Intellias

понад 1500 спеціалістів
Київ, Львів, Одеса, Івано-Франківськ, Ужгород, Colombia, Lisbon (Portugal), Sofia (Bulgaria), Kraków (Poland), Pune (India), Málaga (Spain), Zagreb (Croatia)

58 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Допрацював останній тиждень з Інтеліасом, нажаль скорочення ринку не оминуло цю компанію.
Був з Інтеліасом 3+ років з 7 на різних проєктах в різні періоди.
Серед всіх — ця компанія доки найкраща.
Перше враження, що і виправдалось, в Інтеліасі внутрішня культура європейсько-українська. Без совкових відголосків в управлінні, ставленні до людей на будь-якому рівні. Відчутна привітність від рівня рецепції до топ менеджменту, без прихованої зверхності. Певно це львівська культура центрального офісу, але для мене це було відчутно відмінно від класики київських бізнесів, де домінуючий капітал і стиль діловодства успадкований від совєцьких папіків.
Тут до вас ставляться як до людини, колеги, а не ресурсу, з якого треба витиснути побільше за спринт. Але філонити і працювати на двох роботах не розраховуйте. Це сіньйорна компанія, для комфортної роботи та тривалих відносин. Клієнти переважно західні великі і також поставляться з розумінням до життєвих ситуацій. В тяжкі періоди ми теж відповідально ставились до роботи, що думаю допомогло втримувати клієнтів в подальшому.
Тут хороша інфраструктура для професійного розвитку і для сіньйорів. Є тематичні комюніті. Хочу відзначити Архітектурний, де ви зможете попрактикуватись в дизайні архітектурних рішень і розвиватись в цьому напрямку. Та Скала комюніті, де також розбирають архітектурні книжки.
Також хочу відзначити якісний розвиток в міжнародному напрямку. Глобальні таунхоли є якісними англомовними, а не перекладом, з хорошими жартами від Романа Гапачило. Українські таунхоли теж чудові, а fuckup friday — взагалі вогонь. Також дуже приємно, що компанія значно відповідальніше ставилася до державної мови, ще в часи коли більшість бізнесів вважали, що державна то лише для держслужбовців.
І у відділі people partner-ів з усіма приємно було працювати.
А колись, коли були корпоративи, був ТНМК. І власний гурт Веслярі. Найкращий корпоратив

Привіт, Антоне, обовʼязково надішлемо твій відгук усім згаданим в ньому колегам! Ми щодня стараємось бути компанією про команду, підтримку та розвиток. Дякуємо, тобі що допомагав нам в цьому понад три роки. Віримо, що колись знову побачимось на офісній кухні за ранковою кавою і тостами з джемом!

Маю надзвичайно приємний досвід з Intellias. Подавалася на позицію Senior Global PR Specialist, спілкувалася з рекрутеркою Ірадою та Head of Comms Марією. Обидві співбесіди залишили позитивне враження. І хоча компанія вирішила рухатись далі з іншим кандидатом, мене запросили на ще один дзвінок, де дали розгорнутий фідбек щодо моїх сильних та слабких сторін — я вперше зустріла настільки ґрунтовний підхід. Дуже приємно, що є компанії з такою повагою до кандидатів. Бажаю команді всього найкращого і нових успіхів😊

Привіт, Варваро. Дякуємо, за твій відгук та знайомство з нашою компанією. Ірада точно матиме сьогодні гарний настрій, а ми усвідомлення того, що рухаємось правильним шляхом! До зустрічі;)

Мав негативний досвід. На лінкедині написала мені рекрутер Тетяна Маркевич, запропонувала позицію Lead UX Designer. Зустріч проводила колега, Квітослава Светлицька, котра в кінці 40 хвилинного інтерв’ю повідомила що вакансія вже закрита та вони не розглядають більше кандидатів.
Я запитав у Тетяни, чому не повідомили про такий процес на початку інтерв’ю, ось її відповідь:

«На момент проведення HR колу вакансія була актуальна і досі актуальна, але були кандидати, які раніше почали процесинг і зараз на другому етапі, тому поки нових кандидатів не переводимо на наступний етап, але якщо з поточних кандидатів ніхто не пройде, ми зможемо продовжити процесинг. Тож ми про Вас пам’ятаємо і в разі поновлення розгляду одразу з Вами сконтактуємо і продовжимо наш процесинг, якщо Вам буде актуально.»

По факту витратив 40 хвилин на те щоб бути рядочком в CRM 🤷🏻‍♂️

Вітаємо, Олександре! Дякуємо, що поділилися своїм відгуком, нам важливо отримувати зворотний зв’язок. Наша команда уважно ставиться до кожного кандидата. У цьому випадку ваша співбесіда відбувалась паралельно з іншими кандидатами, які перебували на фінальних етапах інтерв’ю. У майбутньому ми намагатимемося організувати чіткішу та швидшу комунікацію. Сподіваємось на ваше розуміння, а також на можливість подальшої співпраці.

Проходив співбесіду на позицію senior react-native developer і, нажаль, технічна співбесіда була найгіршою та найнепрофесійнішою з усіх, які я прогодив за всю свою 9+літню карʼєру і, мабуть, це мій перший відгук суто про технічну співбесіду, настільки вона мені запамʼяталася.
Поперше, співбесіда була більше двух годин і інтервьер хотів ще далі спілкуватися, хоча узгодили лише півтори. Ніяких практичних питань не було взагалі, усе суто теоретичні та без будь-якої структури та модульності. Тобто людина сперше питає про бази даних, а через секунду вже про якісь особливості рендеру списків в react-native. Більш того — десь 40% питань не було повʼязано ні з вимогами у вакансії, ні з react-native або front-end розробкою. Виглядало це нібито людина просто не підготувавшись з голови генерувала рандомні вопроси усі 2+ години. Але тим, що мене добило було. те, що сам інтервʼюер плавав у знаннях reactʼа і мені довелося лізти у доки реакту, щоб довести, що інтервʼюер не правий. Але так як у цієї людини дуже велика корона та/або тайтл у компанії, то він навіть не визнав свою помилку, а просто сказав «ну напевно вони це змінили у нещодавній обнові». Ага, змінили core-фічу аби підставити розробника з Intellias.
Ну і фідбек, звичайно, негавтиний, з запровонуванням, серед іншого, вивчити:

Learn more about network protocols (HTTP2) / web-services (GraphQL, SOAP, gPRC)

Я розумію, що усі актуальні знання корисні, але, суто на мою думку, ці знання не є пріоритетними для react-native розробника та і взагалі дуже дивна рекомендація — вивчати той же SOAP, який являє собою простий xml файлик з декількома зарезервованими словами та дуже простою структурою.

Вітаємо, Максиме! Дякуємо, за ваш зворотний зв’язок, для нас дуже цінна кожна думка з детальними коментарями. Нам шкода, що ви мали негативний досвід проходження технічного інтерв’ю. З огляду на те, що від моменту вашої співбесіди пройшов певний час, можемо запевнити, що ми вже вжили відповідні заходи, щоб покращити процеси. Зокрема прокомунікували необхідність дотримуватися запланованого часу співбесіди, а також призначили додаткову сертифікацію для інтерв’юерів. Щодо питань, не пов’язаних з вимогами вакансії, ми наймаємо спеціалістів не лише на конкретний проєкт, але й в компанію в цілому. Тому оцінюємо кандидатів за ширшою матрицею компетенцій, щоб мати змогу запропонувати їм й інші опції, якщо в цьому виникне потреба. Ми дуже сподіваємося, що зможемо підтримувати зв’язок і матимемо змогу побудувати успішну співпрацю в майбутньому.

Відгукнувся на позицію Head of Embedded Development в LinkedIn.
Cпілкувався з Julia Pyvo (Senior Talent Delivery Specialist at Intellias | Forbes #1 Top IT Services Employer). Відбулось тільки HR інтерв’ю на початку липня. Ректрутер обіцяла надати фідбек впродовж тижня. Чекав більше місяця та наприкінці серпня запитав в LinkedIn щодо результатів та отримав неочікувану відповідь «Вадим, вітаю та прошу мене вибачити, запрацювалась. Нажаль, мушу продовжувати пошуки, бо на цю позицію Head of CoE очикує спеціаліста, який займався розвитком експертизи та має тех бекграунд в Embedded.». Така відвовідь мені точно не піходить з наступних причин:
1. Я розумію коли Trainee або Junbor рекрутери щось забувають але для Senior Talent Delivery Specialist до того ж Forbes #1 Top IT Services Employer це точно неприпустимо.
2. Дана вакансія передбачає експертизу менеджера але мені відповідають що шукають спеціаліста, але спеціаліст — це інженерна позиція і це точно не менеджер тим більше не керівник дкпартаменту. Виникає питання вам потрібен менеджер чи людина-оркестр? Чи це теж питання до екпертизи рекрутера?
3. Відповідь непрямо вказує на недолік миоєї екпертизи для цієї позиції, але виникає питання як це можна було визначити без інтерв’ю з ваідповідними експертами?

Непогодившись з таким підходом 18 серпня в LinkedIn я виклав усі аргументи щодо відповідності моєї експертизи вимогам позиції та запитав надати детальну інформацію що саме не відповідає очикуванню. Ось сплив майже місяць після запиту. Як ви важаєте, що відбулось далі? Правильно, абсолютно нічого. Мій запит просто було проігноровано.
Компанія демонструє абсолютно споживацьке відношення до процесу найму та просто зневажає кандидатів.
На жаль, рівень зрілості, принаймні хайрінг процесу компанії\ критично низький.
Якщо бажаєте змарнувати свій час, то вам сюди.

Доброго дня, Вадиме. Дякуємо, за ваш відгук. Ми завжди готові обговорювати та покращувати процес найму в нашій компанії. Тож зʼясували усі деталі цього кейсу і готові ділитись деталями. На жаль, рекрутерка не змогла вчасно відповісти з особистих причин. Водночас ми проговорили з Юлею цю ситуацію, аби в майбутньому подібних випадків не виникало.

Нам дуже шкода, що ситуація склалась саме так. Як і ви, ми за те, щоб комунікація в процесі найму була максимально аргументованою, швидкою і вчасною. Тому беремо цей кейс до максимальної уваги та опрацювання. Бажаємо спокійного завершення тижня.

Добра компанія.
Якісна й прозора комунікація по працевлаштуванню, вчасні виплати, наявні внутрішні можливості для розвитку, підтримка (дуже дякую за прихісток команді львівського офісу в березні 2022).
Жодних проблем на етапі працевлаштування чи закінчення співпраці.
Дивлячись на особистий досвід, рекомендую розглядати вакансії компанії. Є цікаві напрямки та зацікавлені менеджери.
Сподіваюсь, матиму шанс повернутися до Intellias.

Підтримали: Inna Izmailova

Гарна компанія, з добре налаштованими внутрішніми процесами. Працював у класній команді на позиції Senior Java Engineer на цікавому, але не великому проекті. Пропрацював не дуже довго, бо завершився проект і не було нічого нового в середині (можливо через кризу в ІТ). Бажаю розвитку та нових надійних клієнтів та цікавих проектів.

Підтримали: SvitlanaВладислав Лись

Влітку проходила співбесіду на позицію офіс-менеджера в м.Ужгород.
Спілкувалась з Alona Zymenok, пройшла на наступний етап до Vladlen Vasylenko.
Готувалась до співбесіди 3 дні, дуже переживала. Минув майже рік, напишу відгук.
Зараз я працюю рекрутером в ІТ компанії, і можу сміло оцінити процес відбору на 101%.
Компанія — неймовірна. Цінності — вау! Можливість перекваліфікації і розвитку. Працюють знайомі — всі оцінюють на 10/10.
Ми з чоловіком вже давно вирішили, що рано чи пізно обидвоє спробуємо потрапити в цю компанію)

Єдине, що мене тоді засмутило — Vladlen Vasylenko дійсно гарно мене похвалив на співбесіді, а відмову я отримала шаблонну ( хоча в мене тоді інгліш дуже храмав, мабуть те мене і реджекнуло)

Бажаю успіху компанії і всій команді, ви круті!

Підтримали: Oleksii Voloshyn

Доброго Дня! Я Олександр (React-Trainee) ЛЬВІВ. ADVANCED English. Чи це можливо щоб я якимось чином показав свою користь та міг би мати шанс бути залученим до справ та принести користь Вам. Багато працював сам і знаю що швидко злечу. Хотів би достажування у Львові

Працював у 2017-2022рр. Ще коли компанія починала свій бурхливий ріст від 500 співробітників.
Працював на внутрішньому продукті, де будувалась більшість бізнес-процесів компанії.
Рекрутинг важко згадати, але пам’ятаю, що тоді офіс менеджер Оксана бігала шукала мені квартиру в оренду та був тоді бонус за релокейт.
Ще тоді позиціонували себе як компанія без зайвої бюрократії. Компанія росла швидко, а процеси за нею не завжди встигали, тому була запроваджена цінність: People over process. Якщо вам пощастило з менеджером (таких більшість), то можна було доволі швидко й просто вирішити вашу проблему. Наприклад, я забув вчасно подати запит на відпустку — менеджер трошки посварив, але відпустив) Віталік Кобецький — кращий менеджер , з яким мені доводилось працювати.
Доволі великі реферальні бонуси за рекомендацію Strong Middle + спеціаліста.
Над покращенням процесів та умов крім HR команди працює цілий відділ Бізнес процесів з купою аналітиків. Можна й самому впливати на корпоративну культуру та плюшки через внутрішній портал. Реквести хоч і відносно довго опрацьовують, але доволі якісно реалізують. Тому з кожним роком процеси налагоджуються та стає більш комфортно працювати.
Ще є багато інших плюшок, які вже HR/Recruters розкажуть)

Кар’єрний ріст: є матриця скілів по якій прокачуєшся та захищаєш їх у ментора. Сам пройшов шлях: Middle —> Strong Middle —> Senior. Може й швидше було б змінити 2 компанії, але змінювати компанію не хотілось.

Зарплата: загалом була вищою ніж в решти (за рахунок того, що компанія бере менший % собі), що крім решти й допомогло так швидко вирости.

Загалом багато чого залежить від вашого безпосереднього менеджера та проекту.

Днями проходив співбесіду в цій компанії. Скажу одразу: офер не отримав.
Дуже приємно вразило сумлінне відношення до своєї роботи тих людей з якими я спілкувався!
Першою зв’язалася зі мною Тетяна Рудченко. Душе просто і швидко все пояснила і ми домовились про співбесіду з менеджментом.
На співбесіді з самого початку я накосячив: мав поганий зв’язок, звук, тощо. Незважаючи на це, не було ніяких зітхань, закочування очей з боку інтерв’юерів. Навпаки! Мене всіляко підтримували і намагалися заспокоїти)
Саме інтерв’ю проходило, скоріше, як проста розмова з людиною, якій справді цікаво)
Денис Феденко, дякую тобі!
Хочу побажати всім «причетним»: нехай і кандидати лишають у вас такі ж приємні спогади, як і ви у мене!
Окрема подяка Тетяні за своєчасний і прозорий фідбек!
Хай вам щастить)

Підтримали: Yuliia Makiienko

Минулого тижня підійшов к кінцю мій випробувальний термін в Інтелліас, і також хочу залишити відгук.
Ропочну з початку, рекрутинг був швидкий та приємний, рекрутерка Анастасія Гладун була дуже привітньою і максимально детально розповіла про компанію та вакансію. Всі фідбеки були отримані в час, до того ж дуже швидко. Особливо мене приємно вразило, що фінальний результат мені повідомив по телефону мій майбутній менеджер.
На період онбордингу (весь перший місяць!) за мною був закріплений Team Buddy — людина, яка вводила в курс діла та розповідала усю необхідну інформацію, проводила регулярно мітинги, знайомила з людьми. Зустрічі з менеджером також регулярні та продуктивні. Від команди я в захваті, перший місяць я жила з думкою про те, що Інтелліас набирає найкрутіших та найприємніших спеціалістів та спеціалісток!
Також мене вражає прозорість компанії, наскільки щиро та відкрито ТОП-менеджмент компанії розповідає про новини та цілі на регулярних зустрічах. Наявність різноманітних проєктів дозволяє обрати те, що до душі у рамках Інтелліасу. Також для кожного співробітника складаються плани персонального розвитку, завдяки яким можна розвиватися як у своєму напрямі, так і обрати інші стеки або взагалі спеціальності.
Процеси всі налагоджені, але при цьому гнучкі. Про цю компанію дійсно можу сказати, що тут people over the processes. Люди в Інтелліаса завжди пріорітет № 1. Компанія допомагає співробітникам як фізично (релокація в безпечніші місця, фінансова допомога, компенсація на придбання старлінків та генераторів), так і морально (вебінари з психологами, регулярні зустрічі з ейчарами, можливість взяти тривалу відпустку для перезагруження). Також в захваті від того, який внесок робить Інтелліас в нашу спільну перемогу: на сьогоднішній день вони самостійно задонатили майже 20 мільйонів гривень! При цьому допомагають з екіпіруванням мобілізованим співробітникам, допомагають ВПО.
В Інтеаллісі є своя внутрішня валюта, якою колеги можуть дякувати одне одному. На цю валюту можна купувати різний мерч або донатити його на армію :) Пакет бенефітів також різноманітний, і кожен зможе обрати те, що йому більше подобається. Звісно, то не головне, але приємний плюс.
Офіси наразі активно розвиваються, що дуже круто у контексті блекауту. Всі офіси обладнані старлінками та генераторами. Особисто я була в двух офісах в Одесі, обидва дуже просторі, сучасні та комфортні для роботи.
Підсумовуючи, недаремно компанія знаходиться у топі кращих роботодавців країни. Рекомендую Інтелліас усім, хто в пошуку стабільної роботи з цікавими проєктами, відсутністю мікроменеджменту та можливістю розвиватися!

Запропонували роботу у цій компанії.
Пройшов (успішно) технічну співбесіду. Потім призначили ще одну співбесіду з PM проекту Марією Яцемирською, де вона розповіла, що передасть всю інформацію про мене клієнту і обов’язково повідомить про результат.
На жаль, за 3 тижні вона так і не зволила це зробити.
Тільки даремно витратив час. І як після цього вірити людям?

Доброго дня, Сергію. Нам дуже шкода, що ваша комунікація з нашою командою вийшла такою. Перепрошуємо, що у ланцюжку спілкування наша спеціалістка так і не надіслала вам фідбек. Про цей кейс ми повідомили усім колегам залученим в процес, щоб більше таких ситуацій не виникало.

Дзвонить рекрутер, сама мені попередбно написа а спілкується тоном на отєбісь наче я їй щось винен, це типу не їм співробітник треба а я до них приповз і прошусь на галери. Максимально неприємне враження від компанії. Якщо рекрутер вже на стадії знайомства відноситься до тебе як до росхідного матеріалу, то очевидно яке ставлення в середині компанії до розробників.
Галера з відношенням до людей як скоту.

Доброго дня, Анатолію. Нам шкода, що досвід спілкування з нашою командою вийшов для вас незадовільним. Можемо запевнити, що рекрутерка, яка з вами спілкувалась, не мала жодних особистих упереджень щодо вас. Навпаки — вона запропонувала одразу кілька проєктів, аби ви мали змогу обрати для себе найкращий.

Бажаємо вам успішної роботи на наступному проєкті. Спокійного робочого тижня.

Проходил интервью у этих клоунов в прошлом году. На позицию senior wpf developer. Спустя 3 дня получил отзыв. Довольно лаконичный. Наш разработчик оценил ваш уровень как Джуниор)) Посмеялся и даже не стал спрашивать по каким параметрам человек, у которого 10 лет опыта работы с WPF, собственный проект, работа в пяти компаниях... В общем. Успехов этой «чудесной» компании. На роль скота, которое загоняют в стоило барыги я, видимо, не особо подхожу.

Доброго дня, Євгенію. До кожної вакансії ми підходимо дуже ретельно, окрім набору навичок та компетенцій, які вимагає позиція, оцінюємо також наявність досвіду та скілів для конкретного проєкту. Окрім того, залучаємо спеціалістів, які допоможуть зрозуміти нам рівень кандидатів.

Згідно з даними у нашій системі після співбесіди з рекрутером минулого року ваш досвід оцінили як нерелевантний для проєкту. Втім ми завжди відкриті до спілкування з потенційними колегами. Вдалого тижня!

окреме ❤️(серденько) для компанії Інтеліас за україномовне середовище! аж зігріло, і не хотілось від вас йти. працювала в компанії в 2021 році, дуже позитивні враження! дякую.

Дякуємо, за гарні слова)

Вакансия: Senior Web developer для большой табачной компании.
Продолжительность сотрудничества: 1,5 месяца.
Причина расторжения сотрудничества: мне осталась не ясна.

Плюсы:
— Классный и приятный коллектив который встретился в Одесском филиале компании;
— Просторный и симпатичный офис;
— Помогли с проведением оформления — не смотря на бюрократические препятствия;
— Возможен переход между проектами, но мне не повезло это пройти — успешно.

Минусы:
1) Вы можете себе позволить кричать на других коллег по проекту во время дневных совещаний и всё будет прекрасно, если у ваш друг менеджер, ведь компания оплатит вам практически месяц безделия. Спасибо, ответственному менеджеру — Леше Ващенко.

2) Недоплатили за один день работы (подготовку и прохождения интервью для перехода между проектами) сославшись на несвоевременный трекинг времени. Тикет был заведен в систему мониторинга, проверьте пожалуйста, спасибо.
Безответственный менеджер — Игорь Дробот.

Доброго дня, Володимире. Рік тому у липні ми уже отримували від вас подібний відгук, на який відповіли. І звісно ж готові зробити це ще раз.

Раді, що вам сподобався офіс та наш адміністративний колектив. Також, ми переглянули історію вашої останньої виплати, і, згідно з нашими даними, всі дні вашої роботи погоджені менеджером та оплачені повною мірою. Менша за ваші очікування сума пов’язана з вирахуванням велкам-бонусу, що було зазначено в умовах договору.

Вдалого тижня!

Маю декілька друзів та знайомих які працювали і працюють в Інтеліас — чув багато хороших відгуків і стало цікаво попрацювати в цій компанії. Процес хайринга був швидким і, що важливо гнучким — компанія та HR максимально йдуть на зустріч. Після проходження всіх етапів (софт скіли, загальна тех. співбесіда), отримав позитивний фідбек, розказав з якими технологіями хотілось би попрацювати і компанія знайшла декілька проектів на вибір, що було досить прикольно. Поспілкувався з ПМʼами (тут вони називаються делівері) та командами, зважи всі плюси і мінуси кожного проекта і вибрав те, що більш сподобалось. Також, була технічна співбесіда на проект з тімою. Після майже двох місяців роботи хотілося б відзначити:
— мінімум бюрократії
— скілові команди (в основному рівень всіх тіммейтів сіньйор+ і це круто, бо є в кого запитати і навчитись щось нове)
— є така штука, як тім-баді — це людина, що Вам все показує і розказує по проекту, перший час

Привіт, Павло. Дякуємо, що ділишся своїм досвідом з усіма колегами. Ми натомість вітаємо тебе з другим місяцем роботи в Intellias. І Team Buddy — сила!)

Подавалась в Intellias на посаду Senior Global PR Specialist через сайт компанії. Швидко отримала фідбек, пройшла усі етапи, виконала тестове (воно було цікаве!) та отримала офер. У результаті вирішила йти далі з іншою компанією, але офер був дійсно крутий! Дуже сподобалось спілкування з рекрутером Соломією Назарук. Соломія була дуже привітною і завжди на зв’язку, підтримувала мене на шляху до оферу та все добре пояснювала. Справжній професіонал! Дякую, Соломіє! :)

Доброго дня, Олександро. Дякуємо, за ваш відгук. І віримо, що зовсім скоро знову побачимось😉

Зацікавила компанія Intellias, досить давно спостерігаю за новими вакансіями на сайті. Але скільки не відправляла CV через сайт, так і не отримала будь-якого зворотнього зв’язку, як позитивного так і негативного. Вакансії на сайтах з пошуку роботи не завжди актуальні.

Доброго дня, Аню. Ми з’ясували усі деталі цього кейсу, тож розповідаємо. Наші рекрутери отримали усі три ваші заявки на різні вакансії. На жаль, ми шукали спеціалістів з трішки іншим досвідом на ці позиції. Зазвичрокоай в такому випадку система шле автоматичний лист-відповідь кандидату, але у вашому випадку схоже стався збій. А можливо, листи потрапили у папку «Спам». В будь-якому випадку нам шкода, що не вдалось прокомунікувати з вами належним чином. Плюс в тому, що тепер ваше резюме у нашій системі, і як тільки з’явиться вакансія для вас, ми обов’язково з вами сконтактуємо.

Щодо вакансій на джоб сайтах. Ми стараємось відслідковувати усі зміни, але іноді позиції закриваються дуже швидко і колеги можуть не встигнути все оновити. Обов’язково передамо ваш фідбек нашим спеціалістам та спеціалісткам, відповідальним за цей напрямок.

Хочу залишити відгук про свій експіріанс з інтревью у цій компанії.
Спершу сподобалось спілкування з рекрутером Анастасією, дуже привітлива та професіонал у своїй справі, відповіла на всі мої запитання, яких у меня виявилось дуже багато)
Потім у мене був досвід спілкування з технічним спеціалістом, я вважаю це просто людина-енциклопедія, так цікаво я ще не проводив співбесіди, велике йому дякую.
Взагалі склалось дуже позитивне бачення про цю компанію

Доброго дня, Андрію. Дякуємо, за ваш фідбек. Неймовірно цінуємо такі речі! І обов’язково передамо Анастасії ваші слова;)

В мене запитання — чого ви мені шлете якісь дивні листи? «Бери участь.. бла бла бла». Що це за підготовча група. Подорослішайте чи що.

Доброго дня, Ілля. Свого часу ви зареєструвалися на один з наших хайрінг днів для JavaScript розробників. Однак тоді ми розглядали на позицію кандидатів з дещо іншим досвідом. Ми цінуємо інтерес кандидатів до нашої компанії, тому натомість хочемо бути корисними. Саме тому ви отримували від нас листи з різними JS можливостями в Intellias.
Ви уже відписалися від нашої розсилки, тому жодні листи вам більше не находитимуть. В будь-якому випадку ви завжди можете дізнаватись про наші вакансії з інших каналів, до прикладу, з Телеграму Intellias — t.me/intellias_career.

Вдалого робочого тижня.

Хочу поділитися своїм досвідом комунікації з Intellias. Він не був надто позитивний. Я подавалася на посаду recruitment marketing manager.

На перших етапах була вражена людиноорієнтовністю команди, соціальною відповідальністю компанії і швидкістю зворотнього зв’язку. Здавалося, це ідеальна компанія, де справді цінують працівників, і панує адекватна дружня атмосфера.
Мені запропонували офер в другій половині дня в п’ятницю, який діяв типово 24 години. Але це значить, що можливості уточнити умови немає, адже в суботу ніхто не буде обговорювати з тобою твою заробітню плату чи інші деталі. Як раз так зі мною і сталося.
У мене виникли питання до зарплати, адже зазначена цифра суттєво відрізнялася від вказаної мною на співбесіді. У мене були інші пропозиції, але я дуже хотіла саме в цю компанію, тому попросила переглянути офер за можливості. Рекрутер сказала, що зможе обговорити це з керівником відділу у вівторок. На моє питання про те, чи є ризик, що вони відкличуть офер, так як 24 години минуть до того часу (адже попереду субота і неділя), мене запевнили, що все ок.
У вівторок мені повідомили, що збільшити зарплату не можуть, тому я в праві погодитися або відмовитися на ту пропозицію, яка була сформована з самого початку. Обміркувавши все, я відмовилася від оферів інших компаній і надіслала лист рекрутеру про те, що хочу працювати з ними, бо цінності важливіші грошей. На що мені відповіли, що не певні в серйозності моїх намірів тепер. А на наступний день відкликали офер.

Я вважаю дуже дивним неготовність компанії обговорювати умови роботи з майбутнім працівником. І вважати людину несерйозною через те, що та попросила про перегляд ЗП — це зовсім не те, що очікуєш від компанії, яка кругом пише про людяність. В моєму розумінні, це мав би бути двосторонній процес, де компанія обирає працівника, а працівник компанію. Це просто базовий принцип. В комунікації виникло непорозуміння, я запропонувала зідзвонитися ще раз з керівником відділу, щоб вживу проговорити все, але на це ніяк не відреагували. В підсумку, компанія попри обіцянки відкликала офер, після того як я на нього погодилася і відмовилася від інших пропозицій, залишивши мене з нічим :)

PS я попросила рекрутера надіслати мені ще раз опитувальник, в якому кандидат дає фідбек стосовно процесу рекрутингу (я заповнила його до того як офер відкликали і хотіла змінити оцінку) . Рекрутер пообіцяв організувати це, але ось вже два тижні з гаком опитувальник мені не приходить. Це також зовсім не свідчить про людиноорієнтовність, на жаль.

Доброго дня, Ксеніє. Дякуємо, за ваш фідбек. Нам шкода, що ваш досвід спілкування з нами вийшов для вас незадовільним. Так, нам справді не вдалося надіслати вам форму для фідбеку через технічний збій. Документ автоматично надсилає система, а не рекрутер чи рекрутерка вручну. Перепрошуємо, що не встигли полагодити усе вчасно.
Щодо ситуації з офером, хочемо внести деяку ясність для повноти картини. Спершу зазначимо, що ми не розглядали вас на менеджерську позицію — ви процесилися на позицію recruitment marketing specialist. Також важливий для нас момент — ми внесли в офер суму, яку ви попередньо озвучили як бажану. Коли ж в останній момент, почули суттєво вищий розмір винагороди, обґрунтований офером від іншої компанії, вирішили відкликати офер і відповіли вам у наступний найближчий робочий день, яким був вівторок. Ми справді велику увагу приділяємо цінностям, оцінюємо поведінку кандидатів на кожному етапі рекрутменту, і залишаємо за собою право відхилити кандидата до того моменту, поки офер не прийнятий.

Ми обов’язково детально пропрацюємо цей кейс і зробимо висновки, щоб в майбутньому не допустити подібних ситуацій. З повагою, команда Intellias.

Вважаю необхідним також залишити свій відгук. Почну з етапів проведення співбесід і закінчу поточним положенням справ.
Почав спілкування з HR-відділом. Процес адекватний, з пре-скринінгу було зрозуміло що компанія цінує час кандидатів і свій власний, етапи співбесід були відомі після першого спікування. Все відбулося як і було заплановано. Тут класично — спілкування з HR, потім технічне, далі з менеджментом і командою. Зворотній звязок також був наданий вчасно, в межах термінів. Прийнявши офер від компанії почав чекати 24 лютого, на яке було домовлено отримання техніки.
Але 24 числа почалось повномасштабне вторгнення, і очевидно — було не до цього. Я ще на став повноціним працівником компанії, але навіть на таких раніх етапах було зрозуміло — менеджмент і HR докладають максимальних зусиль, щоб допомогти кожному. І я не став виключенням із правил — була запропонована евакуація, відповідальні люди весь час тримали руку на пульсі в ситуації і дізнавались чи не потрібна якась допомога. Мій кейс був такий, що вихід на роботу відтермінувався більше ніж на 3 тижні. З боку компанії не виникло ніяких проблем по цьому, менеджмент пропонував допомогу різного плану. За що велика подяка компанії, надійність організації максимально показова саме в тяжкі часи, на мою думку.
Далі коли я владнав свої особисті справи відвідав офіс і отримав техніку, щоб була можливість почати працю. Також в офісі отримав прихисток для себе і родини, поки був актуальний момент пошуку житла після евакуації. І зновуі компанія пропонувала допомогу самого різного плану — від пошуку житла до матріальної підтримки, згідно абсолютно адекватного регламенту. Лояльність дійсно максимальна.
Нарешті почав працювати, процеси налагоджені, колеги — дружні й привітні, документація — на висоті. Все на гідному рівні, як на мене.
Також пару слів хочеться лишити з приводу активості компанії в поточній ситуації — активний дотан на потреби ЗСУ і нуждених — не просто слова. І цифри також далеко немаленькі. Але що дійсно круто — такого рода ініціативи компанії були і до початку повномасштабного
вторгнення— проводився збір коштів для різного роду потреб — подарунки дітям, допомога людям похилого віку, green-planet проєкти і т.д. Тому це явище не виникло тільки внаслідок повномасштабного вторгнення, і як ніколи стало в нагоді в сучасних реаліях.

Якщо підбити підсумки — я хочу подякувати компанії Intellias за надану допомогу в усіх аспектах в такий непростий час. Як мінімум — так тримати, як максимум — розвивайтесь ще більше!

Впервые оставляю отзыв и он будет негативным.

Если в кратце, то жлобство на каждом шагу, лояльности никакой:
— Постоянно пытаются всеми способами занизить выплаты
— Выдают дешевые Windows ноутбуки
— Бенефиты есть только на бумаге
— Клиентов отбирают как попало, обещают аутсорс, кидают на аутстаф

Теперь подробнее:
Курс выплат рассчитывается по среднему значению курса за последние 5 дней, из-за чего выплаты получаются меньше. Компания имеет Welcome Bonus, 1500 для сеньйора, который оказывается будет вычтен из последней зарплаты в случае, если сотрудник отработал меньше 6 месяцев, хотя по факту платиться он за переход из другой компании, что я и сделал, не говоря о том, что во многих компаниях он значительно выше.
Не смотря на то, что я отработал весь исптытательный срок, после которого было принято решение менять проект — мне его не закрыли, 23 числа был последний день на проекте, а 24 началась война и мой город начали обсреливать, из-за чего я был вынужден жить в метро. Спустя несколько дней комапния как ни в чем не бывало спрашивала готовы ли их сотрудники из Харькова приступить к работе, а спустя 5 дней мне сообщили, что у них тикет на мой уход. Не было никакого фидбека, никакой сессии по окончанию испытательного срока, за месяц компания не смогла найти никакого проекта, о бенче речи не шло, хотя совершенно непонятно почему тогда я проработал там 4 месяца, если испытательный срок не был закрыт. Выплаты неиспользованных отпускных последнем осуществляются по каким-то странным формулам «средняя зарплата за последние 4 месяца», а не по установленному тарифу, совершенно игнорируется факт того, что работать я начал со средины месяца, таким образом отпускные рассчитали часовому по тарифу на 10 долларов меньше оговоренного. Не смотря на то, что 24 и 25 я еще сотрудничал с компанией — в выплате за это время отказали (ну и ладно, главное, чтоб полностью оплачивали работу).

Мне пришлось потратить много времени и нервов чтоб все высчитать и разобраться в их запутанной системе, такого жлобства я не встречал уже давно.

Если упустить финансовый момент, то с проектом мне так же не повезло, компания не особо разбирается в том, с кем сотрудничать, работая в этой компании вы врядли будете чувствовать стабильность и защищенность, будут обещать аутсорс и кидать на аутстаф с не самими адекватными заказчиками, которые принципиально будут отказываться оглашать требования, а потом жаловаться, что их не устраивает то, что вы сами не догадались.

Кроме нескольких эвакуационных автобусов из Харьковского офиса, до которых еще надо было как-то добраться под обстрелами и с неработающим метро, компания больше не предложила никакой помощи.

Выводы делайте сами.

Єгоре, вітаємо,

Хочемо прояснити деякі моменти з вашого коментаря.

З усією повагою нагадуємо вам, що 31 січня ваш менеджер повідомив вам про призупинення співпраці на поточному проєкті за результатами випробувального періоду. Впродовж наступного місяця наша команда шукала відповідні можливості для ротації на інші проєкти. Нам шкода, що ви не прийняли одну з цих пропозицій та не були затверджені на решту нашими делівері менеджерами.

Крім того, хочемо наголосити, що безпека наших спеціалістів — наш головний пріоритет. І ми керуємося цим принципом щодня від початку повномасштабної війни росії проти України. На жаль, ви відмовились скористатися можливістю евакуюватися, яку вам наполегливо рекомендувала ваша people partner 24-го та 25-го лютого. З початку війни ми організовуємо евакуацію наших колег та їх родин; надаємо прихисток для евакуйованих співробітників в офісах Львова та Івано-Франківська; продовжуємо евакуювати спеціалісток та родичів наших колег до Польщі; видаємо компенсації колегам, які евакуювались, та Military package колегам, які пішли захищати Україну; також пропонуємо психологічну підтримку.

Хоч ви вже не співпрацюєте з Intellias, але якщо вам все ще потрібна евакуація, напишіть, будь ласка, вашій people partner. Як тільки будуть можливості по евакуації, ми додамо вас у список.

Щодо ваших зауважень по робочим процесам, ми постійно працюємо над їхнім вдосконаленням і врахуємо ваші коментарі. Сподіваємось, ви у безпеці, та бажаємо вам успішної роботи на наступному проєкті.

Отзыв о рекрутинге компании занимающей 1 место в рейтинге работодателей.

Год назад, в марте 2021 общалась с рекрутером Ольгой Ломак на позицию Project Coordinator. Опишу таймлайн: 2 марта со мной связывается рекрутер, 5 марта обещает держать в курсе апдейтов и пропадает. На сообщения не отвечает, на связь не выходит. 23 марта возвращается, предлагает вакансию, и.... исчезает. Больше рекрутера Ольгу Ломак никто не видел, впрочем как и обратную связь.

Февраль 2022. Я вновь подаюсь на вакансию в Intellias, позиция Delivery Coordinator. Теперь мой рекрутер — Зинаида Козачук. Подаюсь 12 февраля, никто не связывается. Подаюсь на другую вакансию где рекрутер Татьяна Литвин. Мне сообщают, что я уже откликнулась на другую вакансию, а кандидатов не переманивают, потому ожидайте связи с Зинаидой. (К сожалению, на вакансии Татьяны я не подходила). Думаю, ну что ж, ждем. 18 февраля удается списаться с Зинаидой: «Отправила Ваше резюме на рассмотрение на несколько наших вакансий. Напишу Вам, как только будет фидбек с проектов.» А дальше и угадывать не придется. Больше Зинаиду Козачук никто не видел.

Стоит отметить, что мое резюме так же было подано по внутренней реферальной системе. Ни со мной, ни с человеком рекомендовавшим меня никто не связался. Очень хотелось поработать в компании, но после столь неуважительного отношения, которое имело место быть дважды, больше даже не хочется с вами сотрудничать. Третий шанс никто не дает)

Упреждая вопросы про сложную ситуацию в стране, стоит отметить, что, цитирую: «Intellias не знижує темпи найму і не планує скорочувати команду», линк https://dou.ua/lenta/articles/it-companies-hiring-war/?from=tg&utm_source=telegram&utm_medium=social.

Шановна Ольго,
Дякуємо, що детально описали проблему, з якою ви зіткнулися. Ми постійно докладаємо зусиль, щоб поліпшити зворотний зв’язок з кандидатами і нам дуже прикро, що наш процес рекрутингу та комунікація дали збій.

Хочемо дещо пояснити ситуацію. Ми зв’язалися зі згаданими вами рекрутерами та з’ясували, що причиною невдалої комунікації стали хвороба на коронавірус та подальша евакуація через початок воєнних дій. Як ви зазначили у своєму коментарі, ми дійсно робимо все можливе, щоб не сповільняти наймання спеціалістів навіть у такі часи, та іноді обставини виявляються сильнішими за наші бажання. Ми продовжимо вдосконалювати процеси найму і прикладемо усіх зусиль, щоб уникати подібних ситуацій у майбутньому.

Проходил собеседование в прошлом году. От начала общения до офера все прошло четко, со своевременными фидбеками на каждом этапе. Несмотря на то, что выбрал другой офер, компания прислала мне брендированный набор Intellias в виде термоса, гамака и еще парочки плюшек, было неожиданно и приятно.

Недавно проходил интервью на позицию Senior Talent Acquisition Specialist. Впечатления остались супер положительные (я как рекрутер смотрю на многие процессы очень критично). В итоге принял контроффер от своей текущей компании, но надеюсь наша история с Intellias еще не закончилась. Смело рекомендую компанию!

Проходил интервью на позицию Senior Android Developer.От процесса рекрутинга и от самих интервью остались только позитивные впечатления. Всё было на высоком уровне. HR всегда была на связи и оперативно делилась апдейтами. Интервью проводились профессионально, вопросы довольно стандартые для позиции соответсвующего уровня, но все-равно узнал что-то новое для себя.
К сожалению (или к счастью), получил раньше оффер от продуктовой компании, что для меня сейчас интересней.
В любом случае, сейчас в Украине не так и много компаний, в которых я хотел бы работать, но Intellias — одна из них.

Проработал в intellias почти два года. Ухожу только из-за переезда в другую страну, где нужно находить местную компанию. В intellias не испытывал никаких проблем с самой компанией. Бухгалтерия работает шикарно, забываешь про то, что между тобой и клиентом ещё несколько бюрократических шагов.
Менеджмент конечно зависит от непосредственного менеджера, но оба менеджера, которые назначались нашей команде очень помогали, влились в коллектив и останутся в приятных воспоминаниях.
Бюрократия порой затягивает процессы ревью, повышения и прочего, но при этом ориентация обычно на сотрудников, если надоело — найдем новый проект, если зп мало, организуем ревью и оценим твои способности ещё раз, в любом случае обычно пытаются помочь.
Ну и плюшки. Страховка, стоматология, обучение, всякие подарочки по праздникам и другим событиям. Скорее всего что-то забыл, ибо обычно в компаниях этим всем не пользуюсь.
Вообщем, остались только положительные эмоции и приятные воспоминания.

Доброго дня, Intellias.
Спасибі за відповідь. Перш ніж написати відгук написав ейчару з пропозицією зателефонувати інтерв’юерам мені і вибачитися. Дзвінка не було. В результаті маємо відповідь, де ви запевняєте мене що ваші інтерв’юери не хотіли мене образити, і що я просто все не так зрозумів. А як можна зрозуміти панібратство? Раджу перевіряти ще раз професійний рівень ваших інтерв’юерів. Фрази «у нас тут величезні SDK на кілька гігабайт », «вам буде важко», «нам дали маленький шматочок коду розбиратися», наводять мене на думку що TomTom платить за те, що з їх кодом розбираються, та розбиратися їм важко — що зрозумiло якщо нещодавно увійшов до ІТ. Також мав розмову з професіоналами Java — вони не ставлять таких питань на співбесідах щодо внутрішнього устрою масивів Java.
З огляду на те, що інтерв’юери є обличчям компанії, рекомендую вам створити правила проходження інтерв’ю і зобов’язати всіх інтерв’юерів дотримуватися їх.

Такого еще нигде не встречал. Видел много яда и хамства, но такого еще нет. Проходил собседование в этой компании. Собеседование проводили Igor Shaula и Alla Marych. На меня произвели впечатление следующие моменты:
Игорь в начале собеседования начал с панибратства — показал мне свою лысину, сказал что мне больше повезло и предложил перейти на «ты». На протяжении беседы раздавал советы по направлению моей профессиональной деятельности, а также сообщил что мой проект, мобильное приложение сертифицированное компаней GARMIN (данные о нем написаны в резюме и на собеседовании я его не упоминал как рекламу) ничего не значит абсолютно, а вот, цитирую, «маленькая часть кода Tom Tom навигатора, которую им дали разбираться» — вот это значит многое. Также он рассказал что когда я работал С++ программистом в НИИ разрабатывая ПО для атомных станций (также записано в резюме и я не упоминал это на собеседовании), он работал на атомной станции на щитовой (надеюсь правильно понял).... не знаю к чему это было, где логика.
Алла в начале собеседования задала несколько вопросов по Java, и потом сказала что ей надо идти и покинула собеседование задолго до его окончания, практически в самом начале. Некоторые из них запомнились больше всего, например, смотрел ли я как реализованы на Java ArrayList, LinkedList, HashMap. Нет, не смотрел, потому что не было такой необходимости, так как не занимаюсь вопросами разработки языка, а вопрос оптимизации на скорость не стоял, принципы использования конечно же понимаю, и что они собой представляют и чем отличаются объяснил, даже ответил на вопрос «как они могут быть устроены» основываясь на своих общих теоретических знаниях.

Собеседование было в пятницу и в понедельник, получил следующий ответ:

«Добрый день, Алексей. Спасибо большое, что уделили время. К сожалению, на этом этапе мы вынуждены прекратить процесс отсутствия коммерческого опыта Android. Оба интревьюера отметили глубокие знания в области программирования низкого уровня, а также инженерный склад ума. Отметили ваш опыт в других областях и инженерный подход. Поэтому желаю вам удачи в поисках идеального проекта, а так же успеха вашему приложению. А так же предлагаю оставаться на связи! Хорошего дня и еще раз спасибо.»

Признаться, ожидал стандартный ответ отказа ввиду нездорового поведения со стороны интревьюеров, но ответ подготовлен нестандартно и видно что самими интервьюерами. Вопросы по программированию низкого уровня были заданы самим Игорем. Он увидел задачу по программированию в статье на моем профайла в LinkedIn опубликованную несколько лет назад которую он не смог решить. Я бы не задал ему эту задачу, потому что ее могут решить те, кто занимаются низкоуровневым программированием и/или имею образование системного инженера. Задача простая — перевод шестнадцатиричного числа 21h в двоичную систему счисления в уме.

Вцелом у меня остались неприятные ощущения от собеседования. Также несколько фраз интервьюеров заставили меня усомниться в высоте их профессионального уровня. Запомнились следующие:

На вопрос Аллы работл ли я с Zoom, ответил нет, но знаю что это такое (какие могут быть трудности с zoom???). Так же добавил что у меня не было необходимости использовать базу данных в моем приложении, массивы которые используются у меня настолько маленькие, что вполне помещаются в Preferences. Это удивило Аллу и она сказала что не знала что можно использовать для таких целей Preferences. Далее мы коснулись сериализации данных. Но я хотел бы добавить, Алла, можно не значит нужно, и я не увидел причин почему мне нельзя было воспользоваться такой возможностью в моему проекте и сохранить не только структуры данных но и небольшие массивы, а с Tom-Tom навигатором такое может и не прокатить, ну а может и медаль дадут — тут палка о двух концах. Мне осталось непонятным почему Алла никогда не думала о том что Preferences можно использовать как key-value базу данных, то есть тем, по сути чем она и является.

Из общения с Игорем запомнилось следующее. Когда он мне рассказывал о приемуществах языка Kotlin, он привел как пример свойство Kotlin добавлять методы к классам. Но мой вопрос о переопределении класса с наследованием он сказал, что зачем заморачиваться, тем более если класс объявлен как final. Также была попытка задать мне вопрос по Linux, например, что делает комманда history|grep something и в чем общее awk и grep. Мы обсудили ответы, но я так и не понял какой ответ он ожидал. На мой взгляд вопросы были примитивные и можно было бы что-то интереснее спросить, ну или не спрашивать вобще ничего.

В общем, вопросы были не интересные, примитивные. Беседа была не конструктивна, и оставила только негатив. Собеседование началось с ядовитости и хамства интервьюеров и мне стоило его сразу же остановить, но я был не готов к такому развитию событий и для меня это было неожиданно.

Олексію, добрий день!
Дякуємо за ваш відгук. Нам шкода, що ваш досвід проходження співбесіди виявився негативним. Хочемо запевнити, що наші інтерв’юери не хотіли вас образити — це прикре непорозуміння. Бажаємо вам успіхів!

Хотів би задати питання представнику компанії. Сьогодні, в приватній розмові, рекрутер вашої компанії написала мені, що Intellias вже знаходиться в Дія.City. (мабуть малося на увазі, що планує бути там) Чи можете ви підтвердити ці слова? Заздалегідь дякую.

Максиме, добрий день!
Рекрутерка помилилась, компанія Intellias не вступала та не приймала рішення щодо вступу в Дія.Сіті.

Кінцеві висновки щодо Дія.Cіті можна буде робити після голосування податкового закону № 5376, адже саме він визначить, яким буде податкове навантаження на індустрію в наступні 25 років. Також важливим є прийняття інших регулюючих документів, що визначатимуть, яким чином функціонуватимуть гіг-працівники.

Маємо надію, що в Дія.Сіті будуть враховані побажання ІТ ринку, в т.ч. щодо збереження рівня податкового навантаження. Ми розглядаємо Дія.Сіті лише як додаткову модель до вже існуючої та вимагаємо захисту спеціалістів, які працюють з IT компаніями як ФОП.

Якщо всі ці вимоги будуть враховані, ми зможемо розглядати рішення щодо вступу в Дія.Сіті. При цьому, для нас буде дуже важливим, чи бачитимуть спеціалісти компанії у цьому цінність.

Проходил собеседование на позицию Software Engineer. Компания предложила максимум для моего уровня и даже больше. Все хотели мне помочь. С самого начала процесса интервью рекрутёр — Наталья Кудин вела с полной поддержкой по всем вопросам и до самого конца держала в курсе всех моментов. Александра Зубал отвечала на все вопросы о проекте и старалась быть максимально откровенной о всех процессах компании. Паша Белевцев — провёл техническое интервью, на котором показал все мои пробелы и подсказал как над ними можно поработать, я искренне поймал максимальный вайб от общения с экспертом своего дела. Мне предложили релокейт и супер пакет сопровождения. Я безмерно ценю такой подход, к людям, в современном мире, уверен оцените и вы. Рекомендую!

Проходила собеседование на позицию HR BP (non-delivery), рекрутер Anastasia Hladun обеспечила такой человекоориентированный процесс хайринга, что я даже будучи HRом была приятно удивлена. Несмотря на то, что я приняла оффер другой компании сейчас, я на 200% уверена, что буду рассматривать Intellias как потенциального работодателя. Думаю, вас здесь ждёт очень скилловая команда специалистов.

Враження від рекрутмент процесу просто найкращі: рекрутер була завжди на зв’язку, проконсультувала по позиції дуже детально, володіла всією інформацією щодо вакансії (що взагалі рідкість) і організувала процесс дуже ефективно і професійно. Рекомендуватиму компанію друзям, адже за 10+ років моєї кар’єри в айті, в тому числі закордоном, настільки добре організованого процесу я ще не бачив. Окремо хочу відзначити вміння Іради знаходити спільну мову буквально з першої фрази, а також вміння створити невимушену, але все ж професійну атмосферу на співбесіді. Так тримати!

Собеседовался на senior позицию. По ряду обстоятельств офер принять не смог. Процесс хайринга очень качественный, само техническое тоже одно из лучших, что я проходил свою карьеру. Короче, компанию, рекомендую

Законтактився на доу на вакансію jobs.dou.ua/...​tellias/vacancies/165545, отримав автовідповідь — ок, so far so good. Пройшло 5 днів — немає _жодної_ реакції рекрутингу компанії. Написав за цей час рекрутерці компанії (одній із, вибрав рандомно) на лінкеді — навіть не додала мене в контакти. Спробував додати в контакти ще двух рекрутерок на лінкеді — ситуація рівно та сама. Зауважте, я не те щоб вчорашній джун вайтішник, а скілова обізяна із релевантим досвідом і навіть сертифікатом чітко по домену. Сподіваюся, все це свідчить про те, що в компанії все гуд із закриттям позицій :) ... ну типу тоді всє-го ха-ро-ше-го :)
Якщо ж це провтик системи хайрінгу — то потеребонькайте систему хайрінгу, може ви втрачаєте чимало потенційних матчів через отаке відношення.

UPD: Зв"язок встановлено, відгуки на ДОУ працюють як треба, всім дякую. Не можу редагувати корінне повідомлення, тож залишу цей апдейт коментарем.
Нє ну воно і добре, я ж знаю шо інтеліас це не шарага і там мають серйозно ставитись до пошуку, значить просто випадковий збій процесу.

Компанія повторно підписує на свій спам, від якого вже відписувався в 2018 році по причині «низькокваліфіковані та повільні рекрутери»

Ярославе, дякуємо за зворотній зв’язок та перепрошуємо за незручності. Ми видалили ваш імейл з розсилки. Бажаємо вам успіхів!

Проработал в компании без малого 4 года.
Мой первый опыт с галерой, и опыт в целом положительный.
Один из лозунгов компании это «smart & comfortable», и с этим я согласен. Действительно в каких-то спорных вопросах всегда можно договориться, в команде people partners работают замечательные люди.

Расположение офисов и сами офисы нормальные, большинство бытовых проблем постепенно решили. Правда было ощущение перенаселения и даунгрейда, особенно в «старом» офисе К39, куда мою команду согнали с шикарного офиса К15.
Из бенефитов я пользовался медицинской страховкой, и за время работы в компании глас народа успешно подтолкнул владельцев компании выбрать другого, более сговорчивого поставщика ДМС.
Корпоративы были с каждым годом всё ярче и качественнее, мне даже посчастливилось летом 2019 года побывать на корпоративах и в Киеве, и во Львове. Веслярі, travel to NULL!
(только зимний корпоратив 2019-2020 был полным фиаско, о чём даже справедливо написано на итальянском сайте).
Киллер фича конторы — возможность корпоративной рассрочки на оборудование.
Понравилось то, что с началом карантина руководство компании чётко обозначило что приоритетом является здоровье сотрудников, и никто не настаивал на том, чтобы ходить в офис. Компания помогала с обустройством рабочих мест дома.

Теперь и об обратной стороне.
Дата выплаты компенсации (середина следующего месяца) непривычна поначалу, и особенно болезненна когда очень ждёшь первую зарплату. Курс оплаты хоть и прозрачен, но часто ниже чем в обменниках. Премий нет.
С ростом компании стало очень сложно выбить рейз. Теперь нужно соответствовать грейду по матрице скиллов, а эта матрица написана садистическими нарциссами и оторвана от реальности. Пройти ассесмент практически невозможно, сразу тошнотные воспоминания об экзаменах во время учёбы.
Внутри компании пиарят так называемые Centers of Excellence — группы звёздных специалистов с максимальной экспертизой, которые на бумаге могут помочь желающим, но по факту рядовому гребцу они помочь не могут, потому что на их «вызов» нужно тратить «бюджет проекта». В реальности это зазвездившиеся выскочки с максимально задранным носом и рейтом 1.5х непонятно за что.
Я работал на двух проектах крупного (основного, я бы сказал) заказчика. Команда с «той стороны» была хорошая, работать с ними было приятно. Однако, проекты эти — давно окаменелые экскременты мамонта, которые тем не менее требовали ежедневного максимального напряжения и постоянной правки костылей. Именно здесь я узнал что такое выгорание.
В итоге, из-за корона-кризиса последний проект сократил меня, и за 3 месяца (!) новый проект мне найти так и не смогли. Срок резерва (бенча) заканчивался, к сожалению, мне пришлось уйти.

Компанию рекомендую. Нашёл здесь новых друзей, общение по интересам, в любом случае много чему научился.

Співбесіда.
Все на рівні!

Аліна Корчан — дякую велике! Ви чудова.
Валерій Новік — надіюсь, я колись буду проводити співбесіди так, як це робиш ти!
Це було важко! Це було цікаво! Він вас знищить [evil] (в професійному крутому сенсі).

:) Дякую

Это мой первый отзыв о компании на доу, но я правда оставляю его с радостью.
Я благодарен компании за доброжелательную атмосферу и интересную работу. Самое большое количество приятных материальных бонусов и компенсаций, много плюшек, которые сыпятся отовсюду. Поддержка по всем вопросам в любое время и решение проблем в вашу пользу — это очень приятно.

Единственная проблема, с которой я стоклнулся за все время работы была в неудовлетворительной работе внутреннего айти отдела, но вроде бы они там что-то уже улучшали.

Могу порекомендовать Интеллиас как прекрасное место для работы

Привет!
проработал в компании два года, пожалуй, самое время написать отзыв)
в Интеллиас царит дружеская и семейная атмосфера — тебе помогут, всегда откликнуться на просьбу и подстрахуют в случае чего
процессы в компании гибкие, насколько это возможно для компании в 1500+ людей — все вопросы можно решить, если не сидеть и ждать, когда кто-то догадается, что тебе что-то нужно, а инициировать вопрос самому
как пример — компания быстро и слажено, в условиях карантина, перешла на ремоут — саппорт (отдельный респект) быстро организовали удаленные доступы, были на связи для помощи сотрудникам, у которых возникали проблемы.
если вкратце — Интеллиас, это про людей.
и пусть было несколько статей на прекрасном, как человек, видевший ситуацию изнутри, я знаю, как компания старалась для минимизирования дискомфорта сотрудников (в первую очередь) и как менеджмент делал все, что в их силах.
пока наши пути разошлись, но я думаю, в дальнейшем мы еще поработаем вместе
удачи вам, ребята!

Працював у компаніх 1 рік на технічній менеджерській позиції в автомотів проекті. Знаю що зараз за інтеліас пишуть багато негативного та на прекрасном.іт висвітлюють не з найкращої сторони. Але скажу так, компанія оутсорсна, контракти не вічні, бувають випадки коли кастомер просто бере і розриває договір достроково. Це реалії аутсорса )
Сама компанія дуже класна, спілкування, робочі місця, цікаві проекти провідних компаній, можна домовитися працювати віддалено і багато інших переваг. Компанія цінить людей та старається після контракту знайти місце на іншом проекті, також по зарплатних очікуваннях досить на непоганному рівні знаходиться. З великим задоволенням в майбутньому буду розглядати вакансії інтеліаса =) Всім миру !

Интелиас у меня испытательный срок не прошел.

Позвали меня на почти новый проект, стартовавший летом-осенью. Вроде бы все ок, но в первый день просидев день в офисе я совершенно не понимал зачем я там, и что я там делаю. Кроме HR и соседа по столу никто ничего не говорил. В принципе коммуникации между людьми практически не было.
На проект набрали очень быстро много людей. В офис понатыкали кучу столов, что и пройти нормально нельзя. Многие из этих людей заставляли сомневаться в их компетентности и адекватности.
При устройстве обещали, что проект запланирован на год-полтора. Но это только обещания.
Спустя 2 недели после своего увольнения узнал, что с проекта начали сокращать кучу людей.
Никому не посоветую идти в Интеллиас.

Поработал в компании что-то около полу-года. Есть позитивные моменты. Но в целом — ни на одном проекте я еще так не выгорал. Ушел месяц на то, чтобы отделаться от рвотного рефлекса при виде кода на новом месте.

История следующая. Есть крупный проект. С огромным БЭ и несколькими параллельными ФЭ на вэб\мобайл. Одно приложение уже ведется другой командой, другое начинаем с ноля вдвоем с напарником(далее условно Вован).
Начали. Обсудили архитектуру, разбили задачи. Работаем. Неделю работаем, две, месяц. Вроде порядок. Вован толковый. Все успеваем. Немного локтями толкаемся вдвоем, но в целом все хорошо.
Аутстаф уходит. Вована заберают на саппорт параллельной приложухи, но обещают вернуть. Ну ок. А че делать...
Вместо Вована, на проект приводят еще троих девов(далее условно Андрюха и два... Валентина). Андрюху с Валентинами, как андроид дэвов, с какого-то перепугу собеседует iOS разработчик. Все трое не имеют опыта с принятым архитектурным подходом и используемыми либами. И тут начинается жесть. 1\4 рабочего дня уходит на ревью, 1\2 — на попыки объяснить почему императивный код реактивными инструментами — это как-то неок и почему писать 1 приложение используя разные подходы и решения — хреновая затея, 1\4 + личное время на код собсно.
Замечание: «зачем 4 человека на проекте, где 2м то работы не всегда хватает» было успешно проигнорированно.
Когда стало очевидно , что распределение дэвов 5\1 на двух проектах(Вован все еще трудится на параллельной приложухе) — спросили «кого тебе оставить?». Попросил оставить Андрюху, несколько раз замеченного за чтением доков по RxJava, статей по CleanArch, VIPER и прочей нафиг не нужной ерунде. Оставили двух Валентинов. Андрюху забрали. Спасибо блин. Это че флэш-моб? Нахрена было спрашивать?
После ответов в стиле «Да иди ты в ж... будут баги — будем разбераться» на мои «не заливайте этого. Будут баги. Вот здесь и здесь», или «это не я писал. это на стековерфлоу было. Нет не читал. Так скопировал» — понял, что так мы каши не сварим. Стал орать менеджерам. Последние благополучно имели меня ввиду на протяжении месяца-двух. После чего пообещали «технческую экспертизу». Ну думаю, ладно. Ждем экспертизу тогда.
Когда стали всплывать баги, многие из которых были описаны в пулл-реквестах(да-да, тех самых, которые «будем фиксить») — жесть превратилась в АД. Овертаймы вплоть до ночных смен, написание костылей на костылях потому, что по-человечески отрефакторить уже времени нет и прочие радости.
В итоге менеджмент заявил мне, мол я плохо спроектировал архитектуру и мне пора бы уходить. Мое возражение «А ничего, что ее никто не придерживался и я вот уже два месяца бью тревогу двум ПМ-ам?» опять же никому не показалось весомым.

По итогу у меня остался один вопрос: зачем на собеседовании, львовский дэв гонял меня по SOLID, шаблонам проектирования, реактивной парадигме и т.д, если по факту вам этого всего не нужно. Почему было просто не спросить меня «как пишется stackoverflow»?

На out source конторах другой проект — это по сути другая контора. И говорить однозначно, мол на intellias все плохо я не могу. Но есть риск вот в эту женю, потратить массу личного времени, и три массы нервов, пытаясь эту женю как-то спасать, а потом оказаться крайним. Такие дела...

ДИСКЛЕЙМЕР: Не читать тем, кто не понимает толстый, как жопа Ким Кардашьян, сарказм.

Пришел из отпуска и узнал, что меня и 50% юнита увольняют после чего было сказано, что мне нужно бороться за ротацию. Выбивал себе повышение на 15% 4 месяца (бюрократия и все такое). Ребят, хорошая компания!!!

А если серьезно — то вы тут расходный материал и все видом вам тут это покажут: плюхи дадут по-понедельникам, смузю по-пятницам, выжмут, как лимон и выкинут. Стабильности в Intellias не будет!!! Хотите стабильности — валите в Европу.

В Intellias я больше не вернусь, даже на другой проект, так — как крайне не уверен в стабильности работодателя и в те сказки, что говорят на индакшне (командировки, стабильная работа, блэк джек, шлюхи) уже не верю.

НО, я не хочу, чтоб вы думали, что я оставляю плохой комментарий. В этой компании я достиг новой должности и не смотря на то, что сложилась ситуация и внезапным увольнением — доволен проделанной работой. Господа, мое дело показать вам то, с чем я столкнулся, а ваше дело — все взвесить и принять решение касательно того, стоит ли вам иметь какие — то дела с данным работодателем.

Всем добра!

Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією на проекті, і що ваш досвід був настільки неприємним. Але ми вдячні, що ви привернули до нього нашу увагу. І хоча ми не можемо змінити рішення клієнта щодо скорочення частини команди, ми працюємо над тим, аби робити все по-людськи і забезпечити спеціалістам прозорий і комфортний вихід з проекту. Також ми розвиваємо програму ротацій, аби зберігати розробників в Intellias.
Ми використаємо ваш фідбек для того, аби покращити процеси в компанії і, зокрема, зробити все правильно у вашій ситуації. Якщо у вас є будь-які питання чи скарги, ми готові їх обговорити і знайти разом оптимальне рішення.

Дуже сподобалася співбесіда. Це перше моє таке об’ємне інтерв’ю. Реально розібрали резюме по строкам, запитання по всім інструментам із проханням продемонструвати на прикладі і навіть написати код (python/bash). Зрозумів для себе, що таки непогано знаю свою область. Питання різноманітні і цікаві, процес також сподобався. І хоч я пройшов технічне інтерв’ю, далі відмовився іти з інших причин, до того ж прийняв інший оффер.

Денис,

Дякуємо за ваш відгук. Ми завжди будемо раді бачити вас у Intellias!

Senior-спеціалістам, які хочуть уникнути участі у технічних співбесідах, що виявляться безглуздою витратою їхнього часу, можливо, буде цікаво дізнати про мій досвід спілкування з Intellias.

Рекрутер написала мені в LinkedIn із пропозицією розглянути 2 їхні вакансії: Senior Java/Scala Developer і Senior Scala/Spark Developer. Оскільки тоді я перейшов на новий проект, який планувався бути короткочасним, і нового на заміну йому ще не було знайдено, то я погодився розглянути, на всякий випадок. На запитання про зарплатні очікування відповів, що в районі середньоринкових, між першим і третім квантилями для львівських Senior Software Engineers, що програмують на Scala. Рекрутер запропонувала суму — я відповів, що могла б влаштувати.

Через те, що технічна співбесіда повинна була тривати 1.5 год, попросив призначити її на вечір. Проходила вона із львівським Senior Scala Developer. Моє враження: техексперт грамотно перевіряв мої знання з Java, Scala, Big Data, і я справився добре. Я відправляю позитивний фідбек на кандидатів, яких співбесідую, якщо вони показують такий рівень, як я тоді. У той вечір співбесіда закінчилася задачкою, після якої інтерв’юер сказав, що її мало хто розв’язує, я розв’язав правильно, і далі нема про що говорити. Зекономили кільканадцять хвилин.

Через деякий час рекрутер написала мені, що хотіли б ще один зідзвон, але вже на півгодини і з Delivery Manager. Я погодився на обідній час. На початку зідзвону першою неприємною для мене несподіванкою стало те, що це буде теж технічна співбесіда, з іншим розробником. Проходила вона так: я спілкувався з техекспертом і в перервах переписувався у Slack з моїм замовником. Після закінчення я сказав, що, якщо треба, міг би взяти участь у 3-ій технічній співбесіді ввечері, коли мене ніщо не відволікало б, мав би час набирати в IDE код і дивитися у документацію Scala, щоб мій написаний у Google Docs код використовував правильні назви методів і точно компілювався.

Через деякий час отримав фідбек, що шукають скіловішу людину із більш високим рівнем скали і з більш практичним застосуванням її. Коли спитав, на яких запитання і завданнях (хоча б декількох) я показав недостатній рівень, відповіли, що не пам’ятають. Розумію, від співбесіди до кінцевого фідбеку пройшло півмісяця. Коли я по пам’яті написав цей список, то підтвердили, що я правий:

  1. Я не пам’ятав напам’ять сигнатур методів колекцій зі Scala API і т. п. Тобто те, що, на мою думку, розробнику і не треба пам’ятати, бо для цього є IntelliSense у сучасних IDE і в крайньому разі офіційна документація по API. Запропоноване мною схематичне вирішення задачки, як я потім перевірив, було правильне.
  2. На запитання про швидкість ітерування по списку (List) я тоді відповів, що воно швидке тільки в одному напрямку, але не пам’ятаю точно, у якому. І дійсно, head і tail мають складність O(1), а last і іnit — O(n). Останні півроку я мало використовував Scala. Хоча на проекті перед рік використовував її як основну мову програмування.
  3. Я не знав про існування scala.collection.breakOut. Так, і я, і колеги по команді без помітних втрат обходилися без breakOut.

Робіть висновки самі...

Іван, доброго дня!

Перш за все, хочемо вас запевнити, що як компанія ми дуже змінилися за цей час, удосконалились і процеси. При прийомі на роботу в Intellias ми уважно вивчаємо професійні якості кандидатів і вимогливо перевіряємо рівень знань кожного кандидата. Ми працюємо над структурним фідбеком, який зможемо надавати після кожного інтерв’ю нашим кандидатам, які по тим чи іншим причинам не підійшли до вимог вакансії. Щодо другої технічної співбесіди, також врахуємо ваш досвід і будемо детальніше повідомляти про мету додаткових співбесід. Ми вдячні вам за відгук, адже це допомагає нам ставати кращими і розвиватися!

Проходил собеседования на должность Senior QA Automation. HR Александр всегда на связи, вежливый на все вопросы отвечал.
1 проект. Прошёл техническое собеседование, попросили сделать тестовое. По срокам не ужимали, но не взяли потому что решили взять кого с внутреннего бенча. Жалко только что много времени потратил на тестовое.
2 проект. Прошёл 2 внутренних собеседования, как я понял, с девелоперами. Вопросы не совсем совпадали с тем что было описано в вакансии, но в общем хорошее впечатление о собеседованиях. Потом было еще 2 собеседования с заказчиком, какое-то из них я завалил, причины мне не очень понравились — не работал в большой команде тестировщиков, хотя у меня в команде 10 автоматизаторов и около 15 ребят из мануальной команды. Плохо знаю ООП, хотя вопросов по ооп небыло.

В общем и целом осталось приятное впечатление от HR и от собеседований

Мала дуже приємний досвід роботи в такій крутій і динамічній компанії.
Тут ти справді маєш можливість впливати на процеси, комунікація що в своїй команді, що з іншими командами на хорошому рівні.

Аутстаф здорового человека.

Есть все общепринятые бонусы: массаж, английский, теннис, бильярд, страховка, офис возле метро, просторная терраса.

Радует: адекватность менеджмента, толковая команда на стороне заказчика, хорошо реализованы или в процессе технические (CI, CD) и организационные процессы(митинги, ретроспективы)

Работал 1.5 года. Впечатления от компании только положительные но прыгнуть выше стандартной зарплатной вилки — затруднительно. Перешел в DataRobot

Значно крутіша компанія ніж SoftServe, багато складних технологічних проектів. В компанії переважають сініори, а не джуни. Дуже динамічний розвиток, відсутні бюрократичні процеси. Смартовий топ менеджмент.

Наразі складається враження, що деякі із рекрутерів не є компетентними, або навіть не заморочуються переглядати резюме та задати уточнюючі питання. На мою думку, мій досвід, знання та компетенції достатньо хороші для проходження конкурсу, і не має ні одної вимоги, яка чітко одразу відкидає мене як кандидата. На моє прохання дати детальнішу відповідь (аніж «ваш досвід не відповідає»), які саме вимоги не співпадають. Буду очікувати на уточнення. В іншому випадку можна вважати, що тут немає реального відбору, але підхід «тільки через знайомих» :) зараз бачу це поширена практика в трохи кращих ІТ компаніях.. на жаль.

Хороша компанія. Швидко росте. Дойстойна зп. Всі недоліки зв’язані з прискореним ростом компанії. ВІдчувається що компанії Приходиться на ходу формувати заново бізнес процеси та комунікацію.
Хороші бонуси за рекомендації. Виплачують одразу після виходу кандидата на роботу.
Регулярні піченькі та смузі.
Велосипеди в подарунок якщо прийшов літом в компанію.
ДОфіга відряджень закордон. Менджемнт хороший.
Компанія фінанссує любі курси та тренінги по схемі 70% компанія 30% працівник. Бюджет 100$-300$ залежно від посади.

З мінусів це страховка. Вона є Але не все покриває. Могла би бути й краща.

Ни одного отзыва?) Странно.... В принципе показатели опроса — вполне правдивые. Офис в Киеве новый, развивается быстро, большой набор. Для такого быстрого развития ситуация держится под контролем хорошо, косяки есть — но компания старается прислушиваться к работникам насколько возможно, косяки правит. Из недоделок (минусами язык не поворачивается назвать) — страховка не очень большого уровня, ну и может быть питания бы хотелось — ну это только мне голодному может невтерпеж))) Хотя в понедельник и пятницу вкусности есть:) Может кто-то будет против опенспейса. Парковка далековато. Все остальное — плюсы, работа организована хорошо (особенно порадовало), без простоя, до пересмотров зп еще не дожил, но думаю проблем не будет. Все четко, прозрачно и комфортно. Если еще какие-то вопросы могу рассказать.

ПЫ.СЫ. Рядом посольство (для бизнес трипов самое то), розетка сервис-центр, мобиллак:)
Акция насчет велосипедов — тру. Жалею что поступил раньше(. Можна взять деньгами:)

Зараз іде акція: хто прийме офер здається до кінця липня дають велкам бонус у вигляді велосипеду ;) Прочитав у них на ФБ.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.