Infopulse, Part of Tietoevry Create

понад 1500 спеціалістів
Київ, Львів, Вінниця, Житомир, Івано-Франківськ, Бидгощ (Польща), Варна (Болгарія), Варшава (Польща), Гаага (Нідерланди), Гданськ (Польща), Лодзь (Польща), Ріо-де-Жанейро (Бразилія), Софія (Болгарія), Франкфурт-на-Майні (Німеччина)

31 відгук

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Не працювала в цій комантії, але хочу зазначити, що рекрутер Мар’яна займається спамом 😊

Вітаю, Анастасіє.
Оскільки в Інфопульсі була відкрита позиція UI/UX Designer, то враховуючи ваш професійний досвід та навички, моя колега Мар’яна надіслала вам опис проекту і вакансії у LinkedIn, з проханням розглянути пропозицію.
Мені прикро чути, що ви трактуєте повідомлення про потенційну співпрацю як спам, і якщо ви наразі не зацікавлені в нових проектах, я повідомлю своїх колег, щоб вони не надсилали вам повідомлень у майбутньому.

Працювала в компанії близько 5 років (кінець 2017- початок 2023).
Якщо коротко, то рекомендую компанію як роботодавця та щиро дякую всім, з ким вдалося попрацювати у проектах та просто по робочих питаннях.
Нижче надаю детальну суб’єктивну оцінку в розрізі процесів, що випливає лише з моїх особистих вражень:

1) Процес найму та звільнення: 5/5, все швидко та чітко.

2) Бухгалтерія: 5/5, за період співпраці не було ні затримок, ні помилок.

3) Технічна підтримка: 5/5, прозора система управління запитами (щось не працює, потрібна ліцензія, техніка, обладнання і тд),

4) Проекти: 5/5, мені подобались і замовники, і проекти. Є можливість переходити в інші проекти, брати участь у прісейлах. Якщо проекту немає, то домовляєшся з безпосереднім менеджером які задачі з розвитку важливо взяти в роботу та на яких умовах.

5) Розвиток та навчання: 4/5, є внутрішні мовні курси та спеціалізовані курси, додатково можна погодити проходження курсів у зовнішнього постачальника з відшкодуванням.
Також може пощастити якщо менеджер підрозділу або направлення організовує внутрішні knowledge sharing. У мене так було і це круто.
Раз на рік проходить evaluation program, де тебе оцінюють колеги та керівник. Із недоліків цієї системи, що roadmap твого розвитку там передбачений, але ти фактично його сам собі пишеш і забуваєш до наступного року.

6) Команди та підрозділ: 4/5, колеги — професійні, вмотивовані, готові допомогти, ти відчуваєш себе частиною команди. Час від часу траплялися конфліктні ситуації з безпосереднім менеджером. Доводилось пояснювати, що навіть якщо я помилилась або чогось не знаю, то це не означає, що можна розмовляти у зневажливій формі. Іноді він вибачався, іноді переносили зустріч для того, щоб емоції стихли.

7) Медичне страхування та спорт: 5/5, мені дуже подобалась система, при якій на рік виділялась певна сума коштів, яку ти міг витрати на медичне обслуговування на власний розсуд. З початком пандемії ця програма, на жаль, закрилась. Натомість можна було створити запит на часткову компенсацію медичної страховки та я не бачила сенсу купувати страховку за 10+ тисяч, просити компанію покривати частину, а потім двічі сходити в умовний Добробут з ГРВІ тому я не користувалась цією програмою. Лікарняний покриває 100% винагороди. Є встановлена щомісячна сума для компенсації занять спортом.

8) Офіси та коворкінги: 5/5, до пандемії був великий офіс на Польовій, з часом він поступово зменшував свою площу і зараз залишилось декілька кімнат. З початку блекаутів я обладанала енергонезалежне робоче місце і компанія мені щомісячно компенсувала суму, що приблизно дорівнює місячному абонименту в коворкінг. Також є домовленості з мережами коворкінгів по всьому Києву. Офіси компанії є в інших містах України та в містах інших країн.

9) Клуб лояльності та бонуси: є невеличкі брендовані подарунки на круглі річниці, приємним сюрпризом є новорічні подарунки для малюків, виплати при виході в декрет, подарунок при народженні дитини, концтовари для першокласників.

Окремо хочу відзначити, що компанія активно допомогала з релокацією під час перших місяців війни, однозначо висловлювала свою позицію, проводила (і надалі проводить) часті внутрішні зустрічі з керівниками компанії, збори на закупівлю важливих речей для ЗСУ та організовує різні важливі соціальні проекти. Цінності компанії мені імпонують.

Надю, дуже дякуємо тобі за розгорнутий зворотний зв’язок про компанію. Нам шкода, що у твоєму досвіді співпраці з Infopulse були випадки непорозуміння з менеджером. Ми серйозно ставимося до розвитку навичок не лише спеціалістів, а й керівників, тому в Infopulse маємо програми розвитку soft skills спеціалістів усіх рівнів. Зокрема для менеджерів ми нещодавно оновили програму «Managers Grow up Academy», вона призначена для розвитку лідерського потенціалу теперішніх і майбутніх керівників. Програма має Core і Advanced рівні та покриває напрями комунікацій, роботи з командою, стратегічного мислення та ін.
Крім того, є можливість ескалювати (в тому числі анонімно), якщо поведінка колег не відповідає правилам, які описані в Code of Conduct.

Сподіваємося на співпрацю з тобою і у майбутньому.

Працюю в компанії вже майже рік.
Максимально симпатизую даній компанії і окремо хочу відмітити професіоналізм співробітників. Всі, з ким я так чи інакше перетиналася — це завжди відчуття, що людина на своєму місці.

Проходив інтервью в Infopulse. Залишились дуже приємні враження!
Процес найму комфортний, якісно організований — прозоро і швидко(я спілкувався з Інною Окатою).
Технічне інтервью — коротке, актуальне, без зайвих питань(але знати свій стек потрібно:)) і водночас — необхідна інформація про проекти, і умови праці. Дуже сподобалось що при оцінці важливими були скіли(а не роки досвіду).
В моєму випадку компанія запропонувала зарплату понад ринкову і найкращий пакет бонусів серез тих компаній з якими я співпрацював.

Підтримали: Andrii MoseichukOksana Sytnyk

працював в компанії майже 5 років, було багато позитивних моментів, але меджмент одна із негативних сторін,коли голова департаменту порушує врі рамки дозволеного і каже при всій команді «чєго тут ти вабще бичіш» то це не виглядає дуже професійно

Олександре, нам дуже шкода, що протягом співпраці з компанією у вас трапився інцидент з одним із менеджерів. В Infopulse діє процедура розбору інцидентів, пов‘язаних з комунікаціями та дотриманням спеціалістами кодексу корпоративної етики. Кожен може у таких випадках звернутися (анонімно чи відкрито) до Compliance Officer.

Только принял оффер от компании, не могу ничего сказать про условия (хотя, пакет неплохой), но уже могу отметить лучший процесс найма, с которым я сталкивался. Всё было быстро и максимально прозрачно. Со мной работал рекрутер Максим. Респект, всё по делу, максимально оперативно закрывал все мои вопросы и просьбы, не было моментов, которые он не мог бы моментально разъяснить. Про интервьюеров (хоть и не вспомню чтобы их тут отметить) могу сказать, что не было воды, максимально не стрессовое тех. интервью.

Всем привет, работал в данной компании.
С огромным теплом в сердце вспоминаю эти времена.
На мой взгляд все процессы настроены и работают. (Найм — Адаптация — Работа — Бонусы — Пересмотры — Увольнение)
Мне повезло работать в нескольких командах профиков для одной компании из большой четверки.
Саша, Вова, Маша, Вероника, Марина и много других суперских лидов и аналитиков. (архитекторов забыл)
Компании успехов, а людям — здоровья! Вы огромные умнички!

Только только начал свое сотрудничество с Infopulse.
Пока только положительные впечатления. Оч сильный соц пакет, хорошая техника и много чего еще

Отдельное спасибо рукрутеру Максиму за его честность и скорость!

Добрый день.
Проработал в компании около года. С компанией попрощался не на совсем хорошей ноте, компания не попыталась защитить мои права перед заказчиком, что считаю сделать должна была обязана — просто тихо все замяла и досвидания. Можно о всяких причинах говорить и фантазировать, но тем немения.
Из позитивного, хотелось бы отметиь хороший соц пакет, хорошо организованый документооборот в нутри компании, бухгалтерская помощь и так далее — это днозначный позиттв.

Підтримали: Jack RamirezSergiiAlexandr Gregul

2018 — будучи trainee, закинув анкету на .NET, передзвонили, але залишили без фідбеку. Знову відправив — ігнор. Пройшло 2 роки, вирішив знову спробувати і знову ігнор. Відчуття, ніби у Infopulse там є банліст, або Житомирський філіал забиває на народ

Підтримали: Stanislav DenysenkoMi

Вітаю, Ростиславе
У 2018 та 2019 році з вами вели комунікацію по телефону рекрутери компанії. Вони повідомили, що у випадку отримання позитивної відповіді по розгляду вашого резюме менеджером, наступним кроком буде проведення технічної співбесіди. На жаль, рівень вашої кваліфікації на той момент не співпадав з вимогами, саме тому співпраця не склалась.
22.03 ви надіслали своє резюме на відкриту позицію Junior .NET Developer (9774) і отримати таку відповідь:
We have saved your CV in our database. Our recruitment specialist will contact you if your skills and experience fit the position requirements.
Тому ваш коментар стосовно повного ігнорування з боку нашої компанії не є коректним, адже відповідь була вам надіслана. Вакансія, на яку ви надсилали своє резюме вже закрита, проте будемо раді в майбутньому поспілкуватись з вами стосовно інших відкритих позицій у нашій компанії.

Ірина Гуменюк
Head of Talent Acquisition Team

Проходила співбесіду до компанії Infopulse. Весь процес був побудовано на високому професійному рівні, швидко на кожному етапі. Технічне інтерв’ю було якісним, інформативним з наданням змістовного фідбеку. Чудовий, професійний супровід напротязі всього процесу від початку до фінального інтерв’ю з замовником було організовано — Іриною Прокопенко. Залишились приємні емоції після співпраці.

Проходил недавно собеседование. Оффер принять не смог, но это был лучший процесс который мне встречался за последние несколько лет. Все было очень здорово организовано, начиная от первого общения и заканчивая финальным интервью. До этого работал в компании больше 5 лет. С момента моего ухода (4 года назад) процессы только улучшились.

Проходил несколько этапов интервью в компании infopulse, которые сопровождал Артём Рыжко. Могу только поблагодарить, и сказать, что весь процесс был хорошо организованным и комфортным. Артём показал себя как специалист высокого уровня, с хорошим знанием делового этикета. К сожалению, с заказчиком мы не нашли общий язык, и посотрудничать нам не удалось. Но я остался доволен компанией infopulse как соискатель.

Підтримали: Maksym ShyshkinDimka Kovalevskyi

Перше знайомство із компанією Infopulse залишило по собі лише позитивні враження :-)
Я спілкувався з Artem Ryzhko. Весь процес від першого знайомства і до отримання оферу був добре і чітко організований.

Технічна співбесіда була також на високому професійному рівні. Запитання були на компетентність і знання технологій які є на проекті. НЕ БУЛО формально-задротських (легасі чи суперспецифічних) запитань якими грішать більшість українських компаній, щоб «завалити» співрозмовника і зменшити його вартість.

Співбесіда із замовником також залишили позитивні враження. Був професійний діалог без «лиття води» й марнославства.

Загалом інтерв’ю було ідентичним як в хорошу західноєвропейську компанію.

Бонусний пакет який пропонує компанія є дуже хорошим. Він є одним із найкращих серед компанії 1500+ співробітників (порівнював із декількома компаніями).
Компанія пропонує ринкову зарплату.
На жаль, за особистих обставин не вдалося попрацювати в компанії.

Самый отвратительный опыт общения с НR!
И поскольку они «лицо» компании, думаю дальше все тоже самое...
Началось все в конце апреля, когда мне позвонил некий Данил (0630584630) и провел собеседование по телефону, рассказав, как хорошо я им подхожу. После пообещал выслать письмо со всеми контактами, на случай, если у меня возникнут вопросы. Договорились о собеседовании, которое должно было состояться с руководителем проекта на следующий день. Вот только Данил сказал, что уточнит точное время и к вечеру меня наберет.
Письмо я не получила, вечером мне никто не звонил.
Прошло ДВЕ НЕДЕЛИ.
Звонит мне Данил. Пригласил еще раз на собеседование, ссылаясь на свою болезнь.
Приезжаю я в компанию. Прошло все довольно хорошо, как по мне. Много чего спрашивали и все очень детально рассказали, будто это уже мой первый рабочий день. Вплоть до того, что провели по улице до поворота вещая, как у них достраивали дополнительные этажи в здании.
Попросила об обратной связи в любом случае, чтоб я не ждала напрасно. Данил сказал, что в течении следующей недели точно даст ответ и если вдруг что, чтоб я его набирала.
Прошло ДВЕ НЕДЕЛИ.
Звоню Данилу. Не отвечает. Написала ему сообщение, может человек занят, да и не знает кто ему звонит.
Тишина. Никакого ответного сообщения.
Прошло ТРИ МЕСЯЦА.
Звонит «україномовна» (просто для обозначения, вдруг она одна такая) барышня. Очередной НR Infopulse. Собеседование в телефонном режиме прошло отлично, поговорили об обязанностях, опыте и на английском пару вопросов. Говорит мне в конце «Я Вам надішлю листа зі всіма своїми контактами, якщо будуть якісь питання, звертайтесь». Вежливо рассказываю ей мою историю с ее коллегой. У нее шок, множество извинений и фраза «Сподіваюсь з Вами більше ніколи не повториться такий досвід. Я прямо зараз запитаю колег про зручний час для співбесіди і одразу Вас наберу».
Письмо я не получила!
Два дня звонка нет!
Контактов, кроме общего городского (0445852520) у меня тоже нет.
Отвратительно до ужаса! Надеюсь больше никогда в жизни не сталкиваться с данной конторой.
Один большой совет Вам всем — будьте хоть немного человечнее, не читайте шаблонные фразы, в каждом слове которых — ОДНО ВРАНЬЕ!

Галина, добрый день,

Приношу извинения за эту ситуацию. Данил с мая уже не сотрудничает с компанией. С командой я в обязательном порядке еще раз проработаю процесс предоставления обратной связи кандидатам, чтобы не допустить подобных историй в будущем.
Хочу также объяснить ситуацию с позицией Client Accountant. HR менеджер отправила Ваше резюме на рассмотрение руководителю проекта сразу после телефонного интервью в среду. Параллельно рекрутер начала искать другие позиции, которые могли бы быть Вам интересны. Решение по Вашей кандидатуре руководитель проекта отложил до четверга (на 1 бизнес день), поскольку до телефонного разговора уже было назначено интервью с другим кандидатом.
К сожалению, иногда случаются такие недопонимания в коммуникациях. Очень надеюсь, что в будущем вы будете готовы рассмотреть наши предложения и убедиться в том, что Infopulse — компания, которая сдерживает свои обещания.

Ирина Гуменюк, Head of Recruitment Team

Враження що це найгірша, безвідповідальна компанія. Вакансія досі активна, хоча два рази по ній писав, а там відписують що не актуальна, проте й далі шукають по ній. Як на мене керівникам офісів якось байдуже, в якому світлі їх представляють деякі айчари. Соромно їм не буває. Тепер через них вся компанія такою здається «безтолковою».

Андрію, доброго дня!
Ваші відгуки на вакансію були отримані, проте не містили актуального резюме. На наші запити надіслати його ми не отримали від вас жодної відповіді.
Ми вам також повідомляли, що пошук спеціалістів на вакансію призупинений. Наразі вакансія відмінена та знята з усіх ресурсів.

Оскільки зі свого боку ми відразу відреагували на ваш запит і були готові до діалогу, вважаю ваші звинувачення необґрунтованими.

Нам шкода, що у вас склалося таке враження про компанію, ми відкриті до співпраці та готові розглянути ваше резюме.

Надсилайте, будь ласка, на [email protected]

Здравствуйте!

Произошло нечто непонятное, как по мне...
Мною был отправлен отклик на вакансию в «Infopulse», после чего я ожидал ответ о том, подходит моя кандидатура на данную позицию или не подходит. Через пару дней мне был звонок. Т. к. время и дата не были оговорены заранее, я оказался занят в это время и не мог уделить внимание на разговор. Сразу же поинтересовался, можем ли мы поговорить на следующий день, т. к. время уже было вечернее, и я освободился бы только после 20:00, что тоже, на тот момент, не подходило. Разговор был окончен, договорились. что ожидаю звонок уже завтра. На следующий день звонок так и не получил, после чего решил еще раз написать и напомнить о нашей договоренности. На этот раз отправил сообщение, заполнив форму на сайте, где в сопроводительном письме указал сложившуюся ситуацию и еще раз прикрепил свое резюме.
Ответ, так же, не поступил... С моей стороны, логично было предположить, что вакансия уже была закрыта, что после того, как связались со мной, были звонки другим кандидатам, которые оказались не заняты, и которые полностью подошли по всем требованиям. Но, оказывается, я ошибался, ведь ч-з пару дней я снова увидел, что вакансия на должность Travel Manager снова была опубликована, и висит на сайтах по сей день.
Это ни в коем случае не негативный отзыв или гневное сообщение, посылом которого является «...как же вы так могли сделать?!». Нет, я уверен, что произошла какая-то путаница, но ответы для себя, по возможности, конечно же, хотел бы найти!

Хорошего дня!

Підтримали: Андрей Цукерман

Добрий день, Олександре!

Дякуємо за відгук та прояснюємо ситуацію, яка склалась з Вашою кандидатурою на позицію Travel Manager (Київ).

На момент телефонного дзвінка Вам ми доформовували список кандидатів, який відправляли на розгляд менеджеру проекту. Того ж дня був погоджений графік проведення інтерв’ю з відібраними кандидатами на другий етап та прийнято рішення про призупинення розгляду резюме до закінчення запланованих співбесід.

Кандидат, який успішно пройшов відбір, сьогодні прийняв нашу пропозицію про співпрацю.

Вакансії з сайтів знімаються після прийняття оферу та проведення відповідних процедур.

Будемо раді розглянути Вашу кандидатуру у випадку відкриття нових позицій.

Гарних вихідних!

З повагою,
Аліна Гапєєва

Перший контакт з Infopuls, залишив дуже позитивні враження.
До мене на зв’язок вийшов представник від Infopuls’а Микита Ворчинський, з яким було дуже приємно вести переговори, а отже про компанію залишилась гарна думка. (хоч обставини так склалися, що і не вдалося попрацювати в даній компанії)

Підтримали: Oleg BratchikArtem Ryzhko

Дуже неприємна ситуація вийшла.

25 днів тому на мене вийшов рекрутер, після того, як я подав заявку на вакансію Software Engineer. Після цього за два три дні на мене вийшов Team Lead української команди і ми провели співбесіду, яка пройшла на 4+. За декілька днів мене вивели на замовника — російськомовного чоловіка, який працює і проживає в Німеччині. Після співбесіди Team Lead, з яким я розмовляв до цього, сказав що замовник їде на навчання на тиждень і відповідь може затягнутись по мені. Але наступного ранку повідомив що замовник довольний співбесідою і вони передають справи на HR’ів, щоб вони готували офер. Ми обговорили всі деталі, як мені сказали, офер підготували і відправили замовнику на аппрув. Тут все і заглохло. Протягом майже 3 тижднів я кожного дня писав рекрутеру щодо моєї ситуації на що отримував лише: «мовчать», «не відповідають» і разів десять просили «почекати до завтра».
Спочатку я думав що це така тактика, зрозуміло що ти проходиш паралельно ще співбесіди і, у випадку, якщо в тебе вже є якісь офери, вони просто тягнуть час щоб від оферів ти відмовився, бо люди чекати 25 днів не будуть і потім почнуть тобі диктувати вже їх умови: «або приймай, або сиди далі без роботи». Проект був мені дуже цікавий, враховуючи той факт, що мій колишній проект був теж з Німеччини і я давно вже вчу мову.

А виявилось що через 25 днів годування «завтраками» лише коли я написав мені відповіли, що «да, там стало зрозуміло, що замовник не готовий давати вам офер, вони напевно хотіли поговорити з іншим кандидатом, якого теж зареджектили» — каже мені представник компанії.

25 днів коту під хвіст

Підтримали: Vladimir Trigub

Антон, доброго дня!

Дякуємо Вам за відгук і просимо вибачення за затримку з відповіддю замовника. Дозвольте додати також чіткості в описану ситуацію: так, дійсно, замовник затягнув процес, проте всі інтерв’ю з нашої сторони були проведені максимально швидко. В цьому випадку ми не мали можливості вплинути на фінальне рішення та швидкість його прийняття замовником.

Проте, оскільки у Вас вже були інші пропозиції, після 4 днів затримки зі сторони замовника, ми повідомили, що не можемо змушувати Вас чекати та втрачати інші можливості. Ви були проінформовані, і рішення чекати було Вашим.
Вибачте, якщо раптом цей месседж був нечітким.

Пришло время написать отзыв о Infopulse! Проработал в компании немногим меньше 2-х лет. Поделюсь своими субъективными впечатлениями. Если Вы в поисках негатива — листайте дальше, здесь его не будет.

Предложение о работе получил на djinni. Cобеседование проводилось удаленно в несколько этапов, в разные дни. Мне перезванивали, назначали следующие беседы, всегда вежливо общались и давали фидбек.

Условия труда хорошие. В компании нет гиробордов, аниматоров и смузи-машин :D, но всем необходимым обеспечивают оперативно. В основном большие опенспейсы, но места достаточно, на голове сидеть не приходилось.

Имеется onboarding процедура (тренинги, встречи, тесты и т.д.). Если Вы не работали в большой компании, то в первое время придется (неделя-две) немного заморочиться. Это быстро заканчиватся и дает понимание о жизнедеятельности компании.

Приятный коллектив, начальство, которое открыто к диалогу. С профессиональным ростом и повышением тоже все складывалось хорошо.

Плюшки, корпоративы, страховки, отпускные, абонементы, компенсации профильных конференций — все имеется, компания честно выполняла то, что декларировала.

Ушел по собственному желанию, поддерживаю связь с людьми, с которыми работал))

Відносно недавно завершила свою співпрацю з Infopulse, і маю сказати, це був переважно позитивний досвід. Мені дуже пощастило з безпосереднім менеджментом і колегами на кількох проектах — класні спеціалісти і приємні люди. Визнанням результатів моєї праці, підтримкою та комунікацією я була повністю задоволена. За більш, ніж 1,5 роки співпраці я не зіткнулась ні разу з недобросовісниим або нечесним ставленням.

Судя по рейтингу компании (Оценка компании: 90/100) то по моему опыту он вполне заслуженый. Компания объективно хорошая. Могут быть какието нюансы или субъективные недовольства, но везде можно к чемуто придраться и чтото улучшить, но в целом на вскидку существенных недостатков и не вспомнишь. Да, бывает специфика проекта, спецификка команды и т д, но если брать в среднем по рынку то в этой компании традиционно и коллектив собирается не плохой, и руководство и условия труда. На счет всякого рода «кидалова», то за 7 лет ни разу не столкнулся. Назвать «кидаловом» выполнение политик по отпускам при увольнение язык не поворачивается. При мне такого не было но и рынок труда на месте тоже не стоит. Скажу так, всевозможные экономии на отпусках, курсах и пр сейчсас тенденция во многих копманиях и обусловлено это растущими до сих пор ЗП уайтишников при почти неизменной стоимости услуг для коненого заказчика. Кроме того это дополнительный рычаг для удержания сотрудников. Не вижу ничего посыдного — ничего не поделаешь, такой в нашей стране сейчас тренд на рынке IT. Условия труда, количество печенек, чая, соцпакет и пр плюшки определяются не сколько компанией сколько коньюктурой рынка. Как итог, в ИП в этом плане может не особо лучше, но и не хуже чем у других. Гораздо важнее люди с которыми вам придется работать ежедневно и в этом одно из основных преимуществ данной компании.

Во-первых — Кидалово! Другу 800 уе долга не выплатили, когда тот уходил. Другому товарищу зп не поднимали годами, пока он не начал жаловаться непосредственно клиентам.

Во-вторых — был на тех. интервью, впечатления отвратительные остались! ((
Проведено непрофессионально, всего задали один или два вопроса, и те по SQL, хотя у меня специализация .NET. Прождал молодых интервьюверов дольше, чем они со мной соизволили общаться. На прощание сказали, что не видят смысла продолжать общение.

Не советую.

Більше двох тижнів тому був на співбесіді, сказали що перезвонять через три дні і повідомлять результат, а не передзвонили.

Підтримали: Pavlo ShevchenkoHelen Kuznietsova

Трохи згодом зі мною зв’язалися і надіслали тестове завдання.

Ребят, какой адрес офиса в Харькове?

Добрый день! А подскажите пожалуйста, присутствует ли всё-таки Infopulse в Харькове?

Был на собеседовании...Очень понравилась компания, место и проведение интервью! Был уверен, что тоже понравился, но на роботу не пригласили! только позитивные впечатления

Підтримали: Taras KozubskyiTimur Ashotov

Есть как хорошее, так и плохое.
Офис совершенно обыкновенного среднего уровня, расположение без особенностей (р-н КПИ), отдельной парковки нету, зато отличная профессиональная команда и проектный менеджмент, декларируется возможность карьерного роста при желании и наличии способностей.
Курсы английского только для уровня Intermediate и ниже.
Есть и неприятное: при увольнении по собственному желанию до окончания испытательного срока не выплачивают компенсацию за дни отпуска, начисленные за время работы. (Как, вероятно, вы знаете, в Кодексi Законiв про Працю закреплена норма, согласно которой за каждый месяц работы сотрудника начисляется 2 дня отпуска, независимо от того, на испытательном он сроке или нет). Таким образом, мне, например, недоплатили сумму почти равную зарплате за три рабочих дня. Объяснили это политикой компании. ИМХО, в таком случае компания теряет моральное право декларировать полное соответствие Трудовому Кодексу, как это делается во всех объявлениях о вакансиях. Возможно, отделу персонала следует озвучивать это при приеме на работу. В целом, впечатления об Инфопульсе неплохие, но, к сожалению, остался осадочек :)

Добрый день!
Я новый сотрудник компании. Надеюсь проект и компания в целом оправдают мои ожидания.
Организовано в компании все очень даже неплохо. Чай, кофе и т.д. .
Посмотрим что будет дальше :)

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.