26 квітня 4:46
Хочу поділитися своїм досвідом проходження співбесіди у вашій компанії.
Почну з того, що сам процес комунікації з рекрутером був на високому рівні. Мені чітко пояснили всі етапи, організували дзвінки, і я отримала конструктивний зворотний зв’язок після кожного етапу. Однак, на жаль, остання частина процесу, зокрема співбесіда з СОО, залишила негативне враження.
Коли підлючилась СОО на дзвінок (на який запізнилась і без вибачень) — про ніякий фідбек тестового мови не йшло. Йшло лише знецінювання мене як спеціаліста, з питаннями — як ви збираєтесь працювати на цій позиції — якщо у вас немає досвід XYZ? На мою відповідь що це частина роботи, яку можна вивчити за onboarding — отримала відповідь, що ні, ну я не знаю як це можна навчити. Окей, якщо менеджер не знає, тоді і мабуть я не знаю. Але все звелось до того, що я не підходжу, тому що у мене немає конкреного досвіду, про який я ніколи не казала що у мене є, в CV немає. Питання: для чого було давати тестове на 3 год, кликати на цей дзвінок щоб сказати — ні у вас немає такого досвіду в даній специфіці. Але окей, не підходжу так не підходжу.
Але вишенька на торті це тон спілкування з СОО компанії — до рекрутера питань немає, комунікація була на високому рівні. А спроби СОО применшити мій досвід, навіть не поцікавившись толком, спроби ніби підловити мене на брехні, та зневажливе спілкування — це точно не рівень працівника на такій посаді. Якщо одразу було зрозуміло, що у мене немає досвіду в маркетинговій агенції — то для СОО можу дати пораду — не забувати про зовнішній маркетинг та PR компанії — який вона так собі продемонструвала на дзвінку.
І знову ж таки, якщо я не підходжу як кандидат, це окей. Але спілкування як з нижчою ланкою, зневага на дзвінку — те багато що говорить не лише про даного керівника, а і про компанію загалом.
Надіє, доброго дня! Дякуємо вам за фідбек і за те, що поділилися своїми враженнями про процес співбесіди в нашій компанії.
Ми раді, що ви відзначили високу якість комунікації з рекрутеркою. Водночас нам дуже прикро дізнатися, що фінальний етап залишив у вас негативне враження. Ми цінуємо вашу відкритість і вже детально розібрали цю ситуацію всередині команди. Дійсно, сталася помилка в процесі відбору — вас запросили на співбесіду, попри те, що для цієї ролі критично важливим є специфічний досвід, якого у вашому профілі не було. Ми обов’язково зробимо висновки, щоб уникнути таких ситуацій у майбутньому. Ми також врахуємо ваші зауваження, щоб ще краще працювати над емоційним тоном і атмосферою співбесід.
Дякуємо вам за час, витрачений на тестове завдання і на участь у відборі. Ми поважаємо ваш досвід і професіоналізм та бажаємо успіхів у подальшому розвитку кар’єри.
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.