10 червня 2024 14:30
Закінчила курс QA Manual.
Що можу сказати? Працюю QA Manual :)
Що сподобалося на курсі?
• Курс спрямований на здачу ISTQB, що мені особисто дуже сподобалося й було корисним. Окреме дякую за триденний тренінг-підготовку, що проводиться після закінчення курсу, і за те, що тренінг лишається в записі (як і всі уроки). Якраз нещодавно передивлялася в рамках підготовки до здачі ISTQB. Круто, що за 18 годин запису можна бігом все згадати!
• Не зважаючи на те, що я проходила курс коли були відключення світла v1.0, і то було дуже важко, бо ми були не готові тощо, уроки, здається, переносили 1 чи 2 рази. Одного разу пам’ятаю, як наш лектор Богдан підключився десь за 5 хв після початку заняття, весь ледве дихав, але ж побіг на вулицю шукати зв’язок і проводив нам лекцію прямо надворі :) Оце мотивація!
Що ще можу додати?
• Не готова сказати, що фідбек по домашнім завданням прям вау. Він був, він був постійно і вчасно. Але пам’ятаю пару разів, що хотілося б дізнатися детальніше, що саме було не так. По фідбеку 8/10.
• Я не можу назвати себе перфекціоністом, але певні замашки маю. Тож я була б приємно вражена, якби матеріал був ще трішки більш структурований. Зараз я на нього дивлюся — і мені все зрозуміло. Але коли бачиш ці всі поняття вперше — є трішки заплутаності.
• Як екс-редактор, я була б щаслива, якби презентації вичитали на помилки. Ну вже вибачте за душнільство :) наголошую, що на якість навчання це не впливає!
Загальне враження — супер! Адже не зважаючи на якісь там нюанси, головний показник — моє працевлаштування, чи не так?)
Коротко про мою історію:
• Ще до закінчення курсу зі мною самі почали контактувати рекрутери (LinkedIn). Наскільки реальні були мої шанси працевлаштуватися тоді — я не знаю, оскільки пропозиції мені не імпонували (Галя балувана), тож я не погоджувалася на співбесіди. Окрім однієї компанії, де я пройшла співбесіду з рекрутером, тестове завдання і була запрошена на технічну співбесіду, від якої відмовилася з особистих причин.
• З тих самих причин роботу я почала шукати через понад рік після закінчення курсу.
• У мене були співбесіди у 2 компанії. Від однієї з яких я і отримала офер. Саме в цю компанію я дуже хотіла потрапити, тож далі нічого не шукала. Тепер ми щасливі разом :)
Мене багато лякали ситуацією на ринку, але я чомусь завжди вірила, що досвід є цінним, навіть якщо він не прямо-релевантний. Я маю на увазі, що мій досвід роботи редактором свідчить про мою уважність та посидючість, досвід роботи в retail на позиції, де я мала справу з IT відділом — це про моє розуміння процесів + мала досвід приймального тестування зі сторони бізнесу + англійська (значна перевага!). І до чого це я? Точно не для того, щоб похвалитися :) А щоб підказати майбутнім випускникам курсу, які переваги вони можливо мають, та не помічають у собі. А насправді це дійсно можна використати на співбесіді!
Тож я рекомендую курс QA Manual у школі GoIT і бажаю успіхів майбутнім колегам!
UPD. Хочу також підсвітити неприємну ситуацію, яка зі мною трапилася.
Я коли навчалася, моя подруга також прийшла в GoIT на навчання на фулстак за моєю рекомендацією. Вона озвучила це менеджеру, коли дізнавалася інфо про оплату тощо.
Коли нам на курсі скидали інфу про реферальну програму, не було вказано, що якщо не скористатися саме запрошувальним посиланням, бонус за друга мені не буде виплачено.
Я одразу зверталася до менеджерів, але вони мене відшили через те ж посилання.
Ось через 1,5 року ± мені на пошту черговий раз приходить лист «запросіть друга — отримайте бонус», і він мене нормально так тригернув. Я звернулася до них повторно, щоб розібратися у несправедливості.
Тут цікаво. Спочатку обіцяли дізнатися, що можна виплатити бонус, дали надію (навіщо, якщо посилання є суворим правилом?). Запитали контакти студента, якого я привела, і писали їй, запитували чи навчалася і хто запросив. Але мені написали, що «не можуть перевірити хто запросив студента» :)))
А потім, вже через кілька днів листування, з’являється НОВА інформація, що бонус платять тільки протягом першого місяця навчання запрошеного студента. What? А де ви були з цією інформацією раніше?
Загалом — якийсь розвод виходить із цим бонусом і абсолютно нелогічна робота менеджерів))
1. Якщо посилання принципове — СКАЖІТЬ ПРО ЦЕ ОДРАЗУ!
2. Якщо посилання принципове — чому ви обіцяєте дізнатися, чи можна виплатити бонус, коли я вже сказала, що посилання немає? А потім ви мені все одно відмовляєте через нього...
3. Чому нова інформація про правила з’являється через кілька днів листування, а не одразу? Дииииивно
Більше GoIT рекомендувати не буду, дякую
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.