HelpCrunch

до 20 специалистов
Киев, Пало-Альто (США)

Фотографии 5

Все фото компании

О компании

HelpCrunch is an all-around customer communication platform combining modern live chat, in-app messenger, auto messaging, ticketing, and email automation.

Designed for SaaS and web services, e-commerce and online-to-offline businesses, HelpCrunch helps convert website visitors into customers, maximize sales, increase retention, and built loyal relationships.

All communication is synced across multiple platforms and channels — mobile, web, chat, email, social media and third-party integrations through a single online account letting you connect with customers everywhere and easily manage interaction.

Check our first video Vacancy — vimeo.com/254372147

Оценка компании: 94/100

Проголосовало 7 сотрудников
  • профессиональный рост
    94%
  • комфортные условия труда
    93%
  • грамотный проектный менеджмент
    93%
  • хороший компенсационный пакет
    94%
  • признание результатов моего труда
    92%
  • налажены коммуникации с руководством
    94%
  • отношения с коллегами
    94%