Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×

Global Staffing Support

200...800 спеціалістів
Івано-Франківськ, Чернівці

6 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

За півтора роки у компанії я відчув значний професійний ріст, завдяки чому відкриваю для себе нові можливості та вдосконалюю свої навички. Крім того, відмічаю позитивну атмосферу та ефективну підтримку в кар’єрному зростанні.

Працюю в компанії вже три роки.
Хочу відмітити прозорість комунікаці, високий рівень менеджменту, відкритість до нових ідей та ініціатив, що безумовно сприяло моєму особистому і професійному зростанню.
Навіть враховуючи роботу ремоут завжди відчував турботу компанії, окреме дякую за онлайн івенти.

Моя робота в Global IT Support була високопрофесійним досвідом, який забезпечив мені винятковий розвиток у галузі веб-розробки у 2019-2020 роках.

Протягом 1 року та 6 місяців у компанії, я вперше оцінив високий стандарт технічної компетентності та системний підхід до розробки. GITS забезпечує ефективне використання сучасних технологій та практик розробки, що робить процес кодінгу високоефективним.

Важливим аспектом була можливість працювати над складним та цікавим проектом та співпраця з міжнародною командою висококваліфікованих розробників. Отримуючи підтримку та засоби для виконання поставлених завдань, я завжди відчував себе частиною ефективного та динамічного процесу.

Дякую GITS та рекрутерам за цей важливий етап у моїй кар’єрі. Бажаю подальших успіхів у ваших ініціативах та розвитку.

Працював в цій компанії протягом трьох років. Від роботи залишились лише приємні враження. Чудовий колектив, який підтримає в робочі і не тільки моменти. Можливість розвиватись, приємний менеджмент та атмосфера, яка надовго залишиться, навіть після переходу в іншу компанію.

Проходив співбесіду в цю компанію на позицію QA Engineer. Спочатку була стандартна співбесіда по телефону з рекрутером, а після мене запросили на технічну співбесіду. Технічна співбесіда проводилась по Skype на співбесіду спілкувався з тех.лідом та реркутером. Співбесіда проводилась в теплій обстановці, задавали адекватні технічні питання і в разі якщо я щось підзабув інтерв’юер допомагав ставлячі навідні питання. Технічна співбесіда мені сподобалась інтерв’юери проводили таким чином щоб людина розкрилася та показал себе. На жаль той проект на якій мене співбесідували не зайшов і мене попередили за це вчасно. Через пару місяців мені запропонували іншу вакансію, але на той момент я вже почав працювати на новій компанії тому відмовив.

Враження про компанію після співбесід в мене залишилося теплі і хороші.

Знаете, я много где собеседовался. Где-то удачно, где-то нет — всякое бывает. Но периодически поражаюсь некомпетентности HR-департамента и отдельных их представителей в частности.

Я практически никогда не оставляю негативных отзывов про компании, в которых работал и пытаюсь попасть. Но этот случай, кроме как WTF ничего не приходит в голову.

Итак, я подавался на вакансию Support в эту компанию. Достаточно быстро со мной связалась HR. Мило пообщавшись предварительно, меня попросили коротко пообщаться на англ. Ну ок, не вопрос. Англ я знаю, что и подтвердила Hr-менеджер. Сообщив мне, что на 2 этапе уже с другим менеджером англ проверять не будут. Кстати, никаких тестовых заданий не предлагали пройти, что упрощало мне жизнь с одной стороны, но с другой стороны — не было критериев, чтобы выявить мою компетентность. Ну нет и нет. Дальше через несколько дней я созваниваюсь по скайпу с другим менеджером . И тут меня сразу просят перейти на англ снова, когда мне ранее на первом этапе сказали, что проверять на него меня уже не будут. Ну ладно, хотел я про это сказать менеджеру, но подумал, что практика англ не помешает. В общем, поболтав толком ни о чем минут 40-50 про мой предыдущий опыт, я попытался выяснить свой функционал, условия и тд , кроме как того, что написано было в вакансии и на сайте не сообщили ничего нового, хотя было много вопросов про проект и что ждут от кандидата. Менеджер сказала, что на все вопросы мне ответит клиент и что они передадут мое CV ему. Ну хорошо, подумал я. Значит ли что я продвинулся на 3 этап Джуманджи? Совершенно верно — значит!

Короче, на 1 и 2 созвонах представление о галере и проекте не сложилось толком. Стал ждать.

На следующий день, я уточнил у HR, когда будет информация о созвоне с клиентом. На что она мне ответила, что все ок и уже готовят мое CV к отправке, сошлись на том, что в итоге по З/П сойдемся потом (так как мне трудно объективно оценивать свои ожидания, когда я не понимаю над чем я должен работать и какими скиллами обладать. Описание вакансии и действительность регулярно отличается, ну вы знаете) и нужно будет подождать ответ от клиента. Фуух, выдохнул я. Жду!

И тут мне через 1-2 приходит ответ от HR, что якобы менеджер дала отрицательный фидбек, хотя днями ранее — положительный. И ответ по шаблону: нашли другого кандидата, удачи в поисках и бла-бла-бла.

Честно говоря, именно кроме как WTF, мне ничего не пришло в голову.

Почему сразу не отказали и заставили ждать? По какому принципу отказ: без тестового задания, без вменяемого представления о моем опыте. В общем, у меня точно сложилось впечатление о некомпетентности HR и о полной потере коммуникации между менеджерами внутри компании. Жаль потраченного времени!

UPD. Дополняю отзыв, чтобы сказать, что ситуация исчерпана. Все решилось мирно и без претензий к друг другу. Со мной связались, принесли извинения за недопонимание и за потерю коммуникации.Спасибо, что отреагировали на комментарий.

Искренне надеюсь, что такая ситуация в дальнейшем пойдет только на пользу и улучшение внутренних процессов для компании.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.

Вакансії Global Staffing Support