12 травня 2023 16:02
21 квітня 2023 року отримав оффер від компанії Innovecs, був дуже задоволений, що в такий час вийшло знайти нормальну вакансію в, як я тоді думав, хорошій компанії. Вирішив прийняти цей оффер і повідомив свою поточну компанію, що збираюсь піти. Через 18 днів пісня того як я прийняв оффер, мені зателефонувала рекрутер компанії і повідомила, що оффер буде скасовано, бо а-ля клієнт скоротив персонал і все в цьому плані і що в компанії немає нічого іншого для мене. У висновку я залишився без поточної роботи і тієї на яку мав піти. Я розумію, що ситуація на ринку зараз складна, але ситуація вийшла дуже неприємна і до того всього компанія зараз постить нові схожі вакансії. Будьте обачні, коли будете приймаючи оффер від Innovecs, щоб з Вами не сталось такого, що залишитесь зовсім без роботи.
Павло, вітаємо!
На жаль, вимушені підтвердити, що мало місце відкликання оферу.
Ми ще раз просимо вибачення за цей неймовірно неприємний випадок.
Дійсно, світовий технологічний ринок переживає найскладніші часи за останню декаду, й в таких турбулентних умовах іноді стаються непередбачувані зміни в стратегії наших партнерів, на які ми не можемо вплинути.
Ми хочемо згладити неприємні наслідки та пропонуємо вам у якості невеличкої компенсації консультацію нашого фахівця з оформленням LinkedIn-профайлу та підтримку контент-команди із веденням вашого акаунту протягом двох місяців, щоб показати професійній спільності ваш досвід й вміння.
Також хочемо запропонувати ліцензійний доступ до курсу з Android-розробки на Udemy (або інший за вашим вибором для вдосконалення навичок професії) або доступ до платформи Coursera на три місяці, де ви також можете обрати навчальний курс.
Ще раз перепрошуємо за ситуацію, що склалася. Будемо вдячні, якщо розглянете можливість поспівпрацювати над розвитком вашого особистого бренду в LinkedIn разом з нашою командою та пройти навчання на Udemy або Coursera.
2 коментарі
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.