Genesis

понад 1500 спеціалістів
Київ, Львів, Варшава (Польща), Київ, офіс

12 грудня 2024 15:12

Dima Vasil'ev, Head of Helpdesk Support Team з 2017 року

Почав працювати в компанії майже 8 років назад. Бачив процес росту з ~300 людей до декількох тисяч. На мою думку — це унікальна продуктова компанія (хоча зараз це вже велика екосистема з багатьох компаній). Тут в тебе є повна свобода розвитку, адекватний менеджмент та піклування про кожного співробітника. Серед моїх знайомих — це єдина компанія, яка на початку вторгнення змогла вивезти співробітників і їх сім’ї на захід країни аби забезпечити їм безпеку — це для розуміння ставлення компанії до своїх співробітників.

Дуже грамотно побудовані процеси взаємодії в середині холдингу, що додає гарного бусту до старту нових проектів. Дуже багато внутрішніх шкіл, ком’юніті, завжди можна знайти до кого звернутися з наявними проблемами, якщо ти хочеш розвиватися компанія тобі допоможе з цим навіть більше ніж ти того спочатку потребував.

Для компанії, співробітник — це головний актив і це круто.


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Дімо, дякуємо за твій відгук і довіру протягом цих років! Дуже цінно отримувати таку оцінку процесів взаємодії всередині компанії.