Дуже рідко пишу відгуки, тому що ніколи не стається пропозицій від поганих компаній. Не скажу, що Gismart саме така компанія, бо не встигла її пізнати — застрягли на мовному порозі:)
На мою думку, цінності та культура, яку транслює роботодавець надважлива. Зокрема зараз, коли перше місце для багатьох кандидатів та загалом свідомих людей посідає соціальна відповідальність і взагалі розуміння компанією того, що несеться. Особисто для мене це першочерговий фактор при виборі місця роботи. Сюди ж включаю мовне питання.
Було б чудово, якби однією з цінностей українських компаній була підтримка та заохочення української мови. А якщо компанія велика і має співробітників з усього світу, то можна запровадити офіційну мову — англійську, адже вона всім зрозуміла і не викликає нудоти.
Ну і хотілося б, щоб у рекрутерів трохи був більш розвинутий емоційний інтелект, а отже, розуміння, що якщо бажаний кандидат відповідає на повідомлення українською мовою, тим паче, ставить запитання щодо мови, то можна йому відповідати тією ж мовою.
Прикро, що на третій рік вйни про свідомість, яка мала б бути за замовчуванням, треба запитувати, уточнювати, нагадувати і/чи пояснювати.
Добрий день!
Gismart — міжнародна компанія з головним офісом у Лондоні та командою, що знаходиться та працює по всій Європі та за її межами в форматі remote-first.
У компанії працюють як українці, так і білоруси, тому мова комунікації визначається, виходячи зі зручності кожного члена команди. Ми в жодному разі не утискаємо жодну з них. Але хочемо зазначити, що офіційна мова компанії — англійська, нею готується основна документація та важливі апдейти компанії. Майже вся лідерська команда — це українці, які комунікують українською або англійською мовами.
Однією з основних цінностей компанії є підтримка кожного працівника, тож ми робимо все можливе, щоб наші українські колеги відчували турботу та підтримку у цей жахливий час війни.
Нам дуже прикро, що пропозиція щодо співпраці викликала у вас негативні емоції та створила погане враження про компанію.
Сподіваюся цим повідомленням ми змогли трохи більше розкрити нашу позицію. Бережіть себе!
Знайомство з Gismart розпочалося на початку літа 2023 року, у нелегкий період, коли кандидати переповнили ринок і в цих умовах моє резюме на посаду ПМ серед сотень інших потрапило до рук рекрутерів. Рекрутер Вікторія написала мені перша, що приємно, т.я. на джинні була тиша. З перших етапів знайомства все було чітко та у справі, рекрутер Вікторія приємно дивувала своїм професіоналізмом та майстерністю вести розмову, слухати кандидата. Чесно кажучи, я не мав особливих ілюзій потрапити саме в цю компанію через перегрітий ринок кандидатів. Але зараз, працюючи тут уже
Моє знайомство з Gismart почалося півтора року тому: зі мною зв’язалася Вікторія (talent acquisition manager). Спілкування на всіх етапах співбесіди було позитивним і професійним, я почувався максимально комфортно, на останньому етапі співбесіди я зрозумів, що це саме та компанія, в якій я хотів би працювати й розвиватися як професіонал із загального числа пропозицій для мене на той момент часу.
Мої перші дні роботи пройшли інформативно і досить структуровано, що дало мені змогу швидко зрозуміти всі необхідні робочі процеси в компанії і приступити до виконання моїх завдань. Увесь випробувальний термін мене не покидало відчуття, що я знаю своїх колег уже довгий час, я відчув себе на своєму місці. Я був радий відкритому спілкуванню, мені було цікаво знайомитися з талановитими людьми і переймати новий досвід.
Соціальний пакет у Gismart на високому рівні і включає в себе: медичну страховку, оплачувану відпустку, вихідні, бюджет на освіту тощо. Так само компанія повністю забезпечує всією необхідною технікою для роботи.
По мотивам статті: gamedev.dou.ua/forums/topic/46032
Чи правда, що HR не вміють розмовляти українською?
Максим, привіт!
Ця інформація не є правдивою, до прикладу, я чудово володію українською мовою)
Наша HR команда розмовляє різними мовами: українською, білоруською, російською, англійською, польською та іспанською. На наших зустрічах кандидат може обрати зручну для себе мову спілкування, щоб почуватись комфортно та вільно.
Бажаю гарного дня!
чи правда, що в компанії працюють білоруси і ви не наймаєте україномовних бо спілкування ведете російською?
Гисмарт действительно хороший работодатель: полный соц. пакет, доверие со стороны менеджмента, помощь и поддержка при возникновении различных ситуаций, возможность полноценной удалённой работы + flexible public holidays, хорошее железо, возможность обучения и развития, подарочки.
My journey with Gismart started right before Christmas, I had a quick call with Victoria, the talent acquisition manager. I had a few more calls, assignment to do. Everyone at the interviews was so nice and friendly! Once I had an issue with the internet connection and got very nervous but the team was so friendly that I was able actually answer to the questions.
And after a couple of weeks, I was offered the UA Manager position at Gismart.
During my probation time I met a lot of people online within the company, everyone was trying to help me and make my work/onboarding smooth. The Company indeed got very talented and very nice people.
Gismart provides a very nice social package, including medical cover, paid vacation, days off and etc., also HR department is always online and ready to help and solve all of your problems no matter what is it: legal questions, new laptop, or relocation, there are always people who’ll assist you and help. Really appreciate it!
There couldn’t be a better start!
Мені написала в лінкдін Talent Acquisition Manager Вікторія. Майже відразу ми мали невеличку бесіду в гугл міт, тому що я була невпевнена щодо подачі свого резюме по запропонованій Вікторією вакансії. Вона багато розповіла про компанію, про те, що робить відділ, у який потрібен спеціаліст, розповіла про обов’язки на цій роботі, але по бенефітам і зарплатні нічого. Я надіялася про це почути на повноцінній співбесіді з членом команди. Я отримала хороший фідбек по тестовому, це +. На співбесіді з членом команди і Вікторією мені детальніше розповіли про вакансію і обов’язки, я спитала по максимуму питання щодо процесу роботи, колективу і взагалі воркфлоу в надії що ми перейдемо до питань організаційних, але знову ж таки, я взагалі нічого не почула про те, як виплачують зарплатню, чи потрібен ФОП, чи є якісь бенефіти, відпустка, сік лів тощо. Абсолютно нічого. В цілому на двох співбесідах я лишень почула про те, як класно у них працювати. Про мої побажання по фінансовій винагороді Вікторія мене лише спитала в переписці, до речі, на моє питання по зарплатній вилці сказала, що чітких рамок немає... ну ладно. Відповідь я чекала десь два тижні, але Вікторія мене попередила про те, що мені повідомлять її пізніше, ніж мали. Це було буквально перед початком повномасштабної війни, я не знаю, що сталося з білоруським офісом компанії, бо команда і сама Вікторія була з Білорусі, правда вже і нецікаво. В цілому для мене це негативний досвід.
Олена, дякуємо тобі за такий розгорнутий відгук про нашу компанію і про процес співбесіди.
Ми були дуже раді з тобою познайомитись та поспілкуватися. Нам дуже шкода, що в тебе залишились негативні враження після нашого знайомства.
Дякуємо тобі за приділений час та зворотний зв‘язок щодо нашого первинного інтерв‘ю — твій фідбек буде корисним на майбутнє для підвищення якості проведення зустрічей з кандидатами.
Ми щиро раді, що ти не посоромилася поділитися своїми враженнями. Будемо раді взяти до уваги твої зауваження.
Gismart — це міжнародна компанія з головним офісом у Лондоні та командою, що знаходиться та працює по всій Європі та за її межами. Наразі ми також розглядаємо можливість відкриття нових офісів в інших локаціях.
Ще раз дякую за твій відгук і будемо раді підтримувати з тобою зв’язок на майбутню перспективу!
Gismart Team
На самом деле, жизнь меня научила не верить отзывам на доу (ну или верить с оглядкой), но тут уж очень пусто и грустно и я чувствую своим долгом немного рассказать любопытному читателю о том, что такое гисмарт) (я на днях отметила полтора года в компании так что фитбек у меня за довольно долгое время)
Честно говоря, сложно описывать компанию так чтобы нормальный человек мне поверил) Давайте по пунктам:
1. Условия труда. Вы можете работать с киевского, минского офиса или удалённо. Компания не делает разницы между офисными и удалёнными сотрудниками. Если требуется — можете ездить в командировку к своим коллегам, если хочется — можете релокейнтуться (в Киев или Минск)
Вам выдадут рабочий ноут, второй монитор, мышку, лампу, наушники — всё шо надо для того чтобы тебе было комфортно)
2. Бенефиты. Ну в гисмарт бенефиты одни из лучших о которых я знаю. Отпуск, больничный, компенсации спорта, печеньки в офисе — таким ойтишника уже не удивить))) Из особенного:
— 3 пёрсонал дэйз базово +1 за каждый год работы. Это те же выходные
— компенсация психотерапевта. Мы в тренде, йоу)
— энд оф манс пати (тусовка всем офисом каждую последнюю пятницу месяца)
На самом деле ништяков супер много) Просто поверьте, милые мелочи будут вас радовать)
3. Человеки) Ну это лучшее что есть в гисмарт. На самом деле, я как-то спрашивала рекрутеров как они находят таких людей)))
На этой кухне вы сможете поговорить про трейдинг, педофилию, дыхание маткой, статистику порнхаба, особенности развития плода на 10й неделе беременности, способы борьбы с тараканами (дома и в голове) — и всё это за завтраком!) (завтраки в офисе бесплатные, кстати)
Ну и по поводу команды. Не знаю кто как, а я работаю с котиками))) У нас в команде нереальный уровень понимания и доверия. Никто не ищет виноватых, не тыкает тебя в косяки, не гонит как на пожар. Коммуникация — удивительная смесь весёлой беззаботности и высокого профессионализма. Это сложно описать, это нужно чувствовать))
Было время когда мне реально не хотелось уходить с офиса вечером)
Говорят, для того чтобы собрать лучших людей — разведите лучший очаг и варите лучший кофе)
Гисмарт из тех компаний, которым это удалось)
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
9 відгуків
RSS