iDalko

21...80 специалистов
Львов, Антверпен (Бельгия)

1 отзыв

RSS
Оставить отзыв можно с подтвержденным аккаунтом.

I was working in Idalko company as Java Software Engineer in 2016-2017.
It’s great company with interesting projects, smart people and really amazing friendly atmosphere.
This company provided me brilliant opportunities to improve myself as Full Stack Developer as there were a lot of tasks to do also with Reactjs components besides Java and Scala on backend side.
Of course, as this company is Atlassian Platinum Partner, I’ve studied a lot about the Atlassian tools such as JIRA, Confluence, Bitbucket, Bamboo.
Also this company allows you to improve your English level because of everyday standups in English with international team + frequent communication with customers and weekly demos between teams to know all products of the company better.
CEO of the company is very smart and interesting person. He really cares about growth of knowledges of each employee and invests into their skills. Idalko encourages people to follow training by reading books, attending seminars and courses.
Also there are huge amount of extremely interesting and amazing team buildings in the company.
Idalko really cares about each employee and helps everybody to become an expert.
I’m proud that I had such an opportunity to work in Idalko family. This company has taught me a lot.
Working in Idalko is really enjoyable.

Idalko, I wish you all the best!

Администрация вебсайта dou.ua не гарантирует и не подтверждает точность и достоверность любых материалов, в том числе отзывов и комментариев, которые распространяются не от лица Администрации, а от отдельных пользователей. Администрация не несет ответственности за соответствие таких материалов требованиям законодательства. Мнение пользователей может не совпадать с мнением Администрации.

Администрация не совершает модерацию таких материалов, кроме как в случаях, прямо предусмотренных Правилами пользования вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Администрация не уполномочена решать споры, которые возникают между пользователями или с третьими лицами, или быть стороной такого спора. В случае нарушения Ваших прав обращайтесь непосредственно к автору соответствующей информации или органу, компетентному решать споры/устанавливать факты подобного рода.