24 жовтня 2024 14:02
Подавала резюме на вакансію Customer support.
Зі мною того ж дня зв’язалася рекрутерка — Владислава.
Того ж дня я розпочала виконання ТЗ, відправила вже наступного дня готове. За тестове похвалили. Перед технiчною спiвбесiдою нагадали про мiт, що вiн сьогодні (чесно, таке рідко де зустрінеш).
На технiчнiй спiвбесiдi тімлід дуже нахвалював тестове, мене, мій досвід і навіть запропонував додаткові бенефіти та сказав, що я дуже підходжу в компанію.
Так ось — чекала на фінальний фідбек з п’ятниці до наступного понеділка.
Рекрутерка спочатку написала до понедiлка, потiм в пятницю знов не написала.
Разом = це я тупо втратила 10 днiв! на очiкування «абсолютно типової» відмови.
Щоб ви розуміли — інша компанія мені запропонувала оффер того ж вечора,
а тут змусили цілий тиждень чекати.
Вся комунікація в компанії — руснявою та англійською там ніхто не знав.
Залишився дуже негативний осад вiд компанії.
Більше ніколи не надішлю вам своє резюме. Так не можна з людьми: тупо замилювати очі.
Вітаю, Олександро!
Дякую, що знайшли час поділитися враженнями від спілкування з компанією Frozeneon.
Класно, что помітили і позитивну сторону спілкування!
Щодо довгого очікування фідбеку — рекрутеси завжди попереджають про те, що в рекрутинговому процесі є ряд кандидатів, з котрими лід хоче поспілкуватися. Саме тому фідбек може затримуватися.
Спасибі, що звернули увагу на цей кейс — неодмінно розберемо більш детально та зробимо висновки.
Гарного вам вечора та успіхів на новому місці роботи!
4 коментарі
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.