18 травня 20:44
Почала працювати в GT на початку повномасштабної війни на позиції Senior Customer Success Manager і пропрацювала в компанії рік.
Плюси коротко — дуже класні підтримуючі колеги і менеджмент, підтримка України і взагалі дуже направлена на сапорт політика і культура компанії, величезна можливість розвиватися і проявляти ініціативу, тестувати ідеї, компанія дуже активно росте, тому ніколи не буває сумно. Якщо більш детально, мені особисто було супер комфортно в колективі, де з усіма можна на «ти», де всі відкриті до фідбеку і готові шерити його в 2 сторони своєчасно — оскільки я була першим Customer Success в компанії і будувала стосунки з усіма департаментами, то мало неабияку вагу; співпраця з засновниками — то окрема любов (Енді, Джон, Нікіта), бо це люди за простоту у спілкуванні і взаємодії і прислухаються до ідей, відкриті до всього нового, завжди турбуються, щоб у всіх і все було добре, і готові ділитись досвідом — для мене це було дуже eye-opening і я багато чому навчилась, за що безмежно вдячна. Ну і як для Customer Success, у GT супер-клієнти, з кожним були побудовані дуже свої стосунки ще до мене і відчувалось, що компанія дбає не тільки про свою команду, а й про клієнтів.
To sum up, дуже рекомендую GT 💙
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.