Insoft Global

21...80 спеціалістів
Харків, Тернопіль, Кишинів (Молдова)

11 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Працюю в якості PM і Delivery Manager в Інсофт Глобал понад 10 років. За цей час різні були проєкти та клієнти, тому можна було добре прокачати свою експертизу в різних доменах і свої комунікаційні навички. В пріоритеті компанія розглядає роботу з великими клієнтами (Enterprise level) з перспективою довготривалої співпраці (2-3 роки тощо). Це дає можливість планувати роботу і навантаження. За запитом від клієнта, багато членів команди змогли з’їздити у відрядження і познайомитися з командою замовників ближче. Компанія готова підтримати співробітників, які хочуть розвиватися. Якщо необхідно пройти курс або отримати експертизу за напрямом проєкту, компанія готова компенсувати витрати на навчання. З менеджментом компанії можна обговорити будь-яке питання, і в цьому випадку, індивідуальний підхід буде використаний. Радий працювати в такій компанії і з такими людьми.

Підтримали: Polina Nikitchenko

Відгукнулася на вакансію рекрутера. Через 3 робочих дня рекрутер Аліса Гладкіх відповіла мені, попросила надіслати резюме та відповісти на прескрін питання. Я одразу надіслала всю необхідну інформацію. Аліса повідомила, що скоро повернеться з фідбеком. Через тиждень в першій половині дня я сама вийшла запитати чи є апдейт. Відповідь отримала аж на наступний день о 8 ранку, що моє резюме знаходиться ще у процесі обробки. Я уточнила скільки треба ще чекати, у відповідь тиша і непрочитане повідомлення ще 3 бізнес дні. Врешті Аліса повернулася з шаблонним повідомленням у відповідь без об‘єктивної причини відмови. Загалом відповідь і розгляд резюме зайняли 2 робочі тижня.
На жаль, склалося враження, що в компанії невибудований рекрутинг, а кандидатам відповідають тільки тоді, поки сам не «задовбеш». Ігнор повідомлень і шаблонні відповіді. Шкода, не можна так з кандидатами, тим паче, коли є сформована команда рекрутерів.

Юліє, дякуємо за ваше зауваження!
Ми висловлюємо щирі вибачення за незручності. Наразі ми вже пропрацювали Ваше зауваження, щоб вдосконалити нашу роботу та забезпечити якісну взаємодію з кандидатами. Ще раз дякуємо за Ваш фідбек!

Нещодавно проходила співбесіду в цю компанію. Все проходило в груповому форматі. Тривало близько 50 хви, HR розповіла про компанію та умови співпраці.Як таких запитань до нас, кандидатів, не було. По черзі називали ім’я, прізвище та те, чим займаємося. Потім розповідали про свої хоббі та попросили назвати плюси і мінуси роботи віддалено англійською. В цей же день отримала відмову типу «Ви нас вразили, але ми не можемо продовжити». Попросила більш детальний фідбек, щоб знати, над чим працювати. Отримала відповідь, що не можуть дати відповідь, щоб не нашкодити, це може бути лише їхня суб’єктивна думка. Склалося враження, ніби просто «не сподобалось». Insoft відома компанія, яка на слуху у багатьох. Імовірно, вони мають певні критерії, по яким відбирають кандидатів. Вважаю, що відмови на співбесідах також приносять користь, оскільки дозволяють працювати над помилками. Проте в даному випадку здається, що просто був витрачений час, що суперечить політиці компанії, яка говорила про економію часу на першому інтерв’ю.

Радий працювати в Insoft Global.
Працюю з 2021 року, і маю дуже позитивні враження про компанію.
Усі люди з якими доводиться комунікувати дуже позитивні, привітливі. Хороший соціальний пакет у вигляді відпустки, оплачуваних лікарняних, державних вихідних.
Крім цього є ще відшкодування заняття спортом та медична страховка. Я дуже сподіваюся, що мені пощастить пропрацювати тут ще дуже довго.
Під час початку війни дуже оперативно допомогали всім працівникам. Керівництво завжди намагається йти на зустріч та вирішувати всі проблеми.
Щиро радий тому, що працюю разом із вами.

Працюю в команії трохи більше року, так як це моя перша ІТ компанія, то дуже сподобалося підхід до онбордінгу працівників без досвіду. Також імпонує атмосфера загалом, ти завжди можеш надати фідбек стосовно будь-якого питання та получити не тільки відповідь, а також побачити імплементацію у процесси твоїх думок/ідей/зауважень.

Окремо хочу висвітлити ставлення компанії до своїх співробітників під час повномоштабної війни. Про тебе турбуються і тобі допомагають (якщо тре).

В компании работаю с 2015 г.
За эти годы получила лишь пoлoжитeльныe мoмeнты. Мнoгo paзличных пpoeктoв, гдe мoжнo ceбя peaлизoвaть.
Очeнь дpужeлюбный и oтзывчивый кoллeктив. Вceгдa мoжнo пoпpocить coвeтa у кoллeг. Есть возможность посещать куpcы aнглийcкoгo языкa. Вoзмoжнa пepcпeктивa кapьepнoгo pocтa.
Для меня Insoft не просто компания, а как семья!

Работаю в компании Insoft Global уже 4ый год. Здесь я встретил высококвалифицированную, дружелюбную команду которая всегда готова помочь, если у тебя возникли какие-то вопросы или проблемы, а так же хороших друзей. Такое отношение делает работу в компании еще более приятной и комфортной.

Главным плюсом для меня является то, что здесь очень интересные проекты. Как дизайнер, я получаю возможность работать над разнообразными задачами и проявлять свой творческий потенциал. Компания постоянно находится в развитии и мы работаем над передовыми проектами в нашей отрасли. Это дает мне возможность расти профессионально и совершенствоваться в своей работе.

Я счастлив быть частью Insoft. Уверен, что мой опыт работы здесь будет очень полезен для моей карьеры и поможет мне достичь новых высот в дизайне.

Общался еще 22 декабря 2022 года с Alina Vtorenco — попросила открыть контакты и CV... И все, после этого в ответ — тишина (хотя судя по активности в Джине — она заходила в свой личный кабинет вчера)!

Если в Компании даже так построен процесс найма сотрудника — вызывает большие вопросы наличие в Компании вообще какой-бы то ни было корпоративной культуры и целесообразность дальнейшего сотрудничества с ней! Даже если кандидат не подходит на вакансию — правилом хорошего тона Компании, претендующей на свою серьезность является предоставление обратной связи (с ЛЮБЫМ ответом)! И тогда никаких вопросов не возникнет...

Всего хорошего...

Со мной лично связалась Алина, объяснила всю ситуацию, обсудили мой комментарий... Подытоживая эту историю: мой комментарий оказался немного резковат в контексте открывшихся обстоятельств, так что, как говорится, мои извинения! Все мы люди, у всех есть эмоции...

Проходив інтерв’ю з компанією напередодні війни. На протязі тижня отримав оффер, проте не погодився на нього (не дивлячись на більший рейт і кращі умови), вирішив, що під час війни буде спокійіше не міняти проект, який вже чудово знаю.
Процес типовий, як для Java Developer: розмова з HR, технічна співбесіда, кастомер інтерв’ю (в мене не було).
Коммунікація адекватна.
Час від часу отримую пропозиції від на конкретний проект без необхідності проходити технічне інтерв’ю повторно.

Після проходження технічного інтерв’ю сказали, що для фідбеку потрібно до 2 днів на його отримання, лише на другий тиждень отримав фідбек, попередньо написавши рекрутеру (Daryna Taran). По-моєму, це систематична фігня у компанії Insoft Global. І управлінню необхідно звернути увагу на проблему в компанії.

Після проходження техінтервʼю — сказали, що нададуть фідбек. Отримавши позитивний фідбек у вівторок, сказали очікувати до кінця тижня. Писав на пошту і рекрутеру — повний ігнор.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.

Вакансії Insoft