13 жовтня 2022 19:23

Anastasia Sapoznyk, Junior graphic designer remote в Фейсер

Всім доброго дня, хочу розповісти свій не дуже приємний досвід з цією компанією як зі сторони роботодавця! Де я спробувала себе на позицію — Client Happiness Manager або ще можна назвати як Куратор курсів. Для мене це показалося найкрутішим шансом розкрити себе в цій сфері, бо є схожий досвід в менеджменті на посаді рекрутера (де є теж велика зона відповідальності та дуже багато задач). Тут великий відбір по резюме і дужа важка система співбесіди — за компетенціями та реальними кейсами з твого попереднього досвіду. Не суперечу, що рекрутерка Ірина що з першого етапа до другого супроводжувала мене і де я по її оцінки пройшла етапи на задовільно; хочу зазначити, вона була зі мною дуже приємна, відкрита та щира, завжди намагалася підтримати мене на всіх етапах. Но, коли я задовільної відповіді, мені запропонували (на їх думку) кращу позицію це рекрутер, на противагу того, що я йшла на іншу позицію. Але добре, я погодилася, хоча вже тоді я зрозуміла що мене наче злили, просто було таке відчуття, і не даремно. Мені пані Ірина, запропонувала співбесіду з HRD Ольгою, яка була дуже занята і сама співбесіда була аж на 19:15.
Попри мій теж завантажений графік, я знайшла час на розмову. На співбесіді, Пані Ольга, була взагалі не привітна, беземоційна, не емпатична. (Як на мене, HRD повинен навпаки бути супер комунікаційним та простим, бо він серце та лідер команди). Взагалі вона не проявляла ніякий інтерес до мене на мої відповіді, всієї своєю поведінкою вона показувала що їй не цікаво і вона хоче бистріше це все закінчити. На мої питання вона відповідала дуже сухо, не цікаво, не намагалася взагалі більш детально описати все те, що я питала. До речі, питання що вона мені задавала були дуже просторові і не точні, які вже я обговорювала з Іриною по компетенціях. Нащо мені було ставити ці питання, якщо вже з перших хвилин було таке відношення до тебе, що я вже не пройшла — не зрозуміло)
Після співбесіди дуже було неприємно відчуття, що мій час був витрачений даремно. І як очікувано було, мені відмовили на користь іншого кандидата.
Я спитала Ірину, чого не можна мене все-таки розглянути на Client Happiness Manager і поспілкуватися з ТМ цього відділу (якщо я не тяну на рекрутера в компанію), на що мені відповіли що набір вже закінчився, але мою кандидатуру залишили для подальшого зв’язку. Але є одне АЛЕ, нащо було тоді знову оновлювати цю позицію на куратора цього же дня. Оце дуже цікаво. Мені відповіли що воно саме оновлюється, але це смішно, я знаю як працює платформа, такі речі самі не оновлюються.

Вибір за Вами працювати в компанії чи ні, це мій досвід такого роду і я хочу поділитися в цьому просторі, що може когось подібне чекати.
Всім дякую за увагу, спокійного неба над головою!


LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.