Genesis

понад 1500 спеціалістів
Київ, Львів, Варшава (Польща), Київ, офіс

31 серпня 2024 5:47

Mara Shapiro, Customer Support в Helpware

Дуже непрофесійне відношення в компанії. Співбесіда, а надалі і тестове — все було дуже дивно, і відбили все бажання навіть розглядати можливість там працювати. По-перше, сама співбесіда. Я вперше бачу, щоб рекрутер хвилювався більше ніж я. Це виглядає дуже непрофесійно і дивно. З’ясувалося, що компанія просто набирає масово HR-ів (підозрюю, шо ще й без досвіду). Ну так ладно, буває. Закриваємо на це очі і йдемо далі. А далі найцікавіше. Я роблю тестове (звісно ж, безкоштовно), і очікую фідбека. Мені обіцяють, що повернуться з фідбеком протягом дня. День пройшов, пишу, мов, скільки чекати. Клянеться-божиться той рекрутер що завтра до обіда точно дасть відповідь. Сижу. Вечір. Моє непрочитане повідомлення так і весить у цього рекрутера.

Не знаю, як це — там працювати, але осад залишився неприємний. Не рекомендую.


LinkedIn

2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Маріє, вітаємо! Дякуємо за ваш фідбек, прикро, що вам довелося чекати довше, ніж пообіцяли. На цю позицію ми зазвичай отримуємо дуже багато відгуків, тому процес перевірки тестових може дещо затягуватись. Проте ми обов’язково працюватимемо над покращенням процесів найму, щоб уникнути повторення ситуації.

Апдейт нарешті прийшов. Подивимося, що далі