13 березня 13:18

Olha Bulavkina, Domain Intelligent Specialist в SoftServe

Мала досвід проходження співбесіді в компанії Hollywater.
Почну з хорошого — компетентність рекрутера Анжели, яка дуже грамотно вела розмову. Комунікація з нею була приємною. На жаль, на цьому вся компетентність компанії себе вичерпала.
Я подавалась на вакансію в іншій ніші, однак у своєму досвіді, навичках та користі, яку я можу принести, я не сумнівалась ані на мить. Звісно, всі ми люди. Кандидат може не підходити з будь-яких причин, навіть банально не підійшов, бо розмова «не зайшла». Однак, співбесіда в Hollywater вочевидь писалась за Данте і має свої кола, але в цьому конкретному випадку — абсурду.
Пройшовши вдало розмову з рекрутером Анжелою, я отримала тестове, виконала його і отримала фідбек (через надмірно велику кількість днів, на жаль не згадаю скільки, бо це було в січні-лютому), що моєї компетентності не достатньо для того, щоб розглянути мене в якості співробітника і компанія вже комунікує з більш професійними кандидатами в своїй ніші. Не питання, ок, буває, щасти)
Але, за місяць Hollywater повернулась до мене, аргументуючи це «Ми трохи змінили портрет кандидата. Хочемо запропонувати тобі інтервʼю з менеджеркою». Окей, я вирішила не поспішати з висновками, і поспілкуватись. Дзвінок двічі переносився і один раз за 5-10 хв до колу, тому що менеджер має якісь обставини. Окей, буває. На третій раз дзвіноквідбувся. Як результат, під час моїх розлогих відповідей на звичайні питання з оку менеджерки я не помітила в ній ані крихти компетентного діалогу. Натомість вона тільки сміялась і казала «так, ага, окей, да, да». Чи може це робити їй якусь характеристику? Вирішувати не мені. На мою суб*єктивну думку, діалог з боку менеджера відділу не має підкріплюватись незрозумілим сміхом, хаотичними висловами, відсутністю емпатії і дивними вигуками замість конкструктиву. Все ж, вона менеджер, а не рядовий співробітник. Розмова відбулась в п*ятницю, менеджер пообіцяла повернутись з фідбеком у понеділок — максимум вівторок. Фідбек не відбувся, що спонукало мене забути про компанію і працювати в своєму звичному ритмі.
Однак, в четвер мені написали, що «зараз ми в пошуку кандидата з більш релевантним досвідом в нашій ніші». Який сенс писати те саме, що ви писали в перший раз, робити нове коло розмови, якщо мої відповіді ви вже мали, а тестове вже зроблено?

Звісно на пропозицію залишатись на зв*язку для майбутньої співпраці я відповіла, що в майбутньому не розглядатиму варіант співпраці, оскільки під час розмови із менеджером було заявлено, що фідбек буде наданий до вівторка. Я люблю чіткість і пунктуальність в роботі, а це вже вдруге із затримкою відповіді, що для мене не є прийнятним у будь-якому виді співпраці. Плюс відбір досить хаотичний, графік співбесід не чіткий, в обидвох випадках компанія шукала спеціаліста, але ті, хто були для неї із релевантним досвідом в решті решт не підійшли і вона повернулись до мене, після чого знов оперувала тими ж самими поняттями, що вказує на некомпетентність і вузьке мислення компанії. Для мене наша креативного маркетингу (в яку я йшла і до якої дотична навіть зараз у своїй роботі) — це про вихід за рамки шаблонів і готовність співпрацювати з людиною, яка може бути корисною завдяки якраз своєму інакшому, але все ж вагомому досвіду.

Я б на місці Hollywater змінила б політику проводження співбесід, вела її чітко, грамотно, пунтуально і, що найголовніше, для успішного розвитку принаймні намагалась мислити ширше: наприклад, в тестовому режимі брати кандидата на роботу на два тижні і дивитись на його внесок безпосередньо в роботі. А Hollywater керується застарілими нормами і підходами, до того ж абсолютно не цінує ані свій час, ані час кандидатів. Особливо враховуючи той факт, що в більшості компаній навіть тестові оплачуються, бо це витрата персональних ресурсів кандидата, а у вас навіть це не враховується. Тож приходити з фідбеком пізніше заявленого терміну в очікуванні того, що на цей фідбек ще й досі чекають, абсурдно.

Мій досвід може здатись комусь не вагомим, але я впевнена, що знайдуться ті, хто перед тим, як відгукуватись на будь-яку вакансію від Hollywater, задасть собі питання: «А чи треба воно мені, якщо мій час, ресурси та зусилля не оціняться? І чи варто співпрацювати з компанією, де відчуваєш себе героєм поеми «Божествена комедія»?

Підтримали:  Kateryna Razghonova

LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Ольго, привіт! Це Артем, PR Manager у HOLYWATER.

Дякую, що поділилися своїм досвідом. Щиро шкода, що спілкування і процес найму залишили після себе такі враження.

Перш за все, перепрошую за затримки з фідбеком. Розуміємо, що швидкість і чіткість комунікації — це основа взаємоповаги у професійних відносинах. Контролюватимемо, щоб подібні затримки більше не повторювалися.

Щодо повторного повернення до вашої кандидатури — наш фідбек вийшов недостатньо конструктивним, і ми перепрошуємо за це. Нам варто було одразу чіткіше комунікувати зміни в критеріях відбору, щоб уникнути зайвої витрати вашого часу. Ми також врахуємо ваш фідбек щодо комунікації з менеджеркою, щоб проревʼювати підходи до інтерв’ю та переконатися, що всі розмови ведуться конструктивно, професійно й з належною увагою до потенційних співробітників. Дякуємо, що звернули на це увагу — для нас дуже важливо вдосконалювати процеси відбору та комунікації.

Окремо дякую за ваші ідеї щодо процесу найму. Це слушний момент, і ми розглянемо можливість впровадження більш гнучких форматів співпраці на етапі відбору. Ми вже почали впроваджувати такі опції на деяких позиціях, а у майбутньому плануємо масштабувати оновлені підходи на всі департаменти.

Дякую, що знайшли час поділитися цим фідбеком, дуже цінуємо це.