31 травня 2024 16:00

Maksym Zhavoronkov

Старенькая история, однако и забыть не выходит, и в себе ее нести ни к чему. Выскажусь.

Порекомендовали меня на позицию менеджера, отнесли по знакомству резюме прямо к руководителю. Тот посмотрел и сказал что-то типа, но не дословно:
«О, это сильный кандидат, с ним всем работать придется. Не подходит, мы на вайбе / на чиле».
А через 2 года закрыли 95% бизнеса/продукта, потому что: «увы, у них что-то не получается».

А вопрос, который несу с тех пор: когда IT-бизнес сошел с ума и стал выбирать вайб и настроение вместо трудолюбивых целеустремленных профессионалов?

Вопрос риторический. Просто, чтоб выбросить из головы, а тут самое релевантное место.

Пользуюсь вашим новым продуктом.
Успехов!


LinkedIn

5 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Привіт, я побачив вакансію на позицію фронтенд-розробника, вирішив дізнатися більше про компанію і натрапив на цей коментар.
Хочу виразити своє здивування, що в 2024 році work-life balance у пріоритеті. Я приємно здивований. Зараз уже не ті «сирі» часи, які були колись в IT...
І якщо компанія пам’ятає про своїх працівників і не намагається вичавити з них усі соки, то це дуже крутий показник, особливо зараз — на фоні кризи в IT, війни та всього цього божевілля.

Вибачте, не втримався і вставив свої «5 копійок».

Бажаю всім спокою і впевненості в позитивному майбутньому!

Підтримали: Nadiia Lavrik

Проходив співбесіду.
До роботи HR питань нема — все професійно, а от на технічній стадії жодного ВА не прийшло, і тому мою технічну сторону вирішили перевірити РМ та делівері(Вадим) за нього власне й мова:
1. Не чує співрозмовника під час співбесіди, очікує почути лише слово в слово як то знає він.
2. Створює зайвий тиск і намагається виставити себе експертом в тривіальних речах які самі собою розуміються.
3. В цілому склалося враження що людина непрофесіонал та не володіє достатньою компетенцією в комунікації.

Шкода що українські компанії частіше показують себе з такої негарної сторони.

Добрий день.
Ігоре, шкода, що наша розмова не вдалась і ми не змогли знайти спільну мову. Я брав участь у рекрутингу, оскільки позиція БА це нова роль для компанії. Під час нашого спілкування я намагався допомогти з відповідями на питання, де у тебе не було досвіду, і визнаю, що, можливо, перебільшив свою участь. Однак моєю метою не було тиснути на тебе, і тим більше я не хотів, щоб у тебе склалось хибне враження про нашу команду. Прошу вибачення за це і врахую твої зауваження на майбутнє.

Дякуємо за відгук та час, витрачений на вашу історію. Ми дуже цінуємо, коли наші кандидати, співробітники та користувачі відкрито діляться своїми думками та враженнями від нашої взаємодії — так ми стаємо краще. Однак, Максиме, ви ніколи не проходили рекрут процес в Hotline.Finance, тому будемо вдячні, якщо видалите відгук, щоб не вводити в оману інших кандидатів. Якщо у вас виникнуть будь-які питання чи пропозиції щодо нашої роботи, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Ми завжди відкриті для діалогу та готові допомогти!

Надя, досадно, что вы ответили. Я, наконец-то, успел забыть эту историю. Судя по ответу, либо вы плохо читали, либо открыто хамите. Понимаю, что отзыв может быть неудобен для вашей комфортной карьеры, но прежде чем разбрасываться дипломатичными намеками о вранье, перечитайте его еще несколько раз. Надеюсь, что у вас появятся когнитивные связи и понимание, как именно вы участвовали в процессе. Хотя продолжайте не напрягаться, и сразу дам ответ. Вы не участвовали в процессе рекрутинга, о чем написано во второй строке отзыва.
Вашу невнимательность (или хамство) прощаю, но больше так не делайте.
Успехов!

Підтримали: Ihor Vrublevskyi