GlobalLogic

понад 1500 спеціалістів
Київ, Харків, Львів, Миколаїв

25 серпня 2023 23:53

Yevhenii Tymofeiev, Helpdesk/SysAdmin в Brainstack_

Двічі мав досвід проходження співбесід на посади Network Integration Engineer та Product Support Engineer.
Щодо першої: ніколи не відчував себе таким нікчемним, як після зверхнього відношення інтверʼюерів, що проводили співбесіду. Всі мої відповіді супроводжувались критикою та банальним небажанням слухати. Один із інтервʼюерів задавав питання виключно російською мовою, бррр.
Щодо другої: технічна співбесіда тривала рівно 3 години! (без будь-який перерв), при заявлених 1-1,5:) Претензій до інтверʼюерів немає, позитивні, приємні спеціалісти, але, як на мене, неадекватна тривалість інтервʼю.
В обох випадках фідбеку не дочекався, через 5-7 днів писав самостійно рекрутерам і тільки тоді отримував негативний фідбек.
Дякую, вважатиму, що не хотіли засмучувати:)


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Євгенію, дякуємо за зворотній зв’язок!

Ми передали зауваження колегам, які проводять технічні інтерв’ю — зазначені недоліки будуть виправлені.
Також перепрошуємо за довге очікування фідбеку — пропрацюємо це в команді.
Бажаємо вам знайти проєкт та команду до душі!