impltech

21...80 спеціалістів
Київ

13 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Аналогічна ситуація. Так і не отримала фідбек, хоча після тестового запросили на технічну співбесіду. Обіцяли дати відповідь завтра/на наступному тижні/через тиждень а після взагалі перестали відповідати.
Не розумію в чому справа. Одне діло якщо я не підхожу як кандидат, то можна про це й сказати щоб розуміти над чим варто попрацювати. А тут взагалі ігнор :(
Дуже шкода!

Я от дивлюсь на відповідь HR Людмилі з приводу фідбеку (відгук 22 травня) «.... Сподіваємось, у нас буде можливість змінити це у майбутньому. :)...» і таке враження, що майбутнє не скоро настане =))

Думки з приводу цієї компанії розділились. Одні пишуть, що дуже класна, інші, власне такі як я, так і не дізнаються цього, оскільки нас заігнорили)))

Позиція Ui|Ux дизайнер. Одразу дали ТЗ, запитали скільки потрібно часу. Перед виконанням завдання я запитав чи очікувати мені на фідбек, відповіли: «Так, звісно. Протягом кількох днів після отримання виконаного тестового завдання ми надамо детальний фідбек». Виконав його удвічі швидше, ніж планува, надіслав посилання на фігму як і просили (очевидно для того, щоб дизайн лід перевірив як саме було виконано завдання). 22 серпня відправив, 23 нагадав у Телеграмі, Джинні і написав на пошту, оскільки ніде не відповідали. 26 запитав як справи з моїм тз, знову писав всюди, відповіли: «Я очікую отримати фідбек щодо тестового завтра протягом дня і одразу напишу вам». А сьогодні вже 18 вересня.... До того ж, на скільки я не помиляюсь, у фігмі видно, що хтось дивився твій файл, у моєму випадку його ніхто не переглядав.

Мені трохи шкода дня роботи, який я присвятив цій компанії. Якби мені дали фідбек і я не пройшов бо заслабкий в порівнянні з іншими кандидатами — одна справа, я подякую і візьму до уваги коментарі. Але коли ігнорують... не зовсім професійно.

Думаю, було б непогано випарвити цю проблемку, адже не я один такий — 3/11 відгуків саме про ігнор з боку НR.

Мій досвід з компанією був настільки яскравим, як і, нажаль, коротким(jun21-sep21). Миттєве оформлення завдяки Ользі і я вже на серйозній справжній роботі! Страшно і цікаво одночасно, але незабутні 4 місяці (поки проект не згорнувся) під наставництвом найкращого ментора Олександра пролетіли як один день. Але дали для розвитку незбагненно більше, ніж всі попередні роки та наступне місце роботи. Щасливий, що початок серйозної роботи девелопером був саме тут.

Підтримали: Yuliya Muzychenko

Подаючись на вакансію UI/UX дизайнера отримала відразу тестове завдання від рекрутеру Юлії. На початку було обговорено дедлайн, який був дотриманий. Очікуючи фідбек до своєї роботи, вимушена була декілька разів звертатись з проханням уточнити коли саме очікувати. Спершу Юлія пообіціля повернутись до мене відразу, але й після іншої спроби нагадати про себе, мене просто ігнорували. Душе шкода свого часу.

Нажаль, компанія із тих компаній в діловому етикеті яких є нормою не повертатись зі зворотнім зв"зком. Перше і єдине інтрев"ю було з операційним директором (кінець березня — початок квітня) і на інтерв"ю було озвучено, що до кінця наступного тижня поговорять з всіми кандидатами і повернуться. HR тут косяк явний, тому що саме HR повертається з фідбком. Можливо й не тільки причина в HR. Як би там не було, враження про компанію зіпсоване.

Вітаю, Людмила!
Дякую, що повідомили про вашу ситуацію, нам щиро шкода, що ви не отримали свій фідбек.
На жаль, через ситуацію в країні виникли певні проблеми в роботі HR. Дуже шкода, що ваш досвід спілкування з нами викликав у вас негативні враження. Сподіваємось, у нас буде можливість змінити це у майбутньому. :)
Бажаємо вам професійного розвитку та успіху!

Співпрацював з компанією півроку у форматі аутстаф.

Плюси:

  • Інформацію про компанію та її власників легко знайшов у державних реєстрах
  • Все оформлення онлайн
  • В процесі оформлення Olga була завжди на зв’язку
  • Оплата вчасно
  • Є корпоративи

Щоб бути об’єктивним то мінусом можна вважати договір, який звісно завжди потрібно уважно читати та відправляти на перевірку юристу, але це стосується майже будь-якої компанії.
У мого юриста були зауваження до певних пунктів договору, юрист від компанії частину пунктів виправив, а частину пунктів переписав, так було пару ітерації.

Компанія виконала свої забов’язання, я співпрацею задоволений.

Підтримали: Mykhailo Horshenin

Ярослав, мы были рады с тобой сотрудничать)) Спасибо за твою работу и позитивный отзыв!

Работаю в кампании уже полтора года и точно могу сказать, что не жалею. Для меня это первый опыт работы в айти, было сложно, но с помощью поддержки наставников и коллег чувствуется безумный рост. Всегда интересные разные задачи — как сложные для продумывания и реализации, так и обычные базовые.Классное дружелюбное руководство, которое в любое время поможет, подскажет и направит. Всегда вовремя выплата ЗП и пересмотр. Отличный коллектив, к которому можно всегда обратится и решить любую проблему, получить подсказку. Регулярные комьюнити для обмена знаний внутри отделов. Корпоративы, вкусняшки на кухне и лёгкое общение внутри команд. Есть возможность работать как в офисе, так и удаленно — все обсуждаемо.

Підтримали: Olga Derevyanchenko

Лена, с тобой тоже всегда легко и приятно общаться :))

Проработав в impltech разработчиком почти 2 года, могу сказать, что это отличная компания как для старта карьеры в айти, так и для специалистов с опытом. Что понравилось : возможность развития, дружный коллектив, приятная атмосфера. Регулярный пересмотр зп, никогда не случалось задержек. Корпоративные мероприятия, Pizza days) Можно работать как в офисе в центре Киева, так и на удалёнке

Підтримали: Dariia KhomychAndrii Hryhoriev

Саша, спасибо! Всегда рады тебя видеть:)

Являюсь частью команды impltech уже давно, и могу точно сказать, что это одна из самых приятных компаний, с которыми я сотрудничала.
За 2 года совместной работы благодаря интересным задачам и отзывчивой команде, мои скиллы как специалиста ощутимо улучшились.
В процессе работы над проектами я получаю своевременный фидбек, + всегда можно обратиться к коллегам из разных специальностей, чтоб расширить понимание логики и тех или иных процессов.
Отдельно хочу отметить уровень коммуникации, веселые ивенты и плюшки :)
В общем, impltech — одно из лучших мест для реализации своего потенциала, как для новичков, так и для опытных специалистов.

Даша, спасибо за приятные слова и за твой вклад в достижение наших общих целей!

Впечатления от работы в impltech только положительные. За время сотрудничества не было никаких конфликтных и неприятных ситуаций. Менеджмент работает оперативно и качественно. Как разработчику, было очень интересно получить новые навыки. Ребята в команде — настоящие профессионалы.

Определенно рекомендовал бы эту компанию, как тем, кто только начал карьеру в IT, так и опытным ребятам.

Работаю в компании с ноября 2020 года, пришел с базовым опытом, но благодаря прекрасной команде, адекватному менеджменту и общей поддержке быстро ощутил прогресс, получил возможность работать с интересными и перспективными продуктами, использовать актуальные технологии.
Компания активно развивается, ставит максимальные цели, однозначно стану рекомендовать компанию как начинающим, так и бывалым специалистам!

Моя перша серьозна компанія — рекомендую як для новачків, так і девелоперів з досвідом. Компанія швидко ровивається, в компанії багато цікавих великих проектів, є аутсорс (на будь-який смак :). Дружня атмосфера, підібралась гарна команда. Дуже подобається, що можна рости практично з нуля до дуже складних проектів з використанням останніх технологій.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матерівлів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.