Glovo

понад 1500 спеціалістів
Київ

6 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Хочу предупредить, чтобы зря не тратили свое время. Изначально рекрутер Элла написала в Линкедин и я ответил, что мне интересно, но ответа не было. Спустя две недели тот же рекрутер в тот же самый тред написала тоже самое «холодное» сообщение. В этот раз мы договорились о собеседовании.
Было 5 собеседований которые заняли 5 недель. Все звонки прошли позитивно. Обещали скорейщий фитбек, но две недели не было никакой информации, пока я сам не задал вопрос по поводу результатов.

Теж залишу свій негативний відгук стосовно рекрутменту. Написала мені рекрутер Анастасія на e-mail, з пропозицією вакансії DevOps. Я відгукнувся, що мені цікаво, вона попросила CV,
відправив, задав декілька питань. В описі вказано, що Київ/ремоут, вона запитала мене, чи я готовий релокувати після карантину. Відповів, що не відомо, коли те закінчиться, а коли закінчиться, то можна буде і релокуватися. І все, відповіді на це не було. Потім рівно через тиждень Анастасія стукається до мене в скайп, вибачилась за затримку, і запитує, чи мені все-ще цікаво. Відповів, що цікаво, і все, пройшло більше 2-х тижнів, відповіді на моє повідомлення нема. Явно знак, що не варто звʼязуватися, зважаючи на решту відгуків тут )

Мдя... відгуки — вагінь!

Розумію, що не дарма тріггернувся на копропротивне бла-бла-бла їх рекрутерки в лінкедіні:

Процес відбору розробників у Glovo теж не з простих. Всього чотири етапи, один з яких live coding.
Розумію, що це моветон на сучасному ринку одноетапних офферів. Та відбір у команду профі, що створюють продукт вартістю 2 млрд відповідний.
........
Київ, офіс.

Щоб перепюнути такий рівень приторного пафосу, треба ну дуже, ду-у-у-уже постаратися )

© Работать в нашем банке — большая честь.

Работал в этой компании, в самом начале на стадии открытия в Киеве, теперь, в 2021 году мне звонят и говорят что я им должен денег, спустя годы, при чем каждый раз называют разные суммы, то 4000, то 15000, то 7000, а последний раз 12000грн. Звонят с разных номеров всегда. Дошло до того что уже моим родителям начали звонить, это как называется? Или вы сейчас скажете что я у вас не работал и это кто-то меня разводит? Когда я говорю давайте приеду к вам в офис разобратся ваша девушка «коллектор» говорит что разбератся нет в чём -я должен, и все, нужно оплатить, это как называется? Откуда вообще мог взяться долг, тем более без разьяснения причины? Может начальство увидит этот отзыв и свяжется со мной адекватный человек и разъяснит как такое вообще может быть?

Подавався на посаду Head of Groceries, Ukraine. Зі слів самої ж рекрутерки, посада досить високого рівня.

Залишились виключно НЕГАТИВНІ враження. Опустимо саму суть співбесіди з спеціалістом з рітейлу, хоча там також багато запитань. Я цілком можу зрозуміти, що не підійшов по якихось показниках, але не дати ніякого фідбеку, навіть не відповісти ОДНИМ реченням щодо результатів співбесіди — такого рівня непрофесіоналізму я давно не бачив.

Особливий привіт передаю рекрутерці Ксенії, яка не відповідає в Телеграмі (який сама і дала), на пошту, LinkedIn. Як потім дізнався — це у Глово стандартна практика, іншим кандидатам вони також не відповіли нічого. Непрофесіоналізм і безвідповідальність — будьте готові до цього коли зв’язуєтесь з цією компанією.

Запитав у штаб-квартири Glovo чи для них в нормі така поведінка рекрутерів. Треба віддати належне — досить швидко передзвонили з Барселони, вибачились, сказали, що Ксенія у них не працює і дали фідбек.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матерівлів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.