Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×

25 липня 2022 13:51

Ihor Mosiichuk

Не раджу витрачати час на цю компанію. Хоча вона ніби й має хорошу репутацію та відношення до більшої компанії, яка ще має кращу репутацію на ринку, проте короткий контакт з нею показує, що там щось дуже на так. А мова йде про неадекватніть...

Вакансія Digital Marketing Specialist була відкрита протягом місяця. Я відгукнувся на неї, але задумався: на ринку зараз спеціалістів в 2,5-3 рази більше, аніж вакансій. Тож, вакансії в таку компанію мають закриватись за пару днів. А потім зрозумів в чому проблема.

Опис вакансії зроблений від імені Влада, рекрутер з яким я спілкувався Ірина, а Соня — була тим, хто перевіряв тестове завдання. В результаті вийшло як у «лебідь, рак і щука»

Після того, як я відгукнувся на вакансію зі мною зв’язалась рекрутер і ми домовились про співбесіду. Співбесіда була нормальною, і я навіть порадувався, що рекрутер відкрито розказує про компанію і відповідає на всі мої запитання. Маючи декілька співбесід на тому тижні, я побував на співбесіді «курця», а це була співбесіда «здорової людини». Наступний етап був тестове...

Тестове складалось з 4 завдань. 1 задача, де треба порахувати і 3 питання по рекламі. С задачею більш менш зрозуміло, бо там або рахуєш правильно, або десь робиш помилку і отримуєш неправильну відповідь. А от питання...

Питання полягали в тому, що треба було запропонувати концепції рекламного просування, придумати оптимізацію РК та надати три аргументи чому варто команді займатись реалізацією проекту (тут мова йшла про уявну ситуації та уявний проект).

Я виконав все вклавшись в ДЛ відштовхуючись від тих даних, що мав. Але маючи недостатньо даних, я описав ті, які ще потрібні. Наприклад, для РК потрібні профілі ЦА, потрібен аналіз ринку та аналіз конкурентів. І підкреслив, що завжди перед тим, як розроблювати РК, або оптимізувати будь-яку діючу РК треба мати бриф, де вся ця інфа є. Бо без цього це абсолютно непрофесійно висувати гіпотези, розробляти РК та всю історію, що вже було зроблено, протестовано і т.д.

Чітко описав, яку інформацію треба мати, зазвичай це внутрішня інформація, нею володіють ті, хто працюють в відділі маркетингу. Проте точно нею не володіє кандидат на позицію, особливо якщо він не з цього ринку...

А щодо останнього завдання, то я зазначив, що яку б воронку продажів ми б не запускали, то варто запускати її, щоб заробити гроші. Гроші — це є основним рушієм маркетингових активностей. Що нібито логічно.

Мені дали короткий фідбек оцінивши тільки 2 виконанні завдання з 4. Виявилось, що заробіток грошей — це не аргумент за словами Соні, а рекрутер доповнила, що їм «потрібні скіли трішки на іншому рівні». В листі з фідбеком було додано, що можна звернутись до Соні на пряму в ТГ за роз’ясненнями та коментарями. Я запитав у рекрутера, про який рівень скілів йде мова (бо я ніби-то давно в діджиталі і маю досить хороші скіли, благо за 4 роки я багато чому навчився та зумів реалізувати). Вона відповіла, «Тут більше не про рівень, а про набір. Ми в пошуку юзер еквізішин скілів з фокусом на роботу з аукціоном фейсбуку та гугла, а також розумінням роботи айті-продукту.» Що збило мене з пантелику. В описі вакансії не було мови про «еквізішин скіли», а також досвіду роботи з айті-продуктом.

А написавши Соні в ТГ, запитавши чи може вона дати коментарі по фідбеку, бо є запитання. Вона сказала, що так може. І після того, як я задав конкретні запитання я отримав у відповідь тишу...

Тож, я витратив масу часу, на тестове, яке дивились тільки на половину. А ті завдання, які дивились, оцінювались згідно з логікою, де заробіток грошей — це не аргумент для запуску воронки-продажів. А співбесіду проводять самі не розібравшись чи то скіли мають бути іншого рівня, чи то набір їх інший, чи про що там взагалі вакансія...

На мій погляд, непрофесійно і неадекватно. Тож, застерігаю кандидатів, які хочуть потрапити в Headway. Будьте готові до неадекватних запитів та оцінювання вас та ваших скілів, по якійсь неадекватній і дивній логіці. А краще взагалі не витрачайте часу на цю компанію — збережете собі його та свої нерви.


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Ігоре, дякуємо за твій детальний фідбек та те, що знайшов час зідзвонитись. Як ми пояснили під час розмови — в команді багато працюємо над культурою фідбеку. І постійно тренуємо м’яз міжперсональної та робочої взаємодії, бо no man is an island. Тому дякую, що допомагаєш нам рости та розвиватись, адже це закладено в кредо Headway. Завдяки твоєму зворотному зв’язку ми внесли зміни в опис вакансії.

Бажаємо тобі успіхів у кар’єрному зростанні. Завжди відкриті до діалогу та можливості обговорити фідбек та взаємодію.

Оцінка компанії: 98/100

4-е місце в рейтингу роботодавців «200...800 спеціалістів»
Проголосувало 69 співробітників
  • Компенсація
    95%
  • Умови праці
    99%
  • Кар’єра (самореалізація)
    97%
  • Проєкт (продукт)
    99%
  • Компанія
    100%
  • Лояльність
    100%