю, який діяв типово 24 години. Але це значить, що можливості уточнити умови немає, адже в суботу ніхто не буде обговорювати з тобою твою заробітню плату чи інші деталі. Як раз так зі мною і сталося.
У мене виникли питання до зарплати, адже зазначена цифра суттєво відрізнялася від вказаної мною на співбесіді. У мене були інші пропозиції, але я дуже хотіла саме в цю компанію, тому попросила переглянути офер за можливості. Рекрутер сказала, що зможе обговорити це з керівником відділу у вівторок. На моє питання про те, чи є ризик, що вони відкличуть офер, так як 24 години минуть до того часу (адже попереду субота і неділя), мене запевнили, що все ок.
У вівторок мені повідомили, що збільшити зарплату не можуть, тому я в праві погодитися або відмовитися на ту пропозицію, яка була сформована з самого початку. Обміркувавши все, я відмовилася від оферів інших компаній і надіслала лист рекрутеру про те, що хочу працювати з ними, бо цінності важливіші грошей. На що мені відповіли, що не певні в серйозності моїх намірів тепер. А на наступний день відкликали офер.

Я вважаю дуже дивним неготовність компанії обговорювати умови роботи з майбутнім працівником. І вважати людину несерйозною через те, що та попросила про перегляд ЗП — це зовсім не те, що очікуєш від компанії, яка кругом пише про людяність. В моєму розумінні, це мав би бути двосторонній процес, де компанія обирає працівника, а працівник компанію. Це просто базовий принцип. В комунікації виникло непорозуміння, я запропонувала зідзвонитися ще раз з керівником відділу, щоб вживу проговорити все, але на це ніяк не відреагували. В підсумку, компанія попри обіцянки відкликала офер, після того як я на нього погодилася і відмовилася від інших пропозицій, залишивши мене з нічим :)

PS я попросила рекрутера надіслати мені ще раз опитувальник, в якому кандидат дає фідбек стосовно процесу рекрутингу (я заповнила його до того як офер відкликали і хотіла змінити оцінку) . Рекрутер пообіцяв організувати це, але ось вже два тижні з гаком опитувальник мені не приходить. Це також зовсім не свідчить про людиноорієнтовність, на жаль.


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Доброго дня, Ксеніє. Дякуємо, за ваш фідбек. Нам шкода, що ваш досвід спілкування з нами вийшов для вас незадовільним. Так, нам справді не вдалося надіслати вам форму для фідбеку через технічний збій. Документ автоматично надсилає система, а не рекрутер чи рекрутерка вручну. Перепрошуємо, що не встигли полагодити усе вчасно.
Щодо ситуації з офером, хочемо внести деяку ясність для повноти картини. Спершу зазначимо, що ми не розглядали вас на менеджерську позицію — ви процесилися на позицію recruitment marketing specialist. Також важливий для нас момент — ми внесли в офер суму, яку ви попередньо озвучили як бажану. Коли ж в останній момент, почули суттєво вищий розмір винагороди, обґрунтований офером від іншої компанії, вирішили відкликати офер і відповіли вам у наступний найближчий робочий день, яким був вівторок. Ми справді велику увагу приділяємо цінностям, оцінюємо поведінку кандидатів на кожному етапі рекрутменту, і залишаємо за собою право відхилити кандидата до того моменту, поки офер не прийнятий.

Ми обов’язково детально пропрацюємо цей кейс і зробимо висновки, щоб в майбутньому не допустити подібних ситуацій. З повагою, команда Intellias.