16 травня 16:44
Не маю чого сказати про роботу в самій компанії, а от про процес найму на посаду Inbound Marketing Specialist напишу.
Подала заявку на вакансію, зі мною зв’язалась рекрутер, домовились на дзвінок.
За пів години встигли поговорити, розповіла про компанію і посаду.
Наступним кроком відправили тестове завдання, що включало в себе роботу над сторінками існуючого сайту для покращення конверсії. Звісно мною був витрачений час і відправлено 3 листка запропонованих ідей на покращення.
Через 3 дні після цього мені написала рекрутер — дякую, за розгорнуте завдання, ми скоро з вами з’яжемось.
Пройшов тиждень — рекрутер мені пише: мол я б хотіла нагадати вам про те що ми тут говорили, і мол я розумію, що ви дуже зайняті, але ви б відповіли нам нам на питання, чи ви працювали з покращенням конверсії сайту раніше. — у мене чесно була пауза...
Склалось враження, що або вона писала комусь іншому, або не пам’ятає мене, або думала що відправила поперднього можливо листа, а по факту ні...
Тобто ми це обговорили на співбесіді, я зробила рулон тестового завдання, відправила, і знову це питання...
Я дала відповідь, що так — я з цим працювала. І після того тиша...
Хочеться порекомендувати компанії, якщо ви вже збираєте експертну думку тестовими завданнями (щоб покращити конверсію на сайті) а кандидат витрачає на це досить часу, то можна, як мінімум тримати періодично зв’язок, або давати апдейт, що до фіналу співбесід чи наступних етапів.
Дякую!
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.