26 грудня 2022 9:44

Олександр Воропаєв, Incident Manager в Playtika

На початку року проходив інтервʼю на посаду Customer Support Lead. Перша співбесіда гуд. Тестове (дуже немаленьке) — гуд. Приїхав до Києва знайомитись с CEO, як мені казали, на чисто формальну зустріч. Поспілкувались, потиснули руки одне одному. І все. Тиша.
Писав рекрутеру через 2 тижні — отримав відповідь у стилі «Так, ти нам дуже сподобався, але дай нам ще час». Йде 11й місяць очикування на фідбек...
Раджу звʼязуватись з цією компанією лише якщо вам подобаються нерішучі люди.


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Доброго вечора, Олександр!
Нам дуже шкода, що у вас був такий досвід спілкування з компанією 11 місяців назад 🙈 Ми вчимося, розвиваємося та поліпшуємо наші рекрутинг процеси, в тому числі — формат фідбеку та терміни його подання. Ваш коментар для нас цінний, ми його вже пропрацювали. Дякую, що підсвітили для нас зону росту 🙌