9 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Поділюсь своїм досвідом як екс-колега, що пропрацювала майже 2 роки в Хедвей)

Фьорстлі, мені доволі дивно читати коментарі про трабли в рекрутинг воронці, бо я знаю зсередини, шо найм це те, чому приділяють величезну увагу в Хедвей і мені складно уявити, як там можуть бути будь-які факапи. Додам, що я була хайрінг менеджером, знаю рівень співбесід, фідбеку, що дають кандидатам і загалом усієї праці рекрутмент бджілок та хайрінг менеджерів, що переживаюсь за кожного кандидата. Тому з мого досвіду там все має бути топ)

По-друге, важливо розуміти, що Хедвей це місце не для всіх — не дарма компанія з першого контакту розповідає кандидатам про свої цінності, це не просто слова на паперці чи шоб здаватись «крутою айтішкою». Це істина і реальність Хедвей і команди, що працюють над проектом і над собою 24/7. Це досвід, за який я буду вдячна завжди. При цьому це буде саме крутий досвід для Вас тільки за умови реального метчу з компанією, тож подумайте, зважте і якщо відчуваєте шо ваше, то запригуйте на ракету ;)

Підтримали: Daryna ShymanovskaIryna Pupko

Мала можливість проходити інтерв’ю на посаду HR Business Partner (HRBP), після успішного 1го етапу рухаючись далі по процесу, погодилась зробити тестове близько 3 години часу. Узгодили фінансові очікування та можливості компанії заздалегідь. По факту — тестове гарне, але давайте на 30% — 40% меньше вам будемо платити. Чи ок такий підхід? Чи поважають в компанії людей та їх час? Кожен сам для себе зробить висновки. Але я б своїм друзям ніколи б не радила компанію Headway. Так потім і працювати з таким підходом. Маю зазначити, що рекрутерка Аня дійсно круто розказала про продукт, я навіть ненароком подумала що відгуки які нижче мого допису є неправдивими.

Анно, привіт!
Дякуємо за відгук та взаємодію на всіх етапах. Ми цінуємо відкритий і чесний фідбек та культивуємо його у компанії. Як і пояснили під час спілкування, робота над вакансією, на яку ви відгукнулись, збіглася у часі з плануванням наступного півріччя роботи компанії. Як наслідок, у бізнесу змінились пріоритети у наймі. Власне, тому ми одразу повернулись до вас з іншою пропозицією, адже дуже хотіли бачити вас у нашій команді. Розуміємо, що зафакапилися і мали б попередити, що перебуваємо в процесі планування ще на початку нашого спілкування.

Ще раз дякуємо, що поділились своїм досвідом та підсвітили нам прогалини у комунікації. Завжди раді вчитись!

Компанія склала хороше враження.
Попри те, що я не пройшов дуже ємного й складного відбору у компанії, рекрутер Дарина дуже грамотно витримала комунікацію, з повним фідбеком вкінці (мали навіть фінальну зустріч з нею та лідом Максимом з приводу того, що саме було не так) та рекомендаціями в чому та яким способом можна зрости, аби відповідати вакансії більше. Також був почутий мій фідбек з приводу того, що могло б зробити процес відбору більш конструктивним та об’єктивним.

Дякую!

Остапе, дякуємо за відгук. Твоя вмотивованість і бажання досягти результату дуже надихають.

Ми постійно вдосконалюємо нашу культуру фідбеку. У системі наших цінностей SELECT ефективний зворотний зв’язок є важливою складовою. Раді, що наш фідбек та рекомендації були корисними для тебе.

Бажаємо успіхів у кар’єрному зростанні.

Не раджу витрачати час на цю компанію. Хоча вона ніби й має хорошу репутацію та відношення до більшої компанії, яка ще має кращу репутацію на ринку, проте короткий контакт з нею показує, що там щось дуже на так. А мова йде про неадекватніть...

Вакансія Digital Marketing Specialist була відкрита протягом місяця. Я відгукнувся на неї, але задумався: на ринку зараз спеціалістів в 2,5-3 рази більше, аніж вакансій. Тож, вакансії в таку компанію мають закриватись за пару днів. А потім зрозумів в чому проблема.

Опис вакансії зроблений від імені Влада, рекрутер з яким я спілкувався Ірина, а Соня — була тим, хто перевіряв тестове завдання. В результаті вийшло як у «лебідь, рак і щука»

Після того, як я відгукнувся на вакансію зі мною зв’язалась рекрутер і ми домовились про співбесіду. Співбесіда була нормальною, і я навіть порадувався, що рекрутер відкрито розказує про компанію і відповідає на всі мої запитання. Маючи декілька співбесід на тому тижні, я побував на співбесіді «курця», а це була співбесіда «здорової людини». Наступний етап був тестове...

Тестове складалось з 4 завдань. 1 задача, де треба порахувати і 3 питання по рекламі. С задачею більш менш зрозуміло, бо там або рахуєш правильно, або десь робиш помилку і отримуєш неправильну відповідь. А от питання...

Питання полягали в тому, що треба було запропонувати концепції рекламного просування, придумати оптимізацію РК та надати три аргументи чому варто команді займатись реалізацією проекту (тут мова йшла про уявну ситуації та уявний проект).

Я виконав все вклавшись в ДЛ відштовхуючись від тих даних, що мав. Але маючи недостатньо даних, я описав ті, які ще потрібні. Наприклад, для РК потрібні профілі ЦА, потрібен аналіз ринку та аналіз конкурентів. І підкреслив, що завжди перед тим, як розроблювати РК, або оптимізувати будь-яку діючу РК треба мати бриф, де вся ця інфа є. Бо без цього це абсолютно непрофесійно висувати гіпотези, розробляти РК та всю історію, що вже було зроблено, протестовано і т.д.

Чітко описав, яку інформацію треба мати, зазвичай це внутрішня інформація, нею володіють ті, хто працюють в відділі маркетингу. Проте точно нею не володіє кандидат на позицію, особливо якщо він не з цього ринку...

А щодо останнього завдання, то я зазначив, що яку б воронку продажів ми б не запускали, то варто запускати її, щоб заробити гроші. Гроші — це є основним рушієм маркетингових активностей. Що нібито логічно.

Мені дали короткий фідбек оцінивши тільки 2 виконанні завдання з 4. Виявилось, що заробіток грошей — це не аргумент за словами Соні, а рекрутер доповнила, що їм «потрібні скіли трішки на іншому рівні». В листі з фідбеком було додано, що можна звернутись до Соні на пряму в ТГ за роз’ясненнями та коментарями. Я запитав у рекрутера, про який рівень скілів йде мова (бо я ніби-то давно в діджиталі і маю досить хороші скіли, благо за 4 роки я багато чому навчився та зумів реалізувати). Вона відповіла, «Тут більше не про рівень, а про набір. Ми в пошуку юзер еквізішин скілів з фокусом на роботу з аукціоном фейсбуку та гугла, а також розумінням роботи айті-продукту.» Що збило мене з пантелику. В описі вакансії не було мови про «еквізішин скіли», а також досвіду роботи з айті-продуктом.

А написавши Соні в ТГ, запитавши чи може вона дати коментарі по фідбеку, бо є запитання. Вона сказала, що так може. І після того, як я задав конкретні запитання я отримав у відповідь тишу...

Тож, я витратив масу часу, на тестове, яке дивились тільки на половину. А ті завдання, які дивились, оцінювались згідно з логікою, де заробіток грошей — це не аргумент для запуску воронки-продажів. А співбесіду проводять самі не розібравшись чи то скіли мають бути іншого рівня, чи то набір їх інший, чи про що там взагалі вакансія...

На мій погляд, непрофесійно і неадекватно. Тож, застерігаю кандидатів, які хочуть потрапити в Headway. Будьте готові до неадекватних запитів та оцінювання вас та ваших скілів, по якійсь неадекватній і дивній логіці. А краще взагалі не витрачайте часу на цю компанію — збережете собі його та свої нерви.

Ігоре, дякуємо за твій детальний фідбек та те, що знайшов час зідзвонитись. Як ми пояснили під час розмови — в команді багато працюємо над культурою фідбеку. І постійно тренуємо м’яз міжперсональної та робочої взаємодії, бо no man is an island. Тому дякую, що допомагаєш нам рости та розвиватись, адже це закладено в кредо Headway. Завдяки твоєму зворотному зв’язку ми внесли зміни в опис вакансії.

Бажаємо тобі успіхів у кар’єрному зростанні. Завжди відкриті до діалогу та можливості обговорити фідбек та взаємодію.

Якщо чесно, то трохи дивно читати негативні відгуки. Бо маю інший досвід спілкування з HR та командою дизайнерів у моєму випадку.

Моя історія така, що через війну я втратила роботу і була в активному пошуку, так би мовити. Одна з компаній, на яку я звернула увагу, була Headway.

Відправила CV і вже через певний час була запрошена на співбесіду із рекрутеркою Дашою. Далі я отримала тестове і після вже спілкувалася із командою дизайнерів та HR Мар’яною.

Що мені спообалось:
— видно, що дивчата дуже люблять свою роботу та компанію. Це те, що говорить про те, що компанія у свою чергу, теж робить все необхідне, щоб її працівники були задоволені та замотивовані. На час співбесіди я вже мала офер від іншої компанії, робітники якої працюють віддалено, та якби Headway дали офер, то може і прийняла його, бо прям дуже хотілося працювати з такими крутими людьми у такій чудовій та дружній атмосфері.
— якісний фідбек. Мені дали розгорнуту відповідь щодо тих моментів, які на думку дизайнерів, потребують моєї уваги та надіслали список літератури, яка б допомогла у цьому. Такого я ще в жодної компанії не зустрічала.
— цикавий формат інтерв’ю. Що інтерв’ю, яке було проведено рекрутеркою Дашою, що інтерв’ю із дизайнерами та Мар’яною мало інтересні запитання. А також це були ті інтерв’ю після яких ти замотивований ще більше і бажання потрапити у компанію стає тільки сильнішим. Всі були дуже привітні, не відчувалося ніякого тиску чи зверхності.

Мої висновки такі, що компанію точно очікує гарне майбутнє, так як вона складається з людей, що мають пристасть до того, чим займаються. Бажаю Headway успіхів та кожній із дівчат, з якими мені випала нагода поспілкуватися, підкорення нових горизонтів).

Насте, дякуємо за твій фідбек. Це дуже цінно для нас. Дуже віримо у твій стрімкий розвиток!
Пропоную залишатись на зв’язку та поспілкуватись за нагоди у майбутньому.

Не раджу приділяти час цій компаніі, адже ви його тільки змарнуєте. Я витратив ~7 годин тільки для того, щоб отримати максимально розмиту, нещіру і неконструктивну відповідь.

Ось мій кейс: зі мною через LinkedIn зв’язалась HR і запропонувала вакансію, яка здалася мені досить цікавою, то ж погодився на перше інтерв’ю. На ньому все було максимально приємно, я розповів про себе і свої очікування (запам’ятайте цей момент, бо ми до нього ще повернемося). Після цього запропонували тестове, яке я досить швидко виконав.

А потім почалися перші дзвіночки. На тиждень вони пропали, незважаючи на те, що пообіцяли розглянути за 2-3 дні. «Ну буває» — подумав я, зараз усім важко, і нагадав про себе. Отримав відповідь, що «будемо намагатись до кінця дня». І знов мовчанка майже на тиждень.

Врешті-решт тестове все ж таки перевірили, і запросили на інтервью із Head of Product design. Знову ж таки, все було досить приємно, але купу часу я знову розповідав про себе і відповідав на питання типу «які у тебе сильні сторони» (це цитата). Як тест на адекватність ці питання цілком можливі, але чому вони не були задані на першому етапі, до тестового, мені не дуже зрозуміло. З фідбеком по самому тестовому розібрались дуже швидко.

Ну і після короткого (нарешті) тайм-айту я отримав відповідь «маємо сумніви чи таке буде метчитися з твоїми очікуваннями». Звісно ж я попросив роз’яснення, і цього разу виявилося, що «маємо трохи особливу вимогливу атмосферу в команді, це навіть складно пояснити» і «перевагу віддали іншому кандидату». На питання, над якими саме галузями мені треба попрацювати, щоб зрівнятись з цим кандидатом мені досі не відповіли.

А самий прикол у тому, що того ж дня на Джині (а згодом і на Доу) з’явилася вакансія на таку ж саму позицію, і ця ж сама HR подивилася мій профіль, то ж я маю сумніви щодо цього «іншого кандидата».

Романе, дякуємо за ваш відгук!
Віримо, що своєчасність відповіді — це такий же важливий фактор при зовнішній оцінці потенційного роботодавця як і сам фідбек, який кандидат отримує. Тому тут усвідомлюємо свої 100% відповідальності. Вже взяли це до уваги.

Позвали на собеседования с HR, собеседование прошло приятно. Сказали что передут информацию обо мне менеджеру и вернутся с фидбеком. В итоге упали на мороз, вакансию на джине деактивировали. Осталось неприятно послевкусие от компании.
Может вы и отличная компания, но советую давать хоть какой-то ответ кандидату, а не падать на мороз, потому что слаживается не очень хорошие мнение о компании.

Василю, дуже дякуємо за фідбек!
Дійсно звротній зв’язок після кожного етапу найму — супер важливий. Ми багато працюємо над культурою фідбеку на усіх рівнях в компанії. І тому особливо прикро чути, що ви не отримали відповідь вчасно. Перепрошуємо, що змусили чекати.

Спасибі, що доносите такі кейси до нас, адже тоді ми можемо з ними працювати і ставати кращими. Також дуже вдячні вам за інтерес до Headway та нашої позиції.
Сподіваємось, що ще матимемо нагоду попрацювати разом!

Пов’язані компанії:

На сайті Дія City в розділі «Нас підтримують» є список компаній які підтримують «Дія City» (копія сторінки dc.diia.gov.ua в архіві web.archive.org за 31 березня 2021 року та копія сторінки dc.diia.gov.ua в архіві web.archive.org за 10 травня 2021 року).
В цьому списку компаній є логотип який схожий на ваш, а також схожа назва.

Чи можете ви підтвердити інформацію про підтримку «Дія City» або голосно спростувати можливу маніпуляцію від «Дія City»?

Відповідь на питання важливе для спеціалістів які підтримали петицію Стоп Дія Сіті!

Спростувати ви можете на форумі в темах з тегом Дія City, в соціальних мережах за тегом StopDiiaCity, а також в ЗМІ.

Всім привіт)
Відгукнувся на позицію QA engineer у Headway. Не маючи особливого досвіду у співбесідах, готувався по тому, що знайшов в інтернеті. Одразу скажу — це мало допомогло :)

Вже у самому тестовому завданні були хитрощі, які я не помітив. Тепер це дає розуміння того, що треба бути більш уважним та відповідальним.

Спілкування з HR було дуже доброзичливим. Все чітко, послідовно і зрозуміло.
Сама співбесіда проходила з Head of Engineering.
У ході розмови я зрозумів, що велику увагу приділяють Soft skills та цінностям. Останнє мені дуже імпонувало.
Через пару днів я отримав відмову і гарний та чіткий фідбек. Все було по суті і достатньо структуровано.

Якщо розкласти по пунктах, то:

Сподобалось:
1. Здорові комунікації
2. Тестове завдання
3. Високі вимоги
4. Цінності
5. Цікава співбесіда
6. Вичерпний фідбек

Не сподобалось лише те, що я не був готовий до таких високих, але обґрунтованих вимог.

Тож цей досвід мотивував мене інтенсивніше працювати над собою і розвиватись. Дякую.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матерівлів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.