11 листопада 12:03
Я працюю в Gismart вже 3,5 роки, за цей період ми багато чого пройшли разом. Настав час поділитися своїм фідбеком :)
Плюси:
+ Є відчуття ownership і реальна можливість змінювати процеси. До тебе прислухаються, а якщо якісь ідеї йдуть в розлад з загальними процесами компанії, нормально це пояснять.
+ Вся комунікація проводиться з повагою як між відділами, так і по вертикалі.
+ В цілому тут цінується проактивність і замотивованість, люди підбираються такі ж. Завдяки цьому процеси рухаються швидко, не потрібно нікого «вмовляти», більшість речей достатньо структурні. Мітингів небагато, а ті, що є, зазвичай «по ділу».
+ Україномовна команда і більшість мітів.
+ Можна чесно проговорювати свій фідбек, не боячись наслідків: комунікація достатньо прозора. Якогось BS помічено не було) Багато чого відбувається на довірі.
+ Швидко приймаються рішення: іноді достатньо декількох годин, щоб провести ідею через декілька рівнів менеджменту і інших відділів.
+ В моєму випадку хочу відмітити ідеальний рівень залученості менеджерки: немає перекосу ані в бік мікроменеджменту, ані в бік відстороненності.
+ Я використовую більшість «плюшок» компанії: спорт/психолог/релокація. Все як і було озвучено, немає підводних каменів і зайвої бюрократії.
Мінуси:
— Бувають періоди, коли все занадто динамічно, не вистачає часу видихнути, проаналізувати процеси. Але відмічу, що такі періоди нетривалі
— Скоріше специфіка відділу support: коли команда працює 7 днів на тиждень, я теж залучена в процеси. Варіант вимкнути телефон і на 7 днів піти в ліс поки не вдавався)
— Релокація: хотілося б, щоб деякі пункти із соцпакету підлаштовувалися під обрану країну.
В цілому, це дуже комфортне місце для роботи, зі здоровою атмосферою, повагою одне до одного, і challenging завдяннями, які дозволяють інтелектуально розвиватися.
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.