Достатньо довгий час працював у HOSTiQ, починав із позиції Customer Support Specialist, а закінчив на позиції тімліда. В HOSTiQ завжди цінували людей і я, дійсно, можу сказати, що це максимально сімейна та відкрита компанія. Багато хто із менеджменту починали свій шлях саме з відділу підтримки. В цілому, CS відділ — це дуже крутий досвід, особливо, якщо хочете потрапити в IT, бо тут вам і: системне адміністрування, дебаг сайтів, багато цікавого з доменної та SSL сфери, клієнтський менеджмент, внутрішні комунікації із розробниками, маркетингом і тд. Тобто можна багато чого цікавого дізнатись, а також спробувати себе у різних сферах.
Звісно, не буває ідеальних компаній, в HOSTiQ ви не побачити прям великих зарплат, не всім вийде отримати внутрішній трансфер у QA,PM,BA і тд, бо компанія не те, щоб прям дуже велика. Також треба розуміти, що компанія працює на український ринок, а у звʼязку з повномасштабним вторгненням, мало які бізнеси розвиваються. Але одразу додам, що я не чув, що HOSTiQ робив якісь скорочення!
Якщо зібрати все вищесказане, цю компанію можна і потрібно рекомендувати, бо тут ви точно зустрінете класний колектив і одразу станете своїм.
Я працюю в компанії вже майже 4 роки. І можу оцінити її на 10 із 10.
Що мені подобається:
1. Цікавий для мене проєкт. Бути дизайнеркою на продукті — круто. Можна бачити його
розвиток, брати участь в експериментах/редизайнах/UX покращення для клієнтів, SMM та інших маркетингових активностях. Стежити за цифрами та глибоко розуміти
результати своїх зусиль.
2. Компанія мотивує розвиватися, вчитися, реалізовуватися в нових ролях. Можна
приносити свої ідеї, долучатися до обговорень робочих груп із різних питань.
Проходити курси та робити Study. Команда завжди шукає можливості працювати
ефективніше, тому всі можуть брати учать у вдосконаленні робочих процесів для своїх
відділів. Співпраця з іншими відділами спеціалістами — без бюрократії. До
кожного і кожної можна звернутися з питанням.
3. Питання винагороди без проблем обговорюється із хедом. Та й будь-яке інше
питання можна розібрати з хедом чи HRами — усі налаштовані на те, щоб у команді
всім було комфортно. (!) У компанії приємні умови щодо відпусток. Є можливість зробити графік ще гнучкішим.
4. Відкрита, чесна та активна позиція щодо актуальних подій. Ще під час карантину
керівництво забезпечило всім необхідним для роботи з дому. Компанія допомагала з
вакцинацією, надавала необхідну інформацію. З початку повномасштабної війни
підтримує співробітників під час переїздів, активно волонтерить і відмовилась
обслуговувати клієнтів із Росії та Білорусі.
Працюю в HOSTiQ вже 8 років. Як багато хто, починала зі служби підтримки (Customer Support), потім керувала цим відділом. Наразі обіймаю посаду менеджерки клієнтського досвіду (Customer Experience Manager).
Пишаюсь своїми талановитими та веселими колегами, з якими комфортно спілкуватись і на роботі, й поза неї. Ціную те, що в нас є багато свободи: в прийнятті рішень, побудові графіку роботи, виборі можливостей для розвитку. Не можу не відмітити лояльність менеджерів, які надають регулярний зворотній зв’язок, підтримують в складних ситуаціях та допомагають розвиватись працівникам та компанії.
Також для мене HOSTiQ задає стандарти ставлення до клієнтів — вважаю, що ніхто не має терпіти незадовільний сервіс. І обожнюю те, як ми ставимось до помилок — це спосіб зробити висновки, спробувати ще раз та наступного разу справитись краще.
В HOSTiQ душевно, а головне для нас — це люди 🤍
Працюю в HOSTiQ.ua з травня 2016 року і зараз обіймаю посаду Project Manager у технічних командах. Мені подобається зростати разом із HOSTiQ: вирішувати більш складні задачі, робити речі, яких раніше не робила, дорослішати і ставати більш упевненою у собі. Для мене важливо, що на всіх етапах мене підтримує менеджер і команда HR-ів.
Мені подобається ставлення до людей — і в робочих питаннях, і позаробочих. Це дійсно нагадує теплий пухнастий хвостик котика Хвостика (символу компанії) :) Тут для тебе і skill-up задачі, і оплата навчання, і круті вечірки, подарунки до свят, і гнучкий графік, і організована віддалена робота, а в офісі — класна атмосфера, самчна кава, фрукти та живе спілкування.
Працюю в HOSTiQ з 2016 року, починала на посаді Content Specialist, а зараз керую відділом контенту. Люблю компанію за можливості розвитку, дуже турботливе відношення до співпрацівників, за відсутність бюрократії і свободу висловлення думки, і за класних колег, з якими весело працювати :) У компанії міцна проукраїнська позиція 💙💛
Я з HOSTiQ з 2012 року. Працював на позиціях Project Manager / Product Owner / Delivery Manager. Від самого початку подобався осмислений підхід до прийняття рішень при розробці продуктів. Компанія завжди прагне робити висновки, спираючись на дані. Це дуже контрастує з попередніми місцями роботи. В HOSTiQ панує свобода висловлення позиції та відсутні найменші прояви самодурства чи авторитаризму. Це велика заслуга керівництва. Під час пандемії була швидко та ефективно організована віддалена робота, надана допомога співробітникам у вакцинації. Також компанія послідовно займає проукраїнську позицію та з початком повномасштабного вторгнення припинила обслуговування російських клієнтів та доменів; не має офісів чи співробітників у рф/білорусі. Спільні цінності формують неповторну атмосферу взаємодопомоги та дозволяють ефективніше працювати разом задля досягнення цілей. Рекомендую HOSTiQ всім своїм друзям та знайомим.
Працюю в компанії HOSTiQ з 2018 року і вдячна команді за кожен день разом. Для мене дуже важливі декілька речей у роботі: співпадіння цінностей, комфортна атмосфера і можливість працювати вільно. Все це я маю саме тут. Керівництво і колеги завжди підтримують один одного — час на гумор та мемаси серед задач. А ще в HOSTiQ можна приносити ідеї, обирати інструменти і навіть робити помилки. Я бачу, як компанія розвивається, як усі прагнуть досягнути спільної мети, і як зароджується і продовжується справжня дружба серед колег. Ледве не забула, ми любимо котиків і не тільки, всі ці роки займаємося благодійністю — hostiq.ua/ukr/charity, а зараз працюємо на перемогу України!
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
7 відгуків
RSS