Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×

GrainTrack

21...80 спеціалістів
Київ / Естонія

5 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Хочу відзначити роботу HR Alena Henkul. Це саме про випадок, коли є повний метч своїй позиції. Їй притаманні високий професіоналізм, прекрасні софт-скіли та вміння надихати. Була рада знайомству!

Підтримали: Альона Генкул

Дякую Олена! Я теж рада знайомству, можливо ще зустрінемось)
Успіхів!

Моє перебування в GrainTrack виявилося надзвичайно приємним і продуктивним досвідом. Важливо відзначити, що в цьому колективі працюють талановиті та професійні фахівці, з якими мені пощастило співпрацювати.

Компанія, яка має мету. Компанія яка має ідею. Компанія, яка має досягнення та величезний потенціал до розвитку.

Велика увага приділяється не лише технічним аспектам роботи, а й командній взаємодії. В колективі панує атмосфера дружби та підтримки, що створює ідеальне середовище для творчості та вирішення складних завдань.

Найбільше мене вражає високий рівень професійної компетентності кожного співробітника, готових допомогти та поділитися своїм досвідом. Компанія вкладає великі зусилля в розвиток своїх співробітників, надаючи можливості для навчання та самовдосконалення.

Окрім цього, GrainTrack визначається відмінною організацією робочих процесів. Проектні завдання виконуються з великою уважністю до деталей, що забезпечує високу якість результату. Керівництво завжди відкрите для ініціатив та готове підтримати нові ідеї.

Завдяки своїй роботі в компанії, я отримав величезний досвід, розвинув свої професійні навички та знайшов нових друзів і колег. Я вдячний за цей неймовірний шлях розвитку та рекомендую GrainTrack як надійного та перспективного роботодавця.

Дякую Саша, нам теж було дуже приємно з тобою працювати!
Бажаю тобі нових професійних звершень!

Нажаль, маю не дуже позитивні попередні враження про компанію. Була запрошена розглянути позицію UI/UX дизайнера на парт тайм. Після першої співбесіди з HR отримала об’ємне тестове: аналіз 3 скрінів реального продукта з пропозиціями, що можна покращити та прикладами цих покращень.
Загалом, вже на цьому етапі це здалося дивним, бо про професійні якості дизайнера можна судити по набагато меншому тестовому. Та й зазвичай ніхто не дає на неоплачуване тестове роботу з реальним продуктом, яку можна потім безкоштовно реалізувати.
Але продукт був цікавий і, витративши чимало часу, тестове я зробила.

Після того була довга співбесіда з, я так розумію, засновником продукта, де я знову розповідала (відповідаючи на відповідні питання) про стратегію і можливості покращення продукта.

І це все б ± було б не страшно, але мене запевнили , що дадуть відповідь через пару днів і зникли.

Чесно, це може виглядати як спроба безкоштовно отримати консультацію. Особливо неприємно та вже доволі незвично виглядає обіцянка дати відповідь протягом певного часу (хай негативну, але якусь) і її не виконання.

З позитивного — люди, які мене співбесідували були приємні в спілкуванні і сама співбесіда була доволі комфортною.

Дякую за можливість ставати кращими , та покращити наш процес рекрутингу на дану позицію.
1. На рахунок тестового, на нашій з вами співбесіді я вас запитала чи ви не проти виконати тестове завдання на дану позицію, ви не відмовились і я надіслала 3 скріни на тестове завдання з якого потрібно було виконати тільки 1 скрін на вибір кандидата, щоб це не займало багато вашого часу на виконання завдання та наголосила на цьому.
2. На рахунок коментарю про безкоштовну консультацію. Ми ніяк не можемо використати ваші певні поради в діючому продукті без послуг самого дизайнера.
3. Перепрошуємо за довгий фітбек з нашої сторони.
Ще раз дякую за можливість покращення нашого процесу і бажаю вам успіху в пошуках проекту!

Подавалась в компанію на позицію UI/UX Designer. Без пре-скринінгу (елементарної перевірки англійської чи софт скілів) мені одразу надіслали тестове, яке я погодилась виконати. Мушу зазначити, що тестове все ж досить обʼємне. Виконавши тестове 27 серпня я одразу його надіслала рекрутеру Alena Henkul та вона одразу ж пообіцяла повернутись в кінці тижня з фідбеком. Так от, кінець тижня настав та фідбеку не було. Пройшло два тижні та фідбеку досі немає. Незважаючи на те, що я все ж була на звʼязку з рекрутером в продовж усього процесу — це не допомогло і моє тестове завдання не було навіть проглянуте(вже не кажу про фідбек), що неймовірно розчаровує, адже я витратила свій час та старання.

Що ж, можу лишень порекомендувати компанії проводити пре-скринінги та вчасно перевіряти тестові :)

Доброго дня, Христина!
Дуже шкода, що ви залишилися з негативним враженням від нашого найму на позицію UI/UX Designer. Ми зрозуміли, що ви були одним із кандидатів, яким не надали вчасний фідбек, і ми щиро вибачаємось за це. Ми отримали дуже велику кількість тестових завдань, і це стало причиною затримки у наданні відповіді.
При цьому, ми хотіли б подякувати вам за витрачений вами час на виконання тестового завдання та за ваший інтерес до нашої компанії. Ми дійсно повернулись до вас з запізненням хоча я і запропонувала вам зустрітись в Google Meet для обговорення деталей вакансії але ви відмовились — ми поважаємо ваш вибір і сподіваємось ви знайшли цікавий проект для себе! Надіємося, що ви знайдете ідеальну можливість для вашого професійного розвитку.
Ми вдячні вам за ваш коментар і обов’язково врахуємо його в подальшій роботі над наймом на цю позицію.

Мені було дуже комфортно працювати тут! підтримуючий колектив, командна робота, до тебе дослуховуються, своєчасні оплати, є можливість розвиватися

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.