3 лютого 2023 13:32
З самого початку відносини складались дуже добре, компанія дослуховувалась до всіх побажань та потреб.
Проте останній акорд співпраці просто вибив з колії та спортив усе попереднє позитивне враження адже така безвідповідальність та халатність щодо умов контракту зустрілась мені вперше.
Згідно контракту нотіс з одибвох сторін про завершення співпраці складає 30 днів, ось що отримав я:
— за 20 днів до фактичного припинення співпраці мені повідомили про нотіс від клієнта який у них вже більше 10 днів був на столі (але повідомляли зі словами що не потрібно переживати бо швидше за все буде новий проект або ж бенч адже Фронтова Реакт позиція достатньо актуальна і жодного слова про можливе фактичне припинення співпраці, жодного).
— за 7 днів до принення співпраці я вирішив перепитати як там справи адже нових проектів ніхто не пропонував і я був впевнений що буде бенч та все ж перепитав, на що менеджер відповіла: «я нічого не знаю, я передала тебе хайрінг дівчатам та вони нічого не пишуть», і все) так-так, і все) саме таку «чітку» відповідь дає менеджер.
— за 5 днів до дня Х мені назначили дзвінок на якому повідомили що нажаль проектів нема і через 5 днів буде останній оплачуваний день адже нотіс від клієнта буде рівним нотісу у нашій співпраці.
— на своє прохання до компанії повести себе відповідально та здійснити виплатиту за наступні 30 днів з того моменту як я почув про намір розірвання співпраці, зрештою так як про це пише договір, я лише почув «ми збирали якусь там нараду та нам шкода нічого ми зробити не зможемо, ви отримаєте кошти ще за наступні 5 днів адже вони ще робочі і все».
Умови контракту та конткретні дії компанії живуть у паралельних всесвітах.
Прикро, дуже прикро, особливо в такий час.
Підтверджую що компанія зробила зусилля щоб виправити ситуацію, а саме: запропонувала та виплатила кошти включно до 20 дня до припинення співпраці, саме тоді коли мені було повідомлено про нотіс від клієнта.
На моє питання що я досі не розумію який зв"язок між нотісом від клієнта та фактичним припиненням співпраці, коли про останнє в цей день не повідомляють взагалі(точніше навіть кажуть не переживати бо буде якась інша зайнятість), у відповідь мені сказали що в них це розуміється автоматично, і виникла просто недокомунікація.
Ярославе, привіт.
Нам також було приємно працювати з тобою ці більш ніж півтора року. Всі непорозуміння стосовно цієї ситуації вже вирішені. Ми обов’язково врахуємо цей досвід та вдосконалимо комунікацію, щоб уникнути подібних ситуацій під час notice period. Будемо раді ще попрацювати разом та бажаємо тобі успіху!
Просто уявити собі) у Львівському офісі збираються далеко не останні люди в компанії та обговорюють питання чи варто діяти згідно договору чи краще буде, навіть не придумуючи якоїсь вагомої на то причини, наплювати на дева який тривалий час приносив компанії прибуток та зекономити пару зелених. Вибір ж очевидний)
3 коментарі
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.