9 листопада 2023 14:37
В 2016 з посади Customer Support розпочався
До того, як потрапила в Intellectsoft після багатьох спроб і невдач в пошуку колективу, з яким справді відчутний командний дух і небайдужіть до цілей і прагнень компанії, здавалось, що всі гучні лозунги на сайтах більшості роботодавців — це лише слова, які не підкріплені нічим, коли справа доходить до співпраці.
У випадку з Intellectsoft ще на етапі співбесід, які розділили на 5 етапів, де першопочатково брали участь 600 людей, стало зрозуміло рівень відданості і дбайливості з якою ставиться компанія до підбору правильних для себе працівників.
Мені пощастило пройти ці етапи і отримати шанс змінити напрям свого професійного росту. Попри те, шо в мене були сумніви, шодо моїх технічних навиків для цієї позиції, було легко довіритись процесу рекрутменту, а пізніше — інтернатурі, оскільки професіоналізм і цілеспрямованість у всіх була відчутна ще з першого інтерв’ю. В процесі — не стикалась з моментом, коли б не було до кого звернутись за порадою чи запитанням.
Всі, починаючи від HR, бугхалтерів, менторів, закінчуючи менеджерами та навіть CEO в тій чи іншій мірі роблять все можливе, шоб ти почувався комфортно, завжди мав до кого звернутись, глобально — дбають про прозорість та відкритість в команді, про екологічні відносини між працівниками.
Можу говорити багато хорошого про те, шо компанія дбає про своїх працівників (страховки, відпустки, програми розвитку і тд) — і це все справді дуже цінно.
Проте тут хотліа б зазначити те, шо суб’єктивно для мене виявилось найціннішим:
1 — Колектив з чудовими людьми, які надихають бути кращими у всьому щодня.
2 — Команда, яка дивиться глибше, ніж пункти в резюме, враховує людські якості і обирає найкраще їхнє застосування.
3 — Надання можливості рухатись вперед та самореалізовуватись.
Вдячна Intellectsoft та сподіваюсь на свій подальший розвиток тут.
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.