Привіт!
Я працюю в компанії майже з основи. З того часу пройдено великий шлях, колектив виріс із 4 осіб (включаючи директорів) до ±60. З’явилися відділи, керівники відділів тощо. Паралельно з’являлася певна кількість бюрократії, проте вона залишається на мінімально необхідному рівні. У компанії подобається багато чого, особливо дивувало всі роки, що вдається наймати стільки адекватних людей, з якими працювати приємно.
Ще подобається, що директори завжди відкриті для діалогу, підтримують ініціативи співробітників, заохочують матеріально та морально їх розвиток, на кшталт оплати курсів, відвідування конференцій тощо. Завжди дивувала легкість прийняття рішень про впровадження змін.
У якийсь момент з’явилися HR, а з ними складніші по організації заходи для співробітників та якісний корпоративний мерч та інше в цьому дусі. Подобається, що періодично оновлюють робочу техніку. Якось керівництво запропонували перейти на макбуки, майже всі перейшли і залишилися задоволені. В умовах блекаутів макбук у 10 разів мобільніший та інші переваги у нього є. Зарплати завжди вчасно виплачують. Подобається що спілкування між колегами ввічливе і з повагою.
Офіс зручно розшатовиний, за бажанням можна працювати з дому, чи змішувати одне з іншим відповідно настрою)
Подобається працювати в компанії, яка задає тон ринку та є лідером. Конкуренти стежать за нами та постійно копіюють нашу рекламу і навіть маркетингові підходи загалом.
Ринок паперових страховок поки досить розвинений тому ще чекає нас гарний фронт і бек робот, з його оцифровування, автоматизації та забезпечення ідеального UX для наших клієнтів)
Hi!
Працюю в hotline.finance вже більше 6 років.
Приходив на посаду маркетолога у новостворений відділ маркетингу, який складався з мене) Тоді ще в компанії було до 10 людей, а зараз, займаю позицію CMO у відділі разом з
За цей час багато чого змінилося і тільки в хорошу сторону.
Хочу відмітити, що тут зібрані дуже круті профі у всіх відділах, які знають що роблять, і роблять свою справу на вищому рівні. Це дуже драйвить працювати тут і бути частиною крутого на 100% українського проєкту.
Чудове керівництво, є бенефіти, страхування (ну як без цього :)), а також, повага, довіра, карʼєрне зростання і відчуття значущості на всіх рівнях.
Welcome!
Вітаю всих читачів мого відгуку!
Нещодавно я проходив HR та технічну співбесіди на посаду QA Engineer в даній компанії. Нажаль компанія зупинилася на іншому кандидаті, але в результаті нашої комунікації в мене склалося враження, яким я просто не можу тут не поділитися!
А враження моє дивовижно приємне про HOTLINE.FINANCE і її працівників, з якими мені довелося поспілкуватися.
На всіх етапах мене супроводжувала HR — Олена. Вона надзвичайно висококваліфікований спеціаліст, спілкуючись з Оленою Ви одразу відчуєте крутий вайб компанії, частиною якої так хочеться стати. Олена завжди на зв’язку, на її відповіді взагалі не доводиться чекати, також вона чітко та лаконічно відповість на всі питання. Також хотів би особливу увагу звернути на те що Олена використовує в роботі «людський фактор», завдяки чому ти відчуваєш не тільки її високий професіоналізм, а і суто людське спілкування де вона надає навіть моральну підтримку перед співбесідою і після прийняття рішення не в мою користь. Це надзвичайно приємно, для мене це було дуже цінно і це точно виділяє Олену із всих інших HR спеціалістів.
Далі в мене була технічна співбесіда, на якій я познайомився з Максимом — QA Leadом компанії.
Максим також показав, що він справжній професіонал своєї справи. Технічна співбесіда тривала аж півтори години, але при цьому враження склалося що вона занадто швидко пролетіла і хотілося далі продовжити спілкуватися =). Запитання були побудовані досить структуровано та ефективно, наша комунікація більше походила на розмову двох людей які знають одне одного 100 років і при цьому відповідальний підхід до оцінки кандидата зі сторони Максима був присутній. Також Макс має талант розряджати обстановку в ході комунікації завдяки чому я набагато менше нервував, в них з Оленою це спільна якість, яка дуже допомагає проявити себе і не дати хвилюванню взяти верх.
Ну і мабуть основне, найкраще, що я помітив у Максима, в підході до оцінки кандидата — це те що він оцінює не тільки відповіді які я йому озвучую, а в першу чергу його цікавить хід думок, який призводить мене до цих відповідей, на мою думку це дуже потужний підхід до оцінки кваліфікації кандидатів.
І хоч я, поки що, не зміг стати частиною цієї крутої команди, я пишу цей перший для себе коментар про процес співбесіди, тому що отримав неймовірно круті враження та досвід комунікації, з цими чудовими людьми.
Дякую вам ще раз за ваший професіоналізм та за приємну комунікацію!
Ви дійсно круті!
Влад, привіт !
Щиро дякуємо за твій розгорнутий і надзвичайно приємний відгук ! Ми дуже цінуємо, що ти знайшов час поділитися своїми враженнями про наш процес співбесіди.
Ми завжди прагнемо будувати діалог у дружній та домашній атмосфері, і дуже раді, що нам вдалося це зробити.
Ти — чудовий спеціаліст, і ми впевнені, що перед тобою відкриється багато можливостей для професійного зростання. Сподіваємося, що наші шляхи ще перетнуться в майбутньому !
Ще раз дякуємо за твої слова. Бажаємо тобі лише успіхів і натхнення у твоїх подальших досягненнях !
З найкращими побажаннями,
Команда hotline.finance
Привіт!
Я працюю в hotline.finance вже понад 1,5 роки. Починав як Manual QA, а зараз обіймаю позицію QA Lead. Це справді чудове місце для роботи. hotline.finance — це команда професіоналів, яка робить ринок порівняння страхових полісів простішим та зручнішим, пропонуючи різні види страхування для авто, подорожей та інших потреб.
Ще під час співбесіди я зрозумів, що це саме та компанія, де хочу працювати. Вже на HR-етапі я відчув позитивну енергетику і впевненість у своєму виборі, а на технічній співбесіді взагалі не було хвилювання. Це дало мені змогу показати всі свої знання, які допомогли отримати цю чудову роботу. Процеси співбесіди, онбордингу та подальшої роботи настільки органічні, що дивуєшся, як усе складається так чітко та гармонійно.
Однією з головних переваг компанії є її дружня та відкрита корпоративна культура. Тут кожен відчуває себе важливим, і ми завжди підтримуємо один одного. Щочетверга у нас «піца-день» — чудова нагода неформально поспілкуватися і краще познайомитися з колегами.
Також у нас є неймовірна SMM-менеджер Ліза, яка активно розвиває медійну сторону компанії. Вона залучає працівників до зйомок TikTok та інших відео, що відмінно відображає нашу згуртованість і внутрішнє життя. Крім того, ми маємо висококваліфіковану команду сапортів, які допомагають кожному користувачу наших веб- та мобільних додатків.
Компанія сприяє професійному розвитку: я відвідував конференції та інші заходи, що допомогли покращити мої навички. Ми працюємо з сучасними технологіями, і тут дбають про баланс між роботою та особистим життям. Також ми сортуємо сміття, що підкреслює нашу екологічну відповідальність.
Крім цього, у нас часто бувають корпоративи, походи в кіно, а також чудові подарунки на дні народження співробітників і компанії. Це ще більше згуртовує колектив та робить роботу цікавою та різноманітною.
hotline.finance — це місце, де кожен день хочеться почати працювати ще з самого ранку. Я вдячний за можливість бути частиною цієї команди і впевнений, що це чудове місце для тих, хто хоче зростати в електронній комерції.
Щодо мінусів — вони є скрізь, але тут плюси їх значно переважають.
Працюю в компанії більше року, тому відгук пишу не в ейфорії від того, що потрапила в нове чудове місце, а тому що дійсно розумію зсередини, як все працює.
Маю понад 10 років досвіду роботи в різних сферах і тому впевнено можу сказати, що це перша компанія, де тебе не тільки оцінюють, а й цінують, і це дуже відчутно.
Процеси співбесіди, онбордингу та подальшої роботи настільки органічні, що дивуєшся, як все складається так чітко та гарно.
На будь-якому етапі роботи є підтримка, і якщо виникає питання, то тімлід і колеги завжди летять на допомогу, як ті Чіп і Дейл.
Дуже рада бути частиною такої команди!
Старенькая история, однако и забыть не выходит, и в себе ее нести ни к чему. Выскажусь.
Порекомендовали меня на позицию менеджера, отнесли по знакомству резюме прямо к руководителю. Тот посмотрел и сказал что-то типа, но не дословно:
«О, это сильный кандидат, с ним всем работать придется. Не подходит, мы на вайбе / на чиле».
А через 2 года закрыли 95% бизнеса/продукта, потому что: «увы, у них что-то не получается».
А вопрос, который несу с тех пор: когда IT-бизнес сошел с ума и стал выбирать вайб и настроение вместо трудолюбивых целеустремленных профессионалов?
Вопрос риторический. Просто, чтоб выбросить из головы, а тут самое релевантное место.
Пользуюсь вашим новым продуктом.
Успехов!
Дякуємо за відгук та час, витрачений на вашу історію. Ми дуже цінуємо, коли наші кандидати, співробітники та користувачі відкрито діляться своїми думками та враженнями від нашої взаємодії — так ми стаємо краще. Однак, Максиме, ви ніколи не проходили рекрут процес в Hotline.Finance, тому будемо вдячні, якщо видалите відгук, щоб не вводити в оману інших кандидатів. Якщо у вас виникнуть будь-які питання чи пропозиції щодо нашої роботи, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Ми завжди відкриті для діалогу та готові допомогти!
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
6 відгуків
RSS