28 березня 2022 14:12
Вважаю необхідним також залишити свій відгук. Почну з етапів проведення співбесід і закінчу поточним положенням справ.
Почав спілкування з HR-відділом. Процес адекватний, з пре-скринінгу було зрозуміло що компанія цінує час кандидатів і свій власний, етапи співбесід були відомі після першого спікування. Все відбулося як і було заплановано. Тут класично — спілкування з HR, потім технічне, далі з менеджментом і командою. Зворотній звязок також був наданий вчасно, в межах термінів. Прийнявши офер від компанії почав чекати 24 лютого, на яке було домовлено отримання техніки.
Але 24 числа почалось повномасштабне вторгнення, і очевидно — було не до цього. Я ще на став повноціним працівником компанії, але навіть на таких раніх етапах було зрозуміло — менеджмент і HR докладають максимальних зусиль, щоб допомогти кожному. І я не став виключенням із правил — була запропонована евакуація, відповідальні люди весь час тримали руку на пульсі в ситуації і дізнавались чи не потрібна якась допомога. Мій кейс був такий, що вихід на роботу відтермінувався більше ніж на 3 тижні. З боку компанії не виникло ніяких проблем по цьому, менеджмент пропонував допомогу різного плану. За що велика подяка компанії, надійність організації максимально показова саме в тяжкі часи, на мою думку.
Далі коли я владнав свої особисті справи відвідав офіс і отримав техніку, щоб була можливість почати працю. Також в офісі отримав прихисток для себе і родини, поки був актуальний момент пошуку житла після евакуації. І зновуі компанія пропонувала допомогу самого різного плану — від пошуку житла до матріальної підтримки, згідно абсолютно адекватного регламенту. Лояльність дійсно максимальна.
Нарешті почав працювати, процеси налагоджені, колеги — дружні й привітні, документація — на висоті. Все на гідному рівні, як на мене.
Також пару слів хочеться лишити з приводу активості компанії в поточній ситуації — активний дотан на потреби ЗСУ і нуждених — не просто слова. І цифри також далеко немаленькі. Але що дійсно круто — такого рода ініціативи компанії були і до початку повномасштабного
вторгнення— проводився збір коштів для різного роду потреб — подарунки дітям, допомога людям похилого віку, green-planet проєкти і т.д. Тому це явище не виникло тільки внаслідок повномасштабного вторгнення, і як ніколи стало в нагоді в сучасних реаліях.
Якщо підбити підсумки — я хочу подякувати компанії Intellias за надану допомогу в усіх аспектах в такий непростий час. Як мінімум — так тримати, як максимум — розвивайтесь ще більше!
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.