Infopulse

понад 1500 спеціалістів
Київ, Львів, Одеса, Вінниця, Житомир, Івано-Франківськ, Варна (Болгарія), Варшава (Польща), Гданськ (Польща), Лодзь (Польща), Софія (Болгарія)

12 грудня 2017 12:36

Anton Кучеревский, Delivery Manager / Engineering Manager в Playtika

Дуже неприємна ситуація вийшла.

25 днів тому на мене вийшов рекрутер, після того, як я подав заявку на вакансію Software Engineer. Після цього за два три дні на мене вийшов Team Lead української команди і ми провели співбесіду, яка пройшла на 4+. За декілька днів мене вивели на замовника — російськомовного чоловіка, який працює і проживає в Німеччині. Після співбесіди Team Lead, з яким я розмовляв до цього, сказав що замовник їде на навчання на тиждень і відповідь може затягнутись по мені. Але наступного ранку повідомив що замовник довольний співбесідою і вони передають справи на HR’ів, щоб вони готували офер. Ми обговорили всі деталі, як мені сказали, офер підготували і відправили замовнику на аппрув. Тут все і заглохло. Протягом майже 3 тижднів я кожного дня писав рекрутеру щодо моєї ситуації на що отримував лише: «мовчать», «не відповідають» і разів десять просили «почекати до завтра».
Спочатку я думав що це така тактика, зрозуміло що ти проходиш паралельно ще співбесіди і, у випадку, якщо в тебе вже є якісь офери, вони просто тягнуть час щоб від оферів ти відмовився, бо люди чекати 25 днів не будуть і потім почнуть тобі диктувати вже їх умови: «або приймай, або сиди далі без роботи». Проект був мені дуже цікавий, враховуючи той факт, що мій колишній проект був теж з Німеччини і я давно вже вчу мову.

А виявилось що через 25 днів годування «завтраками» лише коли я написав мені відповіли, що «да, там стало зрозуміло, що замовник не готовий давати вам офер, вони напевно хотіли поговорити з іншим кандидатом, якого теж зареджектили» — каже мені представник компанії.

25 днів коту під хвіст

Підтримали:  Vladimir Trigub

LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Антон, доброго дня!

Дякуємо Вам за відгук і просимо вибачення за затримку з відповіддю замовника. Дозвольте додати також чіткості в описану ситуацію: так, дійсно, замовник затягнув процес, проте всі інтерв’ю з нашої сторони були проведені максимально швидко. В цьому випадку ми не мали можливості вплинути на фінальне рішення та швидкість його прийняття замовником.

Проте, оскільки у Вас вже були інші пропозиції, після 4 днів затримки зі сторони замовника, ми повідомили, що не можемо змушувати Вас чекати та втрачати інші можливості. Ви були проінформовані, і рішення чекати було Вашим.
Вибачте, якщо раптом цей месседж був нечітким.

Підтримали: Oleksandra Tonkonoh

Оцінка компанії: 91/100

6-е місце в рейтингу роботодавців «понад 1500 спеціалістів»
Проголосували 244 співробітники
  • Компенсація
    88%
  • Умови праці
    94%
  • Кар’єра (самореалізація)
    88%
  • Проєкт (продукт)
    91%
  • Компанія
    96%
  • Лояльність
    93%