Маючи справу з рекрутинговою командою компанії Haslle UAB , я зіткнулася з низкою проблем, які, на мою думку, відображають непрофесіоналізм і відсутність поваги до кандидатів.
Процес відбору: Після першого етапу спілкування, мені було надано тестове завдання. Я виконала це завдання своєчасно, дотримуючись всіх вказаних вимог.
Відсутність зворотного зв’язку: Незважаючи на своєчасне виконання завдання, я не отримала ніякого фідбеку щодо його результатів. Для мене як для кандидата важливо знати результати своєї роботи, особливо коли це стосується можливого майбутнього місця роботи.
Взаємодія з рекрутером: Я регулярно намагалася зв’язатися з рекрутером для отримання зворотного зв’язку. Проте, мої повідомлення були лише переглянуті, без будь-якої відповіді.
Враховуючи вищезазначене, хочу висловити своє розчарування у співпраці з компанією Haslle UAB. Вважаю, що діловий етикет та професіоналізм повинні бути в основі будь-якої компанії, особливо коли мова йде про взаємодію з потенційними співробітниками.
Написали они мне в телеге.
(ОН)-Привет, ты работаешь сейчас?
-Да
(ОН)-Есть опыт со скала
-минимально
(ОН)-не страшно
создали конфу с третим парнем
(ОН)-Привет, договорись с Артемом(я) про собес
-Давай завтра
(другой парень)-Давай
— Какая вилка по зп?
(другой парень)- Что это?
— уровень зп под который вы исчите человека
(другой парень) -Как-то раньше дружи больше об опыте беспокоились
— Ахахах
(другой парень) — Вы нам не подходите
(у меня есть скрины этого диалога)
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
3 відгуки
RSS