20 червня 18:16
спочатку мені здалося дивним, що в короткий проміжок часу опубліковано купа хвалебних відгуків
а потім я знайшов аргументоване поясненя (з посиланнями на джерела) чому ця компанія — хуйня собача
Отож, час лінк-пруфінгу:
dou.ua/forums/topic/53301 — про куріння в офісі і лайку
dou.ua/forums/topic/47642 — ребрендинг через хуйову репутацію в минулому
www.linkedin.com/...vity:7135883097375391745 — відгук про хуйовість цієї компанії до ребрендингу
youcontrol.com.ua/.../court-document/99844815 — вирок суду за шахрайство (менеджери найобували на техніку)
нижче пошукові запити, щоб знайти судові справи цих підарасів
site:dsa.court.gov.ua «Якушев Михайло» «Франків Остап»
site:dsa.court.gov.ua «Якушев Михайло» «Франків Остап» «Макієвич Андрій»
dou.ua/forums/topic/46471 — «NextOne Technologies — ще одна компанія без юридичної інформації»
dou.ua/forums/topic/48998 — «Звільнився в перший робочий день, бо керівництво відмовилось підписувати свій же договір»
Також згадаю, що я лише репостаю розслідування Ярослава Характерника. Не хотів би, щоб така інфа загубилася в субкоментах. Ось розгорнутий комент
jobs.dou.ua/...s/insiders/reviews/75977
P.S. Insiders, на випадок якщо вирішите підчистити свої цифрові сліди, то не партеся — я зробив резевні копії. Чисто про всяк)
Нам прикро бачити, що у деяких людей, які не мали безпосередньо досвіду співпраці з нами формується негативне враження про компанію в цілому.
Хочемо звернути увагу, що автор вищенаведеного допису не є, і ніколи не був, частиною нашої команди та не мав прямої дотичності до діяльності компанії.
Усі зазначені в відгуку тези базуються на застарілій інформації, яка була оприлюднена ще на етапі становлення компанії. Відтоді компанія пройшла значні трансформації, виросла професійно, змінила підходи до управління та взаємодії з працівниками.
Ми завжди відкриті до діалогу і готові відповідати на зауваження, якщо вони базуються на реальному досвіді, а не загальній інформації.
Шкода, що у вас склалося настільки упереджене враження про компанію без особистої взаємодії. Та попри все, бажаємо Вам успіхів у професійному житті.
Нам прикро бачити, що у деяких людей, які не мали безпосередньо досвіду співпраці з нами формується негативне враження про компанію в цілому.
Andriy Ilkiv, так працюють відгуки про товари й послуги, й про роботодавців також, й секції з відгуками також є й на Glassdoor та Indeed. Я відгуки досліджував ще до появи ChatGPT й оформив у дві статті:
Хочемо звернути увагу, що автор вищенаведеного допису не є, і ніколи не був, частиною нашої команди та не мав прямої дотичності до діяльності компанії.
Я маю надію, що й надалі Богдану вдаватиметься оминати ризиковані компанії.
Усі зазначені в відгуку тези базуються на застарілій інформації
Andriy Ilkiv, а ось це варто розібрати детальніше, бо зараз ви пишете, що відгук базується на застарілій інформації, але цю саму інформацію ви раніше називали неправдивою — ось у цьому коментарі.
Усі зазначені в відгуку тези базуються на застарілій інформації, яка була оприлюднена ще на етапі становлення компанії
У мене складається враження, що начебто ви оприлюднювали якусь інформацію про вашу компанію на початку її становлення. Якщо так, то яку? Бо поки я бачив лише відгуки колишніх працівників про жахливі умови й зневажливе ставлення.
Відтоді компанія пройшла значні трансформації, виросла професійно, змінила підходи до управління та взаємодії з працівниками.
Коли це сталося? Як це перевірити? Бо відгук про куріння в офісі та лайку — цьогорічний, минуло всього кілька місяців.
Ми завжди відкриті до діалогу і готові відповідати на зауваження, якщо вони базуються на реальному досвіді, а не загальній інформації.
Ось цитата з посту NextOne Technologies: «(хоча ми завжди готові до діалогу)». Далі коментарі до посту були закриті, а ще пізніше сам пост видалений — ось збережена копія посту в архіві.
Якщо ви справді готові й відкриті до діалогу, ось посилання на створення теми на DOU: dou.ua/forums/new/.
Шкода, що у вас склалося настільки упереджене враження про компанію без особистої взаємодії.
Знову ж таки, є публічні відгуки про товари, послуги й роботодавців, щоб уникати проблем і зберегти час. Якщо цього мало — можна розпитати колишніх співробітників компанії «Insiders» в LinkedIn.
Андрію (або ж Миколо), я додатково зберіг вашу відповідь в архів.
шановні, не видумуйте, що ви відкриті до діалогу :) тоді спробуйте не ігнорувати актуальні питання юзера Ярослав Характерник, бо бачу його питання для Вас незручні і Ви на них чомусь закриваєте очі :)
ну і судові вироки, відгуки колишніх працівників і ребрендинг після кожного скандалу це просто так хочете сказати ? :)
До речі, після мого попереднього коментаря зі мною на звязок вийшли декілька Ваших колишніх працівників і підтвердили розслідування Ярослава Характерника.
Ми завжди відкриті до діалогу і готові відповідати на зауваження
Andriy Ilkiv, я створив тему про фальшиві відгуки клієнтів компанії Insiders — відкривайтеся до діалогу, реагуйте на зауваження
Ювілейний сотий відгук про цю компанію
Резервні копії вже збережені в web.archive.org, і є колишні співробітники компанії, які долучаться як свідки, якщо компанія захоче посперечатися в суді
Але про те, що вони залишають за собою право звернутися до суду, писали ще понад рік тому у відповідь на перший відгук про компанію
5 коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.